@Raak: Ja Raak, hoe is het met dat hert afgelopen eigenlijk? Vroeg ik me ook steeds af.
Beps…weltrusten en tot morgen weer. :dag::slapen:
@Roanna: Je blijft wel om het zo maar te zeggen, onder de mensen. En als je het leuk vind om te doen, dan is er toch niks mis mee. Loopt het trouwens een beetje zonder jullie achter de kassa?
Is ook niets mis mee. Bij mn vorige baan(nou ja 2 terug) hadden we ook een dame die kwam rond 12 uur, ging weg rond 14.30…elke dag…ze vond he tzalig.
Ik vind het ook heerlijk hoor. Ga om 16 uur naar mn werk Doe mn ding, ga weg om 18.30, en thuis heeft hubbie het eten klaar staan, en ik heb al helemaal niet meer het idee dat ik gewerkt heb…zalig!!!
Nu de hond uitlaten(haha) en dan laapielaap doen
:dag: tot morgen
@Roanna was je voorgevoel toch goed dat het een wortelontsteking is mmm pijnlijk,ik hoop oor jou dat de antibiotica z´n werk doet.
@Bloem nu snap ik waarom jij zo vaak gaat sporten,jaja
@Beppie zo lang je met plezier naar je werk gaat en jij je er goed voelt wat wil je nog meer he!
Of het loopt zonder mensen aan de kassa? Nou, dat verschilt, maar hulp hebben ze nog steeds nodig en dat is maar goed ook, want dan kan ik dit lekker zo blijven doen. Gister hadden we storing aan 3 kassa’s tegelijk en dat wil je dan niet meemaken, terwijl we dat toen ook weleens hadden… maarja… dan zat er nog ‘personeel’ achter de kassa. Voelde me net zo’n verkeersregelaar gister. Pffff… en dat is echt vermoeiend hoor. Daarbij moet ik zeggen… echt waar… dat de heren het allemaal sneller door hebben hoe het werkt dan de dames. Maarja, het is ook echt moeilijk hoor!:crybaby: Wat moet je scannen ( barcode) en wat moet je zelf intoetsen.
Om een lang verhaal kort te maken… we zijn zowiezo met 2 man/vrouw nog nodig, anders is het een grote chaos.
:biggrin:
@Jill: Nou, het was geen wortelontsteking, maar een ophoping van vuil en bacterien tussen 2 kiezen en dan hoopt het zich op bij het tandvlees. Oh, en net knapte het iets en had ik allemaal van dat gore spul in mijn mond. Zit constant met een papieren zakdoek hier aan mijn muil. ![]()
Hebbie nog een leuke dag gehad vandaag Jill? Veel mooie en leuke kadootjes gehad enzo?
@Roanna voel je al verbetering?
Ik ben even niet mee een kassa zonder mensen?
ellow ladies
was ff film kijken
denk niet dat het hert het overleefd heeft. ookal had het hert niets, die beesten raken zo in de stress dat ze echt beter af zijn als ze het niet meer meemaken, maar kan me voorstellen dat een botsing met een auto wel interne bloedingen oplevert etc.etc
@ roanna, helemaal vergeten te reageren op jouw, sorry!!
ik dacht ook, toen ik je verhaal las, daar ben je nog zo even niet klaar mee. wortelkanaalbehandeling is behandelen en klaar… maar dit… afwachten dus
klepdozen… vooral handig om mee te nemen. hotel, vakantie, weekendje weg. de bank/ het bed. ik zit meestal op dezelfde plek maar als ik wegga, gaat ie meestal mee ![]()
en tja, die sportschool… ik ga er vooral graag heen omdat ik bezig ben en dat kan ik wel gebruiken… en tja die mannen/ jongens… tis zo’n maffe wereld… ze dragen allemaal superstrakke t-shirtjes maar als je te lang kijkt, kijken ze je aan van: WAT! ze zijn er om te trainen, maar zweten niet en als ze dat wel dreigen te doen, gaan ze ff naar de kleedkamer (haar checken!!!) en daarna naar hun vriendjes kijken en dan stoer om zich heen kijken… krijg er echt de kriebels van, maar als je puur naar de romp kijkt
velen hebben ook alleen een mooi gevormde romp… allemaal van die spillepootjes eronder :retard:
anyways… naar bed… ga ik… ik ga naar bed… goed plan. :dag: tot morgen
Oeps Roanna tja dat is smerig maar ja nu heb je wel kans dat de pijn minder wordt.
Ja was een gezellige dag,lekker rustig onder ons van hubs mooie ketting gehad en van de kids een mooie handtas.
En natuurlijk alle lieve wensen en bloemen van de schatten hier.
lieve meiden
deze is voor jullie
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741
omdat ik jullie zo lief heb!!
@Bloem: Oh, geef niks hoor. Je kunt ook niet altijd helemaal bij blijven. ![]()
Weltrusten voor zo en jou verhaal van die gozers op de sportschool… ik zie het voor me. Gatsie!!!
Trusteeeeee.
@Jill: Nou, echt heel erg pijn doet/deed het niet, maar het voelde strak aan zeg maar en dat is een een beetje weg gelukkig. Hoop ook dat die AB aanslaat.
Zo, wat een mooie kadoos zeg! Gaaf!!!
owh trouwens (en hierna ga ik echt naar bed)
heb hem niet meer gezien (al de 5e week) en nu zijn zijn ‘vriendjes’ ook verdwenen. ze zaten niet bij de groep van 70 gedwongen ‘saneringen’ die vandaag ons bedrijf verlaten hebben maar ze zullen vast elders zijn…
en nu ga ik lekker slapen, tot morgen…
Maar die troep moet er wel uit he Roanna.
Sorry ben niet heel alert,heb turkse vriend op MSN
@Bloem slaap lekker
Echt mooi Bloem.
@Bloem:Dank je wel, leuk!! En slaap lekker
Ben er wel, maar ben er niet, ben met iemand aan het mailen die het feestje moet komen opleuken:D
Maargoed dames… iedereen nog druk doende met het een en ander op het net, dan ga ik vast naar boven. :redface:
Toos, heel veel succes ermee en hopenlijk gaat het je allemaal lukken wat je graag wilt voor hem. Maarre…stttttt… niets zeggen hoor!
Wel foto’s maken tegen die tijd he!
Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :kus:
Bloem : ga zo ff je videao kijken
Dames : hert was gewond en weggerend, hubs politie en dierenbescherming gebeld die zijn hem gaan zoeken.hubs moest met takelwagen mee dus we weten het niet zeker maar denken helaas wel dat het hert dood is, wat Bloem al zegt, alleen al van de stress en de mensen achter hubs zeiden dat ze een vliegend hert zagen, dus…:tear:
T is zielig, maar het is niet anders. Hopen maar dat ie het niet gered heeft.
ik ga zo ook mn mandje opzoeken, slaap lekker en tot morgen