Ik kon wel kijken bij Tomas C**k en daar zag ik ook de prijzen, maar volgens mij ben je bij Bux nu wel een stuk voordeliger uit. Maarja, wat je zegt, jullie gaan en dat telt. Gezellig hoor.
@Kaylo: Ik meen dat MK zei, dat we op een bepaald moment met zo’n 22 mensen daar zijn. :zon02:
En heb deze morgen die spuiten met kraakbeen gehad, dus we zijn echt wel een leuk koppel momenteel …
Hij kan niks van boven en ik niks van onderen … Hihi !!!
Roanna : leuke bende ! Geven we elk een rondje ! Ga toch even het lijstje afprinten dan, weet ik wie wanneer komt (en dan nog de namen erbij … :o). WW namen ken ik wel, maar de echte nie
na het werk naar huis gegaan, thuisgekomen en alles zag er ineens als een hoepeltje uit… dus ff lekker gaan liggen. wekker op 19h gezet maar die niet gehoord… ben net wakker… nu met eten op schoot lekker film kijken, ken em niet… dus ben benieuwd!
Bloemmie: welke film??
Kaylo : dan ben jij nog harder geschrokken dan ik, s niet grappig he?
Sterkte ermee enne ga maar ff puzzelen voor de echte namen bij de juiste personen. Als je er niet uitkomt helpen wij wel hoor
Bloem : ken ik niet, veel kijkplezier. heb van de week ook een film zitten kijken met Keanue Reeves, speelde zich af in de jaren 1950, ben de titel helaas weer vergeten
Roanna : nee hoor, gisteren of vandaag, weet het zelf niet meer:unibrow:
Bloem : welterusten
Ik ga zo ook ff boven tv kijken maar denk dat ik snel in slaap val. Voel me echt moe nu. Voor strakkies : welterusten all en tot morgen.
Ben benieuwd wie er dan geboekt heeft, blijven er nu echt niet veel meer over
Zo, heb net even een nette boze brief/mail gestuurd naar de Peuge** firma en heb daar even mijn zegje gedaan over mijn scooter en nu maar zien of ik er respons op krijg.
Meisjes… ik ga de boel ook sluiten. Iedereen weltrusten en tot morgen. Ik gewoon nog werken. :biggrin:
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Viva,hahaha ook lekker geboekt naar ADR,toch gezwicht voor de luxe;).Je hebt het verdiend.
Marion,dan moeten wij het hier doen met z’n 2.
Bloem,film nog afgekeken?Ik kende hem wel,heb van collega wel 500 films gehad nu uitzoeken en dan weer weggeven.
Roanna,hoop dat je snel bericht krijgt van pgt.
Mijn kinderwagen was stuk gegaan,dus paps ermee terug,eerste smeerde ze het onderdeel in,maar toen hij weer naar buiten liep gebeurde het weer,dus een heel nieuw onderstel gekregen.
Heb voor juni een hotel geboekt in Kusadasi,maar zit eraan te denken om toch maar appartement te nemen.
Ik ook vroeg op
Nu even nietsen straks even snel mn huis door(hubbie heeft alles al gedaan gister en vanochtend, ik alleen stofzwiepen en een grove dweil) en dan rusten voor morgen en overmorgen
@TRL: ik kan je er geen raad in geven. in een app heb je meer ruimte mss om C in een aparte ruimte te zetten zodat jullie 's avonds nog rustig op het balkon enzo kunnen zitten dat wel.
sterkte met beslissen :kus: