Turkish Tea Time: 117

Goede morgen …

@TRL
Ik geloof ook dat we zo onderhand met zijn tweetjes overblijven. Linda is er dan ook nog maar die is TE druk met de liefde op het moment. Jac lijkt ook van de aardbodem verdwenen. Gelukkig is Jill terug maar ik weet niet of ze dan ook in Turkije is. We zien het wel.
Appartement of hotel? In een appartement heb je meer ruimte en je kan C apart leggen als hij moet slapen. Dat is wat rustiger voor hem. Maar het is lastiger met eten. Of je moet zelf koken, of uit gaan eten. Bij ons werkte dat niet omdat het wachten voor J altijd te lang was. Bij een hotel staat het klaar en schuif je aan wanneer je wilt. Gemakkelijker voor jou want je hebt je rust ook verdiend!

@Beps
Al bijna klaar voor de paasdagen. Lekker gevoel he?

mogguh ladies… heb het idee dat het zaterdag is want heb gisteren nog ff CSI gekeken en nog zoiets… hahaha
maar goed, de zon schijnt en ik mag lekker weer tot 18h werken!!
yeaaaa

Bloemmie: Ff nog, en dan een lang weekend!!! En mooi weer, dus dan kan een mens er beter tegen denk ik!

en rustig hierooo
duitsland en zwitserland zijn al op vakantie, polen is helemaal into pasen, ierland en engeland is op halve kracht, belgen hebben ook vrij… en wij zitten hier tot 18h gezellieeeeee

whiheeee

gaaappp man o man heb ik geslapen! hahah

Dat is niet mogelijk Viva
Boc en Ado en Hatelplon hebben de vluchten gezamelijk en valt niet om te boeken(hebben Bloem en Cyn ook geprobeerd) dus… helaas pindakaas, je komt pas rond 24 uur aan in het hotel…we zullen een cocktail voor je apart houden :stuck_out_tongue:

Cyn is op de hoogte dat er nog 1 bijkomt haha…(zij gaf ook die info over de vlucht) is nu haar koffers aan het pakken. Fietsen door Bangkok was zwaar maar erg mooi. Rond 9 uur onze tijd vanavond stapt ze in het vliegtuig terug. Land morgen onze tijd om 9 uur in de ochtend. Ze verwacht maandag wel weer langs te komen(eerst bijkomen, familie bezoeken enzo…)
En jullie weer op de hoogte…:smiley:

Ahhh Bloemmie: en dan duurt de dag zo lang… Volhouden hoor, en anders alle vriendinnen met mail bestoken haha

Bloem : niet ALLE Belgen zijn helaas vrij:unibrow:

Alleen echte belgen Raak, geen ‘nepbelgen’ :lol: :unibrow:

@ raak nee maar wel de belgen van ons bedrijf :wink:

Goeiemorgen,
Ben niet zo helder vandaag, veel te laat naar bed en vanmorgen er weer bijtijds uit om naar de assistente van dokter van der ploeg te gaan. Vandaag nog een avondje aan de crock en ben dan 5 dagen vrij.
@Viva: Ook naar ADR:thumbsup::thumbsup::vak02:. Helemaal leuk. Nou neem het er maar lekker van hoor, je doet er genoeg voor.
@Cyn: Koffers aan het pakken en zit de vakantie er weer op. Ben heel benieuwd naar de verhalen en foto’s
@Trl: In dubio appartement of hotel. Wij gingen naar een huisje of appartement toen de meiden klein waren, maar toen waren de hotels nog niet zo ingesteld op mensen met kinderen. Nu zou ik voor een hotel kiezen, geen zorgen wat je moet gaan eten die dag, niet koken of bedenken waar je wat gaat eten. De buffetten zijn tegenwoordig zo dat er ook voor kleintjes wel wat bij is wat ze kunnen eten.

Goedemorgen.

@Raak: En zuiderlingen met een Belgisch accent moeten allemaal werken vandaag.:stuck_out_tongue:

@Viva: Al kom je midden in de nacht aan… ik zal er voor zorgen dat we met een hele invasie incl. slingers, jullie zullen verwelkomen. Al zal ik er alleen moeten staan… :unibrow: Maak je geen zorgen om de tijden. Jullie gaan en dat telt.

@Toos: Mocht je nog langs komen, ik heb hier een cdtje verzendklaar liggen, maar moet ik 'm eigenlijk wel opsturen, omdat het een verrassing voor hubs moest zijn? Straks vraagt hij wat en waar het voor is, dus laat maar even weten, mag ook per sms, want ben straks een tijdje weg, dus kom ik even niet hier. (Werken en dan meteen door naar kapper.)

Voor de werkenden onder ons… werkse en de rest lekker genieten van je vrije dag.

Zonnetje was er, maar nu weg!:zon:

@Raak: Zo dom zijn die belgen nog niet, die hebben gewoon vrij.

@Roanna: Je kunt hem wel opsturen hoor, met grote letters mijn naam erop zetten. En ik lig als een pittbull voor de brievenbus, want ik krijg wel meer dingen over de post die over zijn verjaardag gaan.

He meiden, daar ben ik weer…en jullie geloven het nooit.

Luister en huiver…

Gisteren dus neckervrouwtje niet te boeken, vandaag wel…anvr er op nageslagen, binnen 24 uur kan je kosteloos annuleren…Ik Box gebeld, de boel geannuleerd, geen probleem…en bij Neckervrouwtje geboekt…vertrek 5.15 uur…terug 10.40 uur…hihihihi… met de korting eraf 11 euro duurder dan Box…

dus geef die coctail dan maar s avonds Roanna.

Bloemmie de hele dag werken…gedver…
Cynnie ook al op de hoogte van het laatste nieuws
Toos…goed geduimd.
Beps vandaag vrij???

Nou dat zijn betere tijden Viva, wij zorgen wel voor de welkomscocktail als je om een uur of 11 in het hotel aankomt

Heb de blaren op mn duimen staan, maar ben blij dat het gewerkt heeft:biggrin:.
Wat zal het hier een rust zijn tegen die tijd

Toos, zit je niet in het zelfde vliegtuig als ik??

Ziet Kaylo bijna iedereen ook live. Vorig jaar zeiden we uit een geintje dat we zouden meeten in ADR:D

Als dat zo is, zijn we al (slaap)dronken op schiphol.

Ja Toos, dit is toch ongekend nietwaar.