even een update
mijn vader wordt donderdag overgeplaatst naar een ander ziekenhuis waar ze hem verder gaan helpen. Operatie aan het hart.
De cardioloog heeft gezegd dat hij door het oog van de naald is gekropen en was kantje boord.
Maar gelukkig is hij nog onder ons midden.
Mij:
Ik moet ook naar het ziekenhuis voor verder onderzoek
misselijkheidsklachten houden niet op. en het is al vanaf dec dus werd eigenlijk ook wel hoogtijd!
Verder wens ik iedereen fijne en mooie paasdagen!!!
Hopen dat het weer toch wel aanhoud. Lekker voorbruinen voor de vakantie waar iedereen ook naar toe mag gaan! hahaha;)
Zo, lekker even wezen scooteren. Ik heb er weer van genoten zo in het wilde weg een eind weg .
@Jac: Meid toch, wat een verhaal weer. Dus je vader ligt nog steeds in het ziekenhuis begrijp ik uit je verhaal? Gaat hij nu naar Zwolle of zo? Nou Jac, ik heb 10 jaar geleden zoiets dergelijks ook meegemaakt en had ook een engeltje op mijn schouder en zoals je nog wel weet, was kokkie vorig jaar ook geopereerd en het is allemaal goed gekomen. Kijk, de oude wordt je niet meer, maar ze zijn zo knap tegenwoordig, dat je erna weer heel veel wel kunt.
En dan je eigen gezondheid. Beter dat jij dan ook weer goed onderzocht wordt, want dit duurt natuurlijk wel veel te lang zo.
ellow ladies. ik ook weer terug uit E. gezellig met collega door eindhoven gereden, beetje rondgeslenterd in het centrum, terrasje gepakt, heerlijk in het zonnetje gezeten en nog lekker pizzaatje gegeten,…
toen was ik wel helemaal een beetje dood, dus snel naar huis voor crimenight…
helaas ligt mn internet er telkens uit, dus ik hoop dat dit gaat lukken…ff opslaan… en dan kijken of we kunnen plaatsen…
@Jac,heel veel sterkte meid,geen fijn nieuws zo voor de paasdagen dus ik wens voor je vader,jou en de familie alleen maar het beste,het zal wel allemaal goed komen.
Als je al zolang last hebt van misselijkheid dan wordt het inderdaad tijd dat ze eens goed onderzoeken wat de oorzaak is.
@Bloem,zo zie je maar je had niet eens zoveel zin om te gaan en is het toch nog gezellig geweest.
@Roanna lekker rond gecrost met de blonde lokken in de wind!
Voor iedereen fijne pasen gewenst en een fijne zondag,o ja goed zoeken en vooral geen zitjes laten liggen want het wordt 22 graden morgen.
Het zou zonde zijn als die smelten toch?
beps is druk aan het werk hahaa, crime night is alweer voorbij…
@ beps en jill, nu kunnen jullie lekker tot 4 uur 's nachts kleppen hahaha…
maar voor mij gaan de luikjes nu langzaam naarbeneden… beetje moe… en morgen staat er een grote schoonmaak op het programma… gaap wordt er al moe van als ik eraan denk
En ik ben bijna klaar. Nog 10 minuten en dan lig ik ook in mn bedje.
Ik denk dat we vanmiddag nog even naar mn ouders gaan, dus…
Tot vanavond
:dag: een mooie dag voor iedereen
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Allereerst jullie allemaal… een heel vrolijk pasen. Niet teveel eieren eten hoor.
@Beps alweer een thuisnachtdienst erop zitten en straks ff op visite bij de ouders. Slaap lekker.
@Bloem dus aan de “grote” schoonmaak, dus zal wel te druk zijn om even aan te komen, of toch ook op de meeleestand.
@TRL: Jij nog leuke dingen van plan met deze dagen, of toch maar gewoon lekker thuis met C?
@Viva: Al weer vroeg uit de veren.Heb jij de eieren al wel gevonden dan?
