Goede morgen, een mager zonnetje hier en regen. Het lijkt net of ze een wedstrijdje aan het doen zijn. Hopen maar dat de zon gaat winnen en daar lijkt het gelukkig wel op.
@Beps: Dat is snel. Lijkt Overt**m wel!! Ik dacht dat het nog maar plannen, waren maar het is al zover. Goed hoor!!
@Marion: Hoop maar dat het droog wordt voor jullie, maar de temperaturen zijn goed zo te voelen, want heb al even de buitenbus geleegd voor de zaterdagkranten… Zet 'm weer op he J.
@Raak: Jij gefeliciteerd met je kleindochter en have fun today.:dope:
Ik heb verder even niets te melden. Ga zo ff de hut hier beneden strak trekken en dan ook ff de schapjes in huis halen en dan lekker genieten ( hoop ik) van een lang weekend.
Roanna, zorgen om dochter, kan het me voorstellen, meis heel veel sterkte, en knal het hier maar neer.
Beps, thuiswerk in de nachtdienst. Beetje vreemd lijkt me maar wel lekker hoor. Slapend in je eigen bedje geld verdienen.
Bloemmie rare dromen, veel slapen met andere woorden een relaxed weekend dus voor jou.
Linda een druk programma voor de boel…
Marion zon en regen een wedstrijdje en de digitenne bevalt goed.
Raak gefeliciteerd met je kleindochter, maak er maar een gezellige dag van…enne niet vergeten waar je alle eieren laat. Anders wil Beps misschien wel helpen, die raapt al weken eieren.
Hier de toko strak trekken, vanavond visite…maar voorlopig hier nog een lekker zonnetje.
ikke lekker geslapen… maffe dromen, ach… hoort erbij…
hier is het ook een gevecht, het ene moment strak blauwe lucht, het andere grijze massa… snap d’r nix van! hahaha maar goed…
gisteren ff de airmiles gechecket en kon mooie dvd met korting kopen. bij de flappie… en heb hem toen vergeten om te ruimen hahah bij de kassa staat de lege hoes maar je moet altijd nog ff de dvd erin laten stoppen bij de service balie.
ontbijt is al op, ik ga zo ook ff boodschappen doen en dan ff verder kijken wat de plannen ookalweer waren…
Hier was het daarnet precies zo. Heb snel de was binnen gehaald en gelukkig was het al droog, dus kan het zo in de kast vouwen. Momenteel weer een stralend zonnetje en nog steeds droog.
Doen wij ook regelmatig DVD’s op de airmiles kopen bij Ap. Gelukkig zegt de juf van de kassa altijd wel even tegen ons, dat we de inhoud bij de servicebalie moeten halen, anders zou ik ook met een leeg hoesje thuis komen hoor. :unibrow:
Ik ben nu klaar met de hut hier, incl. de KD en moet nu me eigen nog even afspoelen, broodje eten en dan ook op naar de supermarkt.
Iedereen een fijne dag verder en tot laters alvast en ik denk ook wel, dat er vandaag nog wel een bevalling inzit. Misschien vanavond?
Zo ik ben weer een beetje wakker! Vannacht wel 2 telefoontjes gehad tot 7 uur.
Nou daar kan ik niet echt warm of koud van worden. Uurtje op de Stoel geslapen(of 2 uurtjes) en lekker gerommeld in huis(strijk is klaar enzo!)
Hier ook niet veel gebeurt, alleen dat Bloemmie de dame van de kassa is vergeten en toen met een lege dop ehh hoes thuis kwam hihi(ohhh zou ook iets voor mij zijn haha)
@Jill: Die blaar zit er nog steeds, maar heb er verder geen last van, maar het hoort natuurlijk niet. Moet nog even de AB de kans geven en anders… moet de tandarts maar beslissen wat het beste is.
Van mijn dochter nog niet gehoord verder. Zal straks wel eens even een smsje die kant op doen.
@Roanna,geen nieuws goed nieuws,hopelijk toch een beetje geslapen?
Al en geluk dat je er geen last van hebt en die blaar dat zal nog wel een paar daagjes nodig hebben.
@Jill: Ja is erg meegevallen. En het is zo kostenbesparen(meer dan 400 euro per nacht) dat de direktie vanmorgen met een blij gevoel opgestaan is…omdat Beppie(mn supervisor heeft ze de mail met mn naam gestuurd) de trail-out gedaan heeft met succes waardoor de komende nachten maar EEN nachtdienst meer is ipv 2…(en de hele zomer he! Dus de kosten worden nu drastisch afgeknepen!) Hiermee zullen een aantal collega’s wel de pest in krijgen, maar…ze moeten erbij stil staan dat er anders mensen uit moeten(weer minimaal 4 zei ze gister!)
Ik kreeg iig een giga compliment vanmorgen dat ik zo vooruit gegaan ben, en dat ik een toppertje ben…(zo zat ik hier te blozen en met een traan mn sms te lezen…die gooi ik dus NOOIT weg haha)
lege hoesje maakte niet zoveel uit hoor. wilde gisteravond niet per se die film kijken, dus net ff teruggegaan en omgeruild. denk dat ik em voor morgen bewaar
en boodschappies gedaan… sowdetifus zeg… druk!! en een zware tas, stond te trillen op mn benen toen ik weer boven was… jaikss
mams had me gisteren centjes gegeven om voor broer en mij te gaan bakken (broer zei: ik wil ook wel je baksels proeven dan, waarop ik zei: geef maar 5 pleurie voor eieren, ,meel, suiker, appels, blablaaa.) dus mams geld gegeven… ga maandag muffins maken, brownies en appel crumble pie en appel-bramen crumble pie…
en nu op naar Eindhoven om met collega op het terras te zitten. ben er niet echt voor in de stemming maar goed… we zullen het zien (heb een hekel aan eindhoven… maar goed… al was 2x blof daaro WEL gaaf)
Genoten van de zon en een mooie wedstrijd. En … we hebben er weer 3 punten bij. Ik ben benieuwd hoe de totaalstand nu is want ze staan gedeelde 2e op het moment.
Nu even wat eten, de boodschappen, opruimen en zwemmen. Het blijft een rare dag die zaterdag. Tenminste hier. Vanavond een logeetje, zus had een etentje en neefje komt gezellig hier logeren.
Meiden wat ik vergeet te zeggen: De hond die hopelijk de moeder van onze volgende pup gaat worden is LOOPS!!!(dan kan ze gedekt worden zeg maar…) JAAAAA weer een stapje verder. Nu hopen dat de dekking lukt en dat ze zwanger wordt…stap voor stap…eerst nu over een week of 2 de dekking!!
EN…natuurlijk is onze Cyn weer thuis!!!
Nu ziet ze de wereld voor een doedelzak aan, maar gelukkig heeft ze genoten en is het uiteindelijk allemaal goed gegaan(ook met haarzelf )
(bedenk ik me net)
Zo omdat we al weken op hetzelfde gewicht staan…(en ik best af en toe wat lekkers neem) gaan we zo gourmetten met een filmpje…heerlijk…voor de open deur, btje tv kijken(onzinnige films, en lekker eten)
Daarna een uurtje slapen dus…Tot laat(later)