ik zie het wel een grote donkere man die zijn shirt op een bepaalde manier uittrekt…
nou ja deze dan maar.
ik zie het wel een grote donkere man die zijn shirt op een bepaalde manier uittrekt…
nou ja deze dan maar.
ziet er ook wat appeteitelijker uit…hihihihih
Ik zie Linda hier ook niet meer??? Zeker druk met de liefde…:biggrin:
Hub valt ook niet op donkere mannen:p
Goede middag meiden, sorry he dat ik nu pas reageer maar ik moest eerst even al jullie bleoemen op zijn plaats zetten ,bedankt voor de lieve berichtjes en de mooie bloemen
Vanavond zal ik een rondje geven ,tot straks!!!
Knuffel,Jill
Jill hoe gaat het met je voet/rug??
@Bloemmie(en Sietske) GOED GEDAAN…
Dus ik ga maar eens dieper zoeken dan haha…
En nu…een wakkerwordt brunchje maar…hubbie zo thuis, even boodschappen doen, en dan sportschool…
@ jillie gezellig he?! al die bloemen? heb je een zonnige dag?
Met al die bloemen wordt het nog een beetje zonning, van het weer moet je het vandaag niet hebben. Het lijkt wel herfst.
dat idee had ik gisteren ookal!!
zonnnnoooodiigggg
@Bloem en Sietske leuk geregeld hoor is tegenwoordig niet gemakkelijk om sponsors te vinden;
Heb ik even geluk want wie zit er in de lente in Turkije?.. juist ja ,ikke hahahaha.
@Roanna succes bij de tandarts,hopelijk kan hij er wat aan doen!!!
@Beppie geniet van je vrije dag!!!
Pfff ben het even kwijt maar jullie zijn allemaal lief XXXX
Geen zonnig dagje hier maar jullie bloemen en wensen laat het zonnetje schijnen!!!:zon02:
Voet is zwart maar de pijn is gelukkig minder,zit nu ook nog met een fikse verkoudheid,maar ja beter nu dan volgende week want vliegen met een verkoudheid mmmmm niet gezond.
Even een vraagje kent iemand een goed kookboek in het nederlands om gerechten uit de turkse keueken te maken?
JIll ik heb geen idee wbt het kookboek…
maar er is wel een topic met allemaal turkse gerechten in het nederlands.
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=547
Kaylo misschien kan jij Jill helpen.
Een flinke bloeduitstorting dus in je voet Jill, en dan ook nog verkouden…neem lekker vanavond een grogh
@thx viva heb de zoekfunctie gebruik maar kom alleen uit op de wedstrijd,ik zal nog even verder zoeken.
@viva
En lukt het een beetje om rust te houden vandaag?
@Stom van mij natuurlijk want met die link van jou lukt het wel thx
Mk…doe de hele dag al vrij weinig tot niks…wel af en toe van de pc af voor een wasje, of strijkje…maar doe eigenlijk niks. goede he! hihihi
Goedemiddag dames, ff egootje. Vanmorgen heeft hubs een hert op zijn auto gekregen. Ben me echt rot geschrokken, gelukkig geen gewonden, alleen maar flink schade. Dus hele tijd alles aan het regelen, verzekering, takelwagen, garage, vervangauto:unibrow: word je niet vrolijk van, overal krijg je een computer aan de telefoon en hang je uren, word je tig keer doorverbonden en uiteindelijk ben je nog nix verder.pfffffffff
Jill : jij van harte proficiat met je verjaardag, maak er iets leuks van he
rest komt later wel:D
@Raak pffff ja dat kan hard aankomen zo ´n hert,heel erg die schade natuurlijk maar gelukkig is er niemand gewond.
Maar is natuurlijk wel een heel gedoe met verzekering en zo ,zijn jullie daar voor verzekerd?
jeetje Raak ja begrijp ik dat jeje een ongeluk schrikt, doe rustig aan meis