Turkish Tea Time: 117

Die tena’s van Raak zijn echt geweldig…Ik werk er al heel lang mee. Het schuurt niet, en neemt goed vocht op.

@Toos: Oh, mooi zo dan. Dus… jij neemt ze nu mee? Kan ik een wat kleinere koffer meenemen. :unibrow:

@Beps: Morre hoor en welkom op Woensdag de 8e April 2009. :zon:

@Viva:Ja, ik kan het maar beter gehad hebben he?

Nou, ik ga ff koffie drinken met kokkie en dan komt er zo even een nichtje van ons, die over is uit Ierland, die even de pc wil gebruiken voor wat bankzaken voordat ik naar het werk ga. Dus…

Tot later op de dag weer ergens. :dag:

Roanna, neem van mij ook een bakkie…en werkse …tot elders deze dag.:unibrow:

Zo ik ga zo even badderen…en maar zien wat ik vandaag ga doen…lekker relaxed hoor.

Ik ga ook zo eens onder de grote regenbui, wil vandaag nog het een en ander regelen voor hub zn feestje. Ga daar straks mee aan de slag

Jill, van harte met je verjaardag!

http://www.photoshop-tutorials.nl/images/Casper/Vector%20masks%20tutorial/bloemen.jpg

Nee ik ben er nog niet…bakkie koffie op. Wat door het huislopen spoken…maar er komt niets uit mn handen(HEERLIJK!!! VRIJ!!!) Alleen de zon gaat hier weg jammer genoeg

yeaa meiden!! we hebben een sponsor voor de fotowedstrijd!!
de jaarwinnaar wint een camera! onder de stemmers wordt een foto-album verloot!!
leuk toch :thumbsup:

@toos
Leuk zo’n veiling. Als een aardig zakcentje bij elkaar en wie weet komt er nog een schriftelijk bod. Al druk met de voorbereidingen bezig voor hubs zijn feest. Weet hij ervan of is het een surprise party?

@beps
7 uurtjes per week, behalve Beps dan…. zo zie je maar.

@bloem
3 jaar geleden stond je voor een groot avontuur, die datum zal je wel bijblijven.

@viva
Een relaxdagje, dat is voor jouw lichaam wel goed.

@roanna
Buitenlands