Ik heb ze de hele nacht lopen zoeken en er was ook wel “markt” maar de eieren waren klein van het jaar. Ze schoten iedere keer door mijn handen.:redface:
Het heeft vannacht wel behoorlijk geregent hier, maar nu probeert het zonnetje toch door de beetje heiige lucht te komen. :zon02:
Dames… alllen een hele fijne 1e paasdag en geniet ervan.
@Viva: Oh sorry. Zal even antwoord geven op je vraag. Het gaat gelukkig weer de goede kant op met mijn dochter. We hebben gisten even met elkaar gemaild en ze zei, dat die maagmedicatie haar goed hielp en ze zelfs, omdat het zulk mooi weer was, even naar een vriend was wezen fietsen en de schapjes had gedaan. Klonk dus allemaal weer wat beter en daar ben ik blij om.
Goede morgen …
En dan het nieuws vanaf hier. Ik was gisterenmiddag behoorlijk van slag na een bezoekje van buuf. Heb je tijd? Want ik heb nieuws. Tuurlijk heb ik tijd want ik zag aan haar gezicht dat er iets goed fout zat. Wij horen nu ook bij de club, zei ze met tranen in de ogen. Ik schrok me een ongeluk, ik kon het gewoon niet geloven en barstte spontaan in tranen uit. Voor buuf ook nog heel onwerkelijk allemaal want ook voor haar kwam het als een donderslag bij heldere hemel. En daar zit je dan samen aan de keukentafel op een zonnige zaterdagmiddag. Ik al een stuk op weg naar een nieuwe toekomst, zij nog helemaal aan het begin.
@Beps
Moederhond loops! Nu maar hopen dat paps zijn best gaat doen.
Samen met hubs gourmetten, en je mag jezelf belonen hoor. Dat hebben jullie dik en dubbel verdiend.
@Cyn
Weer veilig op hollandse bodem. Ik ben benieuwd naar haar verhalen.
@Viva
Het huis weer kant en klaar. Nou hier is het kant en klare ver te zoeken maar het is ff niet anders. Komt wel weer een keer. Ik heb er vrede mee.
@Jac
Ook geen goede berichten van jou kant. Paps nog in het ziekenhuis en verder onderzoek voor jou. Sterkte voor jullie en hoop dat het goed gaat komen allemaal, gezondheid is tenslotte het allerbelangrijkste he. Maar zoals Roanna al zei, ze kunnen een hele hoop tegenwoordig. Kus voor jou.
@Roanna
Lekker uit wezen waaien op de scooter gisteren en gelukkig weer wat betere berichten van je dochter.
@Bloem
Genoten op een terrasje, dat is het goede werk he?
En nu de douche maar eens in want moet wel fris en fruitig zijn als ik eieren ga zoeken bij paps en mams. Allemaal een fijne dag en zie jullie vanavond weer, of tussen de bedrijven door.
@Marion: Goeie update, sluit me er maar gemakshalve bij aan. Getver wat een naar bericht. Had ze echt geen vermoeden dat dit eraan zat te komen? @Roanna: CD gekregen, namens de feestcommissie bedankt!! Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je dochter
Gisteren hier het tuinhuisje en berghok helemaal opgeruimd. Zijn er een poos mee bezig geweest en er is veel weggegaan. Nu weer een zee van ruimte. Ook een poos van de zon genoten, heerlijk, knapt een mens van op. Vrijdag bijzondere dag, moest met W. mee, want hub had een verrassing voor mij. En wat voor verrassing, ben er nog ondersteboven van. Werd meegenomen naar een autogarage en moest een proefrit gaan maken in wat mijn nieuwe autootje gaat worden. In de eerste week van mei kan mijn f*at 500 gaan ophalen
@Toos
Nee, ze had geen enkel vermoeden dat dit stond te gebeuren.
Wat een verrassing van je hub zeg! Mooi autootje zeg … wat zal jij daar lekker in rond crossen.