@Raak
De rust weer terug bij jullie. Dat heb je dan sneller voor elkaar dan ik.
@Roanna
Een kuurtje en hopelijk gaat dat werken en mag je kies blijven zitten
@Viva
Bijna niets gedaan vandaag … meid ik ben trots op je!!
@Beps
Aan de vis en filet vandaag. Lekker hoor! Nu een lekker drankje? Want vis moet zwemmen zeggen ze.
@Bloem
Grappig verhaal van de sportschool
Je moet wat op die loopband he, en wat kan je anders dan een beetje rond kijken? Ik heb het ook niet zo op die opgeblazen portretten. Maar bij ons loopt er eentje tussen … pfffffffff … daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten. Maar dik getrouwd waarschijnlijk. Die is gewoon te mooi om los rond te lopen.
@Toos
We zien wel, laat er nog naar kijken maar als het niet anders is, dan maar aan het draadje. Als hij het maar doet.
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Hier ook nog grijs. De mist trekt al wel een beetje op, maar het mag geen naam hebben. Maargoed, zo te horen, hebben we vanaf morgen hele mooie dagen te goed. Ik denk dat we maar weer eens de fiets gaan pakken. :unibrow:
@Viva: Het heeft al wel wat geholpen, maar voel nog wel een soort van blaartje zitten, maar de druk is er nu wel een beetje af, dus zal nog wel wat vaker van die troep in mijn muil krijgen. Blehhhhh.
Jij zo naar je Paps… ,maar zet je Turbo dan wel een tandje lager he!!!
Verder heb ik ook nog niet zoveel te melden. Ga maar eens even showeren en dan weer zien wat de dag brengt.
@ roanna dan helpt het wel meteen he!!? de troep moet er eerst uit wil het een beetje genezen, maar lekker is anders…
kunt nog steeds doorgaan met spoelen met zout water he!? reinigt en kan totaal geen kwaad (behalve dat je wat dorst krijgt)
@Bloem: Ja, je zou het haast zeggen, maar volgens de TA gaat de AB pas na een dag of 2 zijn werking doen, dus we wachten maar af. Maar het is al zeker wel een stuk minder nu hoor. En dat spoelen doe ik nu zo af en toe en gebruik sinds een tijdje ook Paradont*x tandpasta. Ook van die gore zoute tandpasta, maarja… je doet er alles voor he!!! :unibrow:
Zo, me eigen nog even opschilderen en dan maar weer aan de koffie.
Ik ben er weer…vraag niet hoe en sinds wanneer maar ik heb het uitslapen ontdekt…:retard: moet je eerst 45 voor worden voor het lukt in onze familie denk ik :lol:!!
Nu even schapjes meld me straks…
@Roanna: Als het ‘open’ is is de druk eraf en doet het minder zeer. Maar de AB moet nog de ‘restjes’ wegwerken…(sprak helaas de deskundige, die er uiteindelijk een kaakoperatie voor moest ondergaan…:retard:)
Goeiemorgen,
Hier mistig en grauw, was vanmorgen vroeg wakker. Is al dagen zo en weet eigenlijk niet waarom. @Roanna: Wees blij dat de prut eruit is nu, ik heb het ooit eens onder mn tanden gehad en dat ging dus niet open. Mocht uiteindelijk naar de kaakchirurg. @Beps: Lekker uitgeslapen, je zal het nodig gehad hebben @Viva: Weer naar paps vandaag, succes meissie en rustig aan
Ben helemaal happy. Degene die hub zijn feestje moet komen opleuken mailde vanmorgen dat hij kan. Zag trouwens dat ik een week of 11 bovenaan een lijstje sta:D
@Toos: Oh, toch leuk dat die persoon kan komen. Is al je werk niet vootr niets geweest. Ben wel benieuwd hoor!!! ( Celine Dion? )
Nou, al het prut is er nog niet uit, want ik voel nog wel een soort van, laten we zeggen… blaartje zitten, maar ik denk dat ik het ergste wel gehad heb. Hoop ik :tssk: want heb volgende maand ook nog ergens een etentje en dan MOET het over zijn. :unibrow:
@Beps
Heeft het uitslapen ontdekt! Beter laat dan nooit he :lol:
@Roanna
Maar hopen dat het bij jou verholpen is met de antibiotica. Vriendin kwam ook bij de kaakchirurg maar dat was wel degelijk een ontstoken wortel. Een heel ander verhaal dan he.
@Viva
Naar paps … hopelijk heeft hij zijn dag vandaag.
Ik zo meteen naar de kapper, even een puntje eraf want de pony hangt voor mijn ogen. Dan even een bakkie bij N en vanmiddag misschien nog even naar de sportschool. Dan ben ik deze dag in ieder geval ook weer een heel eind onder de pannen.
@Marion: Nee weet niet hoe de veiling gisteren gagaan is, waren geen spannende dingen. Zal het wel horen.
Gaat het wat beter met N? Doe haar de groeten en veel plezier bij de kapper
@Toos
Ja, gelukkig gaat het weer beter met N, ze kijkt in ieder geval weer normaal. Alleen erg moe maar dat kon van de medicijnen komen zeiden ze. Vandaag moest ze haar laatste tablet Pr*dnison.
Ja daar ben je zeker mooi klaar mee. En nu maar uitvissen waar ze allergisch voor is. Eerst dachten ze waterstofperoxide maar nu denkt de huisarts dat het aan het spul ligt wat ze toevoegen voor de houdbaarheid. En dat is minder want volgens mij zit dat overal in.