Nu brunchen en straks naar andere dochter, dus meld me weer. Fijne eerste paasdag!!
Het is wat Marion, als je zoiets niet voelt aankomen. Je zou zeggen dat je toch wel een gevoel zou moeten hebben dat het niet helemaal goed gaat. Aan de andere kant, een vriend van ons heeft zonder dat zijn vrouw ook maar iets wist, jaren een dubbelleven heeft geleid. Hield er naast zijn vrouw er nog een scharrel op na. Zijn vrouw steekt dr kop in het zand en blijft bij hem omdat hij beweerd dat het niet om de sex ging
Goedemiddag all, fijne pasen !!! Ik had vanmorgen geen tijd om langs te komen hoor, de kids wilden al om 7 uur paaseieren gaan zoeken haha en daarna het paasontbijt gedaan, Madagaskar 2 gekeken met zn allen en eer ze dan weer alle 4 gedoucht en fris en fruitig beneden zijn…
Nu ben ik ook maar ff onder de regenbui geweest en weer het huis op orde gemaakt. Hubs en zoon zijn nu met de kids naar een binnenspeelplaats met ze, ik word daar altijd helemaal gek. Om 3 uur afgesproken bij de kinderboerderij en dan gaan we pannenkoeken eten en terrasje doen, dan zitten de 2 dagen er weer op. Was heel gezellig gezellig geweest maar vind morgen een daagje samen toch ook wel weer lekker :lol:
Kom vanaaf denk ik wel ff langs :dag:
Toos wat een lieve verrassing van hubs…welke kleur wordt je nieuwe autotje…
Marion helemaal van slag van het bericht, ik weet als geen ander hoe dat voelt
mijn beste vriendin 9 jaar geleden, we gingen altijd met zijn allen op vakantie,
zagen elkaar minimal 1x per week, en hingen dagelijks aan de telefoon.
Van het een op andere moment, ik ga scheiden, ik ben er dagen lang van de kook van geweest.
Iedereen een fijne dag…
Zo, iedereen weer op z’n paasbest zo te lezen en zo hoort het ook, alhoewel het hier heel rustig is. ![]()
Marion: Wat een vreselijk bericht weer. Zo zie je maar… overal is wel wat. Natuurlijk hoor je het best veel om je heen, maar dit abrupte moet ik eerlijk zeggen, had ik nog niet meegemaakt in mijn omgeving. Nou, misschien kunnen jullie elkaar nu een beetje tot steun zijn in die moeilijke tiijd die nog komen gaat. :kus:
By the way… wij hebben hier in de familie en kennissenkring ook een club… maar dat is als er weer iemand hartpatient is geworden, dan zeggen we ook al tegen elkaar: Welkom bij de club. ![]()
@Raak: Wel de juiste eieren te pakken gehad vanmorgen?
In ieder geval nu even rust voor jou en nog een fijne dag verder met de familie hoor!
@Viva:Tja… ik denk dat het overal wel voor komt. Je komt dan maar mooi voor verassingen te staan. Bah, moet er niet aan denken.
@Toos: Meid, meid, wat een verrassing zeg. Kun jij weer even lekker de blits afsteken met je carr. :unibrow: Ik vind dat zo’n gaaf wagentje he!!! En wat een lieve hubs zeg. Die weet wel, hoe hij het moet doen. Heel lief van hem.
Maar ik blijf evengoed wel een biertje voor hem halen hoor in ADR. :unibrow:
Ik ga zo even mijn dekbed in een schone hoes doen en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. Wij gaan strakjes ff een eindje fietsen.( Denk ik)
Doegggg
mogguh ladies, iedereen in paasstemming… ik heb er nix mee…
heb volgens mij elk jaar wel gewerkt, lekker 3 dubbel cashen… nu helaas niet, maar gewoon lekker vrij…
heb me een uurtje of 4 verslapen dus moet nog maar ff kijken hoe het zit met die grote schoonmaak… eerst ff bijkomen.
@ marion ja geen leuk nieuws van de buuf. ik zal dan wel weer zo nuchter zijn dat ze het niet heeft willen weten, je maakt mij niet wijs dat je jarenlang samen leeft, 's nachts in hetzelfde bed stapt en dan niet merkt dat hubs wat afwezig of afgeleid is…
maar ja, voor iedereen is het anders …
@ toos, wooowww gaaf kado van hubs!! die weet idd wel hoe het moet dan
leuk hoor! lekker van genieten.
de rest op zn paasbest bezig… ikke nog lekker in huispak… ga zo eens aan de scharrel…
Goedenmiddag. ![]()
Wij inmiddels ook weer thuis van een eind fietsen. Ja, echt waar. En het vreemde is… je komt dan bijna altijd langs de Mac, maar we hebben ons goed gehouden en zijn alleen even afgestapt voor een cappu. ![]()
@Bloem: En ben je er nog allemaal aan toe gekomen? Of toch maar lekker aan het relaxen geweest? Enneh… persoonlijk heb ik ook niets met pasen en zowiezo niets met al de feestdagen, dan dat ik het leuk vind, dat ik een extra dagje vrij ben. Meer ook niet. ![]()
We gaan nu wel zo even eten, maar gewoon hier thuis.
We zijn er al bijna he? :unibrow:
@ roanna, ik zit nog steeds te wikken en te wegen of ik eerst zal gaan stofzuigen of eerst ga afwassen… ondertussen was ik ook nog een x in slaap gevallen dus…euhmm… ![]()
@Bloem: Tja… dan schiet het niet op he? :unibrow: Maarja… morgen ook nog een vrije dag. Toch?
Wij net het eten op en ook al getruust, dus heb de hele avond weer voor mezelf. ![]()
Ajax is bezig en staat al voor met 5-0.
Zo wij ook gegeten en opgeruimd, vandaag wel buiten in de tuin gezeten maar had iets warmer gemogen.
Bloem niet vooruit te branden vandaag, nou ja morgen weer een dag.
Roanna ook al weer gegeten, en zich goed gehouden bij de grote gele M.
voor de rest is het hier heel rustig.
@Viva: Gister was het hier ook zonniger dan vandaag hoor. Het was helemaal niet koud, maar een beetje meer zon had van mij ook wel gemogen vandaag. Nouja, wie weet morgen nog.
Ja, erg rustig hier. Iedereen nog vol van de eieren zeker. ![]()
Roanna ja ik denk het…of iedereen de weg kwijt door het eieren zoeken…
en pasen ik heb er ook niets mee.
Dat kan ook nog Viva. Maarja… als wij even zo door blijven l*llen, zitten we wel zo weer in een nieuw deel.
ach ja, morgen, morgen ff naar de sportschool (denk ik) hondjes uitlaten en bakken en doen… dus ben nog wel bezig…
strax maar ff afwassen en met de stofzuiger door het huis…
ja 7 stuks zou te doen moeten zijn nietwaar
Bloem vandaag een beetje en morgen een beetje, dan kom je ook rond .
Ik wist trouwens niet dat je zo van de bakkerij was Bloem.
Dat moet toch lukken. Ik heb het lijstje al in het kopierapparaat gedaan voor het geval dàt…, dus hoeven jullie dat niet te doen. Scheelt alweer.
Ik heb anders nog wel een lekker recept voor je, appelkruim…is zo lekker. en zo gebeurd.
Nou dan zal ik hem openen…
Bloem slotje erop.