hallo allemaal ik beloof jullie vanaf volgende week weer vaker te komen bezoeken, laatste weken erg druk geweest, veel overwerken, oa aantal ochtenden maar ook een koopzondag, druk met trainen en op sportschool op conditie weer terug te krijgen, heb komende maandag mijn eerste wedstrijd weer sinds een half jaar zal mij benieuwen hoe dat zal gaan en natuurlijk ook druk met vriendje haha vorig weekend eerst de zaterdag gewerkt daarna met R naar een optreden geweest, zondag lekker gewandeld in het bos, naar giethoorn geweest, op rondvaartboot geweest op terras gezeten, schoonouders, zwager en schoonzus ontmoet, bij laatste waren ook nog wat vrienden van hun en ook een neef van R, zondag ook nog ontbijt op bed gehad, maandag mocht ik lekker blijven liggen toen R naar werk ging en ben ik pas later op de ochtend weer richting huis gegaan, R is nu ook onderweg naar mij toe, ben morgen lekker vrij gaan we lekker dagje naar Munster, 's avonds gaan we naar een dubbele verjaardag van mij oom en tante, zondag gaan we op bezoek bij oma, maandagmorgen heb ik hardloopwedstrijd en gaat hij me aanmoedigen en gaan we daarna weer richting vollenhove, dinsdag moet R weer vroeg werken en mag ik daar nog weer lekker langer blijven liggen
Trouwens jammer dat ik geen uren genoeg heb anders kwamen wij mss ook nog wel even langs in ADR haha
@Linda: Heeeeeeeeee…Linda. Zo te lezen, verveel je je dus niet. Toe maar! Heerlijk hoor! Geniet ervan.
@Roanna,ik hoop voor jullie dat het snel allemaal wat beter gaat !
Je dochter heeft ook al aardig wat voor haar kiezen gehad.
Natuurlijk is zo die astma ook nog eens veel gevoeliger he.
Heyyyy Linda,leuk toch zo druk druk druk.
En ik heb al begrepen alleen voor een beschuitje kom jij eruit he
@ roanna, nou je bent er lekker mee dan… ik hoop echt heel hard dat het allemaal niet nodig is, want ookal is het dichtbij, je bent er niet blij mee als je midden in de nacht je bed uit moet door een sms-je en die kant op moet gaan… dus duim duim duim dat het allemaal niet nodig is!!
de luikjes worden zwaar…gaappp… ik ga richting bedje (alweeeeer)
Bloemmie : welterusten, slaap lekker
Linda : nou nou druk druk druk, maar gelukkig allemaal leuk
Roanna : meissie hoop echt voor je dat het allemaal meevalt maar snap goed dat je je toch weer (teveel) zorgen maakt
inderdaad Roanna laten we hopen dat dat telefoontje niet nodig is.
sterkte meid :kus:
@Bloem slaap lekker he en hopelijk geen gekke dromen.
@ Allen : ik ga ook ff tv kijken en dan naar mijn bedje. Morgen kinderfeestje geven voor kleindochter, is 5 jaar geworden en alle 4 de kleidkids blijven bij oma en opa logeren want er moeten paaseieren gezocht worden he… dus weet niet wanneer ik weer tijd of plaats heb he, moet meestal de laptops afstaan aan de kids:unibrow: ![]()
Hoop iig dat iedereen morgen een fijne dag heeft met veel :zon02:
@Raak slaap lekker en alvast gefeliciteerd met je kleindochter en maak een fijne en zonnige dag van!
Ik zie net nog amper 70 posts en is alweer een geboorte:D
@ jill ik droom altijd raar! hahah ennuhm :unibrow: het is geen wedstrijdje wie het eerste een topic vol heeft :unibrow:
@ raak gezellie het hele huis vol met klein grut
truste!
@Bloem ik had al een paar keer gelezen over je gekke dromen vandaar die opmerking.
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om er een wedstrijd van te maken hoor.:redface:
@Allen: Bedankt voor jullie goede wensen, bedoelingen en luisteren. Hoop ook dat het niet nodig is en als wel… dan zullen we er zijn.
@Jill: Ga ik niet halen vandaag. :unibrow:
@Raak: Nou, jij dan heel veel plezier morgen en met de paasdagen en pas op dat jij niet de verkeerde eieren pakt. ![]()
Ik ga ook maar afsluiten en ook nog lekker boven in bed een poosje tv kijken.
Iedereen… weltrusten, sleep well en tot morgen weer. :kus::dag:
Roanna jij ook slaap lekker en sweet dreams!
@Digitenne
We hebben het al een hele poos en het bevalt goed. Hij valt bij slecht weer niet zo snel uit als de schotel.
@Jill
Nee ik verbrand niet zo snel. We zijn ook maar 2 uurtjes weg geweest.
Balen van je voet zeg, toch maar een foto laten maken of niet?
@Beps
Dat is nog eens ideaal. Werken vanuit je eigen bed met hubs lekker naast je.
@Roanna
Wat is dat nu? Je valt ons niet lastig hoor. Logisch dat je zorgen hebt om je dochter want het is niet niks toch? :kus: voor jou.
@Bloem
Tranen gelachen bij paps en mams. Doet een mens goed he?
@Linda
Druk druk druk … en nog helemaal in love. Geniet er van
@Raak
Alvast gefeliciteerd met je kleindochter en een heel fijn kinderfeestje natuurlijk!
Meiden alles werkt hier, ondertussen het werk open…en toch nog hier langs
@Roanna: Daar word je ook onrustig van. Arme jij. Je hebt ook wat steeds met dochterlief! Maar nu maar hopen dat de medicijnen hun werk doen, de operatie ook brengt wat ze ervan gehoopt had, en dan zien jullie alles weer wat rooskleuriger!
@Raak: Feestje morgen, leuk hoor die mutsjes…
Linda ook nog langs…
@Jill: Niet helemaal alleen volkletsen hoor…doen we wel met elkaar, en anders morgen wel haha!
nou ik ga eens eea klaarzetten hier voor de nacht
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Raak,gefeliciteerd met je kleinkind.Veel plezier vandaag.
Beps,eerste thuiswerk nacht erop zitten,en druk gehad?
Toos,druk met voorbereidingen van het feest.
Linda,druk in de liefde.Dus al kennis gemaakt met de families.
Jill,hoe gaat het met je voet?
Kaylo.hoe is het met je hub?
fijne dag allemaal