Jill : ja hoor is omnium, maar toch
Viva : gek he ben je toch heel de dag van slag af, ik stond net op het punt om weg te rijden dus ben er meteen naartoe gereden
Nee Raak is helemaal niet gek dat je van slag bent, want je bedenkt je dan altijd wat er allemaal HAD kunnen gebeuren. Kijk je auto in puin, dat is niet leuk, maar het is maar blik. Het voornaamste is dat hubs niets heeft.
Jemig Raak, dat is schrikken. Gelukkig dat hubs niets heeft, sterkte met het regelwerk.
Ik zie wel van die bordjes langs de weg, maar ze zijn er dus echt…
Net een schaaltje met bonbons en paaseieren gekregen, mmmm lekker hoor!
Hier is de zin een beetje op…
MK : ergste is daar staan dus geen bordjes, is drukke ringweg in Tilburg. Ik rij iedere dag door de bossen en daar staan overal borden, heb in 30 jaar nog geen hert gezien!!!:unibrow:Maar ja, hebben ze weer geen vervangauto vrij bij de garage, dus auto’s schuiven, mijn dochters auto naar hubs, dochter in mans auto, schoonzoon op de motor, zal ie blij mee zijn met dit weer ![]()
Stortgiet hier
@ raak :eek: een hert op de auto? jaiks !! gelukkig is hubs okey
zo raar van die mail. heb hem echt gestuurd, kon je beneden ook zien en toch komt ie niet aan??
@ jill, ik was laatst op zoek naar een kookboek met turkse recepten en had er 2 goeden gevonden bij bolliepuntcommie
alleen kan ze nu natuurlijk niet meer zo snel terugvinden :retard:
euhhh…in Tilburg op de ring, daar lopen toch gaar geen herten??? Hoe komt dat ding daar.
Dat is ook zeker geen plaats waar je een hert verwacht.
@Raak
Jeetje meis, dat is schrikken!! Hoe komt dat hert in hemelsnaam op de rondweg? Beetje het spoor bijster denk ik. Een hoop geregel voor jullie maar hubs is niet gewond en dat is het belangrijkste he!!! Kus voor jou.
@Roanna
Al bij de tandarts geweest. Meegevallen of toch een wortelontsteking?
@Jill
Dik in de bloemen gezet! Zijn ze je thuis ook lekker aan het verwennen?
@Viva
Heeft een rustdag vandaag. Dat hoor ik graag. Goed zo meis!!!
@Beps
Gelukkig uit haar coma ontwaakt en nu een vrije dag.
Roanna al terug van de tandarts?
Bloem : was gewoon op de Bredaseweg, dus jij ook uitkijken he:lol:
Viva en MK : nee daar had ik ook geen hert verwacht
Marion : auto nu in garage, wordt vanzelf weer keurig gemaakt, rust nu weer terug
Ikke nu naar huis, zal goed uitkijken :lol:
goede reis Raak.
Goedenmiddag.
Zo, eten op en ook al getruust, dus nu weer ff tijd voor mezelf. ![]()
Ja, ik ben bij de tandarts geweest en heeft gelijk een foto gemaakt en het bleek geen wortelontsteking te zijn, maar er is waarschijnlijk een tijdje terug wat tussen mijn achterste kiezen gaan zitten, wat is gaan broeien. Doordat mijn tandvlees hier en daar wat teruggetrokken is
(ouderdom)gaat daar dan vuil/bacterien in zitten, wat dan die zwelling aan het tandvlees net boven de kiezen vormt.
Hij heeft er een of ander medicijn tegen aan gespoten ( bloeden joh, bloeden) en heb nu een anti bioticakuur van 7 dagen gekregen en wil me dan over 2 weken terug zien. Als het dan niet over is, moet die een na laatste kies eruit. Ik vroeg nog… geen kanaalwortelbehandeling en toen zei hij… was het maar zo eenvoudig. Huh? Nouja, als ik er last van blijf houden, trekken maar die handel hoor!
@Raak: Jeetje meis… is ook wat dan van je hubs en het hert. Nu dat gedoe weer met alles afhandelen…pffff. Maargoed, gelukkig geen ernstig gewonden zo te lezen en die auto… dat komt wel weer goed. Even A’doorn bellen. :unibrow:
@Viva: Heerlijk aan de klets geweest hier he. Lekker zo een dagje rust he? Doet een mens soms zo goed. ![]()
Verder weet ik het ff niet meer. :redface:
Nou dat klinkt niet zo prettig Roanna…hopelijk helpt je kuurtje.
Viva: Heerlijk aan de klets geweest hier he
tja dat kan als je de hele dag dus niets doet…heb echt bijna niets gedaan.
@Viva: Nou, heerlijk toch!! Zie je nu wel, dat je het best kunt? Helemaal niets doen, dan alleen maar lekker hier en daar ff beppen. ![]()
We hebben broodjes gegeten met zalm en paling en fillet americain…jammieeeee!!!
Nu ff nietsen…
Oh Beps, paling… mmmmm… jammie, jammie. Heerlijk. ![]()
Oh, hier nu ook regen hoor. Bah, maar het word wel weer mooi he!!!
lekker zalm en paling…
hier nu het zonnetje…maar het heeft wel bijna de hele dag geregent.
zo ik nok af, hubs komt zo naar huis…dus ff met hem bankhangen…ofzo