Pfff wat een geren… We moesten eea regelen voor tv kijken(digitenne nu gedaan en canal digital gaat eruit!) en de boodschapjes hier, logeerpuber kwam nog langs, gegeten en zo naar de dienst in de kerk…
Jill langs geweest(hoe is je voet) plannen om naar het trouwen van Filiz te gaan…maar helaas moet ik afhaken(ik heb geen klompen :crybaby: ) en verder Bloemmie vroeg naar huis, bij Raak bewolkt en toen…toen was het vrijdagavond…
Straks de X-Factor en dan morgen weer werken…
Doeggie
@Roanna,lekker kleurtje haha lijkt me inderdaad heel vreemd van donker naar blond.
Ik denk als je van nature blond bent en dan donker wordt het vaak hard over komt en wees nu eerlijk dat past helemaal niet bij jou!!!
@Marion,niet verbrand van het zonnetje?
Tja mijn voet ik dacht eigenlijk van de week dat het buiten die bloeduitstorting wel meeviel maar het blijft behoorlijk pijnlijk.
Als ik even gezeten heb en vooral in de avond doet het nog steeds behoorlijk pijn.
Heb ook een behoorllijke verkoudheid,alles zit dicht neus oren en keel.
Maar voor de rest gaat alles zn gangetje,ben aan het aftellen he,volgende week rond deze tijd zijn we er al bijna jippie.
Ja dat zou nog eens wat zijn heel het forum bij Filiz op de bruiloft.
Ligt er al een datum vast?Jammer dat ze hier niet meer komt ik lees zo af en toe wel op het andere forum.
Maar ik kan het hier al niet bijhouden dus 2 is er een beetje teveel an.
Hey Jill. Jeetje is dan ook nog wat met je voet. Moet volgende week wel over zijn he? Waarom sta je eigenlijk niet in het lijstje dan? Wanneer ga je precies weg en neem aan naar je huisje in Alanya?
Nou, van mezelf ben ik inderdaad zeg… midden tot donkerblond met veel grijs, als ik het niet zou verven. Maar ik weet niet of je het ooit meegekregen had, maar de kapper had een tijdje terug, net voor mijn laatste vakantie in September vorig jaar, het kleurmengsel verkeerd gedaan, waardoor ik veel donkerder van de kapper afkwam. Ze hebben het op de een of andere manier wel weer gecompenseerd en sommigen vonden het mij juist wel staan, maar was er zelf niet zo tevreden mee. Nu dus weer in de goede kleur gelukkig.( goudblond)
Marion : lekker aan de wandel geweest in het zonnetje
Roanna : is weer op dr paasbest met haren in eigen kleur
Jill : nog steeds last van dr voet, rustig aan he je moet volgende week op vakantie
Beps : naar de kerk vanaaf
Trl : aan de twijfel app. of hotel. wij nemen de kleinkinderen al mee naar Turkije vanaf dat ze 3 maanden zijn, altijd in hotel, prima bevallen
Ik ben er weer…
En toen ging de telefoon, ze willen de pilot gaan doen, nachtdiensten draaien thuis! EN…guess who??? Of course…ME…
Dus ze gaan uitzoeken of dat lukt, krijg ik alles thuis, en dan draai ik hier, en zij dus op de zaak voor als alles fout gaat…ben benieuwd!!!
Zo, ben er ook weer. Had inderdaad ook even lekker nog een poosje in de tuin gezeten en even gebept met de buren, die je met dit weer, weer buiten ziet. Het is alsof iedereen dan ineens weer uit zijn winterslaap/nest komt. :unibrow: Verder had ik nog een verontrust mailtje van mijn dochter, maargoed, daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. Komt goed!
@Beps: Nou, maar dat is wederom geweldig nieuws. Dat zou helemaal ideaal zijn toch? Ben ook benieuwd hoor!
Roanna: de direktie baalt van de kosten(2 man in de nacht, toeslagen tot het plafond, en 3 telefoontjes…) jemmig… Dus de alternatieven worden gezocht…
MAAR… thuis draaien houd ook in minder geld, minder toeslagen, en geen extra’s!!!
Maar niet het huis uit, geoorloofd slapen terwijl je dienst hebt…haha!!!
Ben benieuwd of het al gaat gebeuren vanaaf
@ beps wow das sneller dan verwacht!
@ roanna, weer lekker blondie
ikke thuis gekomen, t was lekker cool in de slaapkamer en ik was warm, ff onder het dekbed gaan liggen tot 6h daarna naar de ouders, gosh wat hebben we gelachen… hahahahaha niet normaal… tranen over de wangen… hihih :biggrin: en nu ff lekker thuis, ga denk ik zo weer naar bed… hahaha te erg!
@Beps: Word dat zo snel al besloten dan? Tja… het heb z’n voordelen, maar zo te lezen dus meer nadelen. Maargoed… als jij daardoor weer mag blijven en ze je daar voor vragen…hou je toch weer je werk, al lijkt het mij ook dat je dan wel de omgang met de collega’s zal missen, als je die al had he!
@Bloem: Nou, lachen is gezond zeggen ze, dus blijf lachen. :unibrow:
@Jill: Nou, ik wil het wel vertellen hoor daar niet van, maarja…dan denk ik weer, wat moeten jullie hiermee, maar soms lucht het wel even op, om iets te vertellen.
Ze mailde me van de week al dat het herstel van haar ooroperatie tot nu toe goed verloopt, maar ze erg veel andere klachten heeft. Zoals druk op de borst en hartkloppingen, wat nog kan komen van die operatie hebben ze tegen haar gezegd, maar vannacht en vandaag had ze er weer erg last van gehad en is toen naar de HA gegaan en nu blijkt ze naast een luchtpijpontsteking ook nog een maagontsteking te hebben. Ze heeft nu een soort van maagremmers gekregen en ze mailde me dat ze daar al beter op reageerde.
Tevens had de HA haar het telefoonnummer van de Huisartsenpost gegeven, voor het geval dàt, maar ze kan heel niet telefoneren, omdat ze niets hoort momenteel en mailen kan niet. Nu heb ik met haar afgesproken, dat als er wat is, ze mij ten alle tijde kan en mag smsen en dan zien we wel of wij haar verder moeten/kunnen helpen.
Dit was het dus zo ongeveer en dat maakt mij ook weer erg onrustig. Maargoed, laten we van het beste uitgaan.
he roanna, das ook niet nix… pfff erg vervelend voor haar en vervelend voor jullie dat je toch telkens je mobiel checkt en hoopt dat er nix is natuurlijk… en tja, wat dan!?! zou je er dan helemaal naartoe moeten!? of bel jij de HA-post? daar willen ze toch altijd de ‘patient’ zelf aan de telefoon krijgen…
ik hoop maar dat het nix is en als ze een beetje rustig aandoet alle zorgen voor nix zijn… maar leuk is anders…
@Roanna,pff dat is nogal wat kan me heel goed voorstellen dat het pijnlijk is.Hopelijk doen de medicijnen hun werk.
Maar die hartkloppingen komen dan ook daar VAN,
@Bloem: Ja zoiets ja. Enneh… ze woont dan wel in een andere plaats, maar van ons huis naar haar huis, doen we er net een kwartier tot 20 minuten over. Nou, zij zelf hoort geen ene moer, dus zal nooit zelf kunnen bellen en dat zou ik dan moeten doen, als zij mij eerst smst en naar haar toe zouden gaan… Maargoed… misschien valt het allemaal nog wel mee.