Hier de hele dag al donker en somber. Koud wind en niet lekker.
Nog even naar de sportschool geweest, nu zo even douchen en dan lekker nietsen vanavond
Hallo !!
Even een vluggertje speciaal voor Jill :
Een hele gelukkige verjaardag gewenst hoor ! Geniet ervan !!
En voor alle anderen :
Sorry dat ik er al een tijdje niet ben, valt nogal moeilijk. Heb het enorm druk thuis, leg het nog wel eens uit :kus::dag:
ellooowww ladies…
ikke terug van de sportschool… dacht ik doe het lekker rustig aan, maar heb half uur lang flink doorgeramd, voelt wel lekker. daarna nog even wat apparaatjes gedaan en gegeild gekeken naar de mooie lichamen… lichamen wel mooi lekker maar helaas de uitstraling van een aapie met een diamanten oorknop :retard: als dat de aarde moet bevolken …
anyways… nu lekker aan de pasta salade en had post van het water. betaalde al niet zo veel per maand, maar mag nu nog minder betalen en 2,5 maand niet, want had teveel betaald… ik hoop ook op zo’n dergelijke brief van het gas… maar die heb ik nog niet gezien…
strax ff verhuizen naar de bank en echt lekker op tijd mn nestje in!
Bloem : dat is een lekker meevallertje dan he. Geef mij idd ook dan maar een minder lichaam met wat meer inhoud en uitstraling:D
Beps : lekker vis gegeten en ook weer naar de sportschool geweest
Roanna : hoop dat het met de medicijnen verholpen is nu
FF Apeldoorn bellen helpt niet hoor. heb Belgisch kenteken en Belgische verzekering:p
Viva : echt helemaal nix gedaan, lekker he? Kijk maar uit want dat went snel hoor
Kaylo : ???
@Bloem: Voor een avondje uit wil ik uitstraling en een minder lichaam…maar om zo eens naar te kijken en om ‘honger van te krijgen’ ach doe maar die blingbling zeg maar:tongue:
Nu koffie, zondag extra werken en daarna lekker een paar dagen vrij
@Roanna: In ieder geval geen wortelontsteking, nou maar hopen dat de kuur werkt. Zou zonde zijn als je kies er uit zou moeten
@Raak: Jemig wat een verhaal, hoe kom je nou een hert tegen op de rondweg. Die geven nou niet bepaald mee. Gelukkig maar dat hub niks heeft, de rest is wel weer te maken. Is het trouwens de auto waarmee je bij ons langs geweest bent?
@Bloem: Naar de sportschool geweest en naar “mooie” mannen gekeken. Weer goed bezig geweest vandaag. Ooit wat van :wub: gehoord of gezien?
@Viva: Lekker rustig dagje gehouden en zo hoort het ook zo af en toe
@Marion: Kantoordagje gehad vandaag. Ik heb trouwens een acr aspire. Begreep van de computerwinkel dat het een probleem van acr is. Er gaat van binnen een nippeltje stuk, kost meer dan een nieuwe klepdoos om het te repareren. Dus dan maar aan een snoertje
@Jill: Een flinke blauwe voet, is niet zo mooi, maar staat leuk in witte schoenen;) Hoop voor je dat je een fijne dag hebt
Ja hoor, heb ik weer gemist…een hert…ik las wel over een botsing…maar met een hert…http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/shocked.gif http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/shocked.gif http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/shocked.gif
Jemmig Raak, gelukkig dat er verder niets is, die dingen lijken beton als je ze met de auto raakt.
Fijn meiden. Weet ik waar ik op moet letten als ik ooit een klepdoos ga aanschaffen.
@Bloem:
:unibrow: :unibrow: Kijken, kijken en niet kopen. ![]()
Ik hoop dat het meevalt, hier ook een acer…dus…is pas 4 mnd oud…geen idee zover
Bij mij begon mn klepdoos kuren te krijgen toen hij net buiten de garantie was. Batterij laadde niet meer op ondanks dat ik hem alleen aan de oplader legde als hij echt leeg was. Voeding na laten kijken, nieuwe batterij gekocht, was het ook niet. Toen bleek het dus een een of ander nippeltje te zijn. Kan er verder niet mee zitten, klepdoos doet het aan zn snoertje prima
@Toos: Ach wel ja Toos. Een verlengsnoertje eraan en je kan er alsnog mee buiten zitten. Of niet?
![]()
Zo is dat. Zit toch trouwens bijna nooit met klepdoos buiten, zie niks als de zon erop staat
Ach hij is toch van hubbie
ik zit altijd aan de compie hahaha:lol:
Nou goed…ik wacht het hier wel af. Vanaaf weer lekker slapen hoop ik. En morgen werken…(tenminste werken, is 2 uurtjes weer haha)
@Beps: Dat is ook de moeite niet om maar 2 uurtjes te werken. Aan de andere kant, ben je weer even van de straat:D
Roanna : ik heb nooit problemen met klepdoos, heb een asus, hubs een toshiba en ook nooit probs
Toos : ja, dat is hubs z’n auto, ik had mijn auto bij (gelukkig hihi)
Beps : ja stom he, was op de baan bij Hulten waar jij laatst geweest bent
@Raak: Had de auto veel schade, zal wel he, een hert geeft niet zo mee. Heeft het beest het trouwens overleeft? Hub zal wel behoorlijk geschrokken zijn
oh daar… pffff ja het is altijd mogelijk… bossen dus… herten.
Maar toch gelukkig alleen blik…
Ik ga zo naar bedje toe
Tot morgen
@Beps: Slaap lekker voor straks
@Toos: Dat is ook wel weer zo, of je moet de hele tijd in de schaduw gaan zitten en dat doe je ook niet als het zonnetje schijnt. :zon02: Maarja, ik hoorde jullie daar toen altijd over van, lekker makkelijk, mee op de bank, mee naar buiten, mee naar bed, mee op vakantie enz. ![]()
Maar ik wil er gewoon eentje voor bij, zeg maar. ![]()
Ik ga elke dag voor 2 uurtje weg. Nouja, ik ga altijd wat eerder weg om ff socio-en met de collega’s. Soms zeggen ze dat ook tegen mij, van dat je voor die 2 uurtjes de deur uit gaat… maarja, ik weet echt niet anders he!!! Doe dit al jaaaaaaaaaaaaren zo. :unibrow: