Turkish Tea Time: 117

Zo is dat Beps. Dat bedoel ik maar. Kan nooit te vol zijn!!! :biggrin:

Nee nou precies. Het was zo raar. Voor 2de paasdag werden mensen gevraagd(ze hebben in het rooster niet de feestdagen ingeroosterd, die komen EXTRA…en hoge toeslag dus!) NIEMAND!!!(nou ja bijna niemand!!!) ik kon helaas niet, maar ga dus wel 1ste paasdag werken(deze week gewoon 30 uur…met een rooster van gemiddeld 7!!)

Nou goed, ik krijg dus steeds een paar uurtjes toegespeeld. Is toch lekker :nod:

Beps het lijkt wel of je nog meer werkt dan met je vorige rooster/uren.

@Viva: Heb net ff bij Box gekeken en mag zeggen… mooie prijs.

@Beps: Nou, mooi meegenomen zo en jij bent ook nog bereid om te werken, dus wie doet je wat + je bent van de straat.

ja goed he…

@Viva: Misschien heb ik erover heen gelezen… maar weet je ook al je vliegtijden enzo?

nee alleen de nummers…maar volgens mij buttijden…ga morgen box even bellen, en misschien nog van vlucht wisselen als dat kan.

weet jij je tijden al???

Goeieavond iedereen !!

Kom nog vlug even binnenwippen. Heel snel even bijgelezen en zag dat ADR bijna volzet is in juni ? Wordt een leuke “Hollandse” boel daar !! Moeten jullie er wel 2 Belgen bijnemen hoor ! Hihi !!

Heb even wat drukke dagen gehad (en nog voor de boeg).
Ventje heeft namelijk een ernstig ongeval gehad met de fiets op weg naar het werk maandag. Er is een poes tussen zijn voorwiel terechtgekomen (was 's ochtends ong. 5u). Heeft een serieuse val gemaakt. Sleutelbeen en ribben zijn gebroken, dus kan momenteel geen kant uit. Hebben zijn collega’s hem direct naar de spoed gebracht, had heel veel pijn. Heeft alle kleuren van de regenboog op zijn lichaam momenteel. Gelukkig had hij een helm aan, want die is helemaal gebarsten. Had hij die niet aangehad, lag hij nu dus met een schedelbreuk erbij in het ziekenhuis zei de dokter. Dus begrijpen jullie nu wel dat ik nog niet veel tijd heb gehad om langs te komen. Hij is nog tot het eind van de maand thuis, en hopelijk betert het snel. Met de vakantie in het vooruitzicht !! Hoop dat het waterskieën en surf gaat lukken tegen dan.

Dus dit even vlug gezegd zijnde. Heb echt de handen vol, wassen, aan- en uitkleden, de hondjes, de volières, de was en de plas en de kook, enz…
Maar het lukt wel, en zal volgende week vast wel vaker langs kunnen komen hier.
Maar wou toch even vragen : iedereen die naar ADR komt ??? (niemand ?)
Willen jullie er niks over zeggen tegen mijn ventje, die staat ECHT niet graag in de belangstelling met die dingen en zou eigenlijk niet zo gelukkig zijn mocht hij weten dat ik dit op internet zet.
Maar ik moest het gewoon even kwijt. Egootje, zeg maar !
:wink:

We zeggen niets hoor kaylo,…jeetje meid wat een schrik zeg…een geluk bij een ongeluk zeg maar.

Voor zover ik weet Viva, gaan wij (onder voorbehoud) 6.30 uur heen en 11.50 uur terug. Ik had het ergens, maar kan het niet zo snel vinden en de website van Neckerding loopt hier steeds vast, want daar staan de tijden en de nummers ook op.

Wat heb jij voor tijden dan? Ik weet wel als je met Pega gaat, je meestal heel vroeg terug gaat.

viva : ja, was even schrikken. Zat net 2 minuten op de trein naar Brussel toen ik een smsje kreeg. Kon natuurlijk niet direct terug. Heb tot 11u30 in het ongewisse gezeten. Wist enkel dat hij op de spoed lag, maar wist niet waar.
Mijn chef heeft me dan direct naar huis laten gaan.

Deze week is de week van de ongelukken zeg.

Marion/hubs de auto in de prak
Raak / hubs ook al een auto in de prak
en nu kaylo’s hubs

ja met pega ga je vroeg terug, maar dat vind ik niet zo heel erg…geloof dat ik om 10.00 uur al weer aan de grond sta op schiphol.

Heb eigenlijk nog niet volledig bijgelezen, maar hoeveel WW’ers zitten er in totaal in ADR in juni dan ? Een hele boel zo te zien :smiley:

en heen geloof ik om 5 uur s middags maar daar ga ik morgen nog even over bellen…anders maar een toeslag eroverheen om vroeg te vertrekken.

@Kaylo: Jeetje meid, wat erg voor hem en ook voor jou dan. Heftig hoor en gelukkig eigenlijk nog redelijk goed afgelopen, dankzij de helm. Wat zal hij een pijn hebben gehad en nog. Nou, jij ook sterkte ermee en wij weten echt van niets. Mondje dicht! :wink: Stttttt…

kaylo van TTT zijn we in totaal met 21 man, maar er gaan ook nog een oma carla ofzo maar die kennen we allemaal niet.

kon vanmiddag dus niets meer boeken bij neckervrouw en nu wel weer. Anders had ik ook betere tijden gehad…nou ja…hoe dan ook we gaan.

roanna : thx, hij heeft echt niet graag dat ik dit allemaal vermeld hier. Maar ja, je moet het ergens kwijt…