@Raak
Jammie kofte!!! Ik begin hier al te watertanden.
@Toos
In de relaxstand vandaag en een terrasje gepikt. Hub ook aan rust toe, alleen pech voor jou dat hij erbij snurkt.
@Beps
He toch … weer een vervelend bericht voor jou. Het houdt niet op bij N**n he? Ik had ze straks nog aan de telefoon trouwens. Hoe oud is uw HR-ketel mevrouw? Nou die is al vrij bejaard. Wilden ze me een nieuwe HR-ketel aansmeren. Hadden ze toevallig de verkeerde aan de telefoon vandaag. De zomer gaat bijna beginnen en ik vind het wel best.
@ beps, sorry ff je berichtje gemist… wat onzettend KKLLLKKKLLLLL*****EEE!! veel stress, onvrede, onrust en gemopper… en vooral: onzekerheid… pfppfff en dan strax in de winter weer chronisch personeelstekort?? erg lastig pakket…:kus:
@Bloemmie: Ja voelde flink onrustig maar komt al weer terug(de rust) en voor de winter huren ze mensen in extra dus…
En we zien het wel, dat kaaskieken lijkt me wel iets…en dat vissie/patatje en terrasje ook…maar die foto’s he…daar zit ik mee hahahahaah
Ik was even weg naar mij collega die al een tijdje ziek thuis zit. Jullie weten wel, waar ik weleens van verteld heb. Ze heeft een andere computer en alles was overgezet, maar ze kon de hotmail er niet meer op krijgen, dus ben even naar haar toe geweest en geholpen daar.
@Beps: He bah wat een rot nieuws nu weer. Het zal je toch maar overkomen. Maarja, ik denk ook een beetje als Toos… jammer voor hun, maar ik mag nog blijven. Klinkt ego, maar het is momeneteel schering en inslag overal en men mag blij zijn, dat men z’n baan mag behouden. Toch niet leuk voor jou om dat te vernemen en dat begrijp ik ook wel weer. Nou, hou je haaks hoor en eerst lekker de verjaardag vieren met iedereen die je lief is.
@Raak: Nou, gelijk had je hoor om er met dit weer even van te gaan genieten. Wie weet, wanneer weer pas kan.
Tja… ze schijnt problemen met het networkpass of zoiets dergelijks te hebben en ik kreeg het er ook niet op, maar hebben een nieuwe aangemaakt op windows live en de rest zou ze van de week aan een buur vragen. Ze kan in ieder geval wel weer mailen en mail ontvangen op haar W-live en anders nog op haar provider (chell* ) adres via outlook.
Nou, ik zie dat iedereen al bijna foetsie is… dus ik pak me spullen ook maar in en ga er ook van door.
Weltrusten all en tot morgen. Hmmm… morgen is er wat… weet alleen even niet meer zo snel wat ook alweer… :dope:
@Bep wat erg voor die mensen maar moet Toos ook wel gelijk geven,beter zij dan jij toch?Maar ik begrijp best dat je zelf voor je eigen ook ongerust bent.Tegenwoordig hoor je niet anders he vreselijk.
Meid ik wens je voor morgen alvast een hele fijne verjaardag want ik ben er morgen niet ben winkelen in Aken.
Maak er een fijne dag van he.
@Viva, jammer dat je vader weer zo vervelend deed maar ja je moet maar denken dat hij het zo niet bedoeld,hij weet misschien niet eens hoe vervelend hij doet.
@Bloem veel plezier morgen!!!
Sorry ben het even kwijt
@Bloem: Veel plezier in Domburg/ Vlissingen. Is niet zover bij mij vandaan. Even de brug over. Zal vast naar je zwaaien:dag: @Jill: Ook weer even op de thee, gezellig. Gaat het een beetje?
Beps van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen met je hubs. Gaat vast lukken he, je bent tenslotte nog maar 18
In ieder geval een hele fijne dag morgen en laat je lekker verwennen!
@Toos
Het gaat met ups en downs hier. Was ik gisteren helemaal in de wolken, vandaag was het echt 3x niks. Maar ja, we proberen de moed erin te houden en morgen is er weer een nieuwe dag en misschien is die weer wat vrolijker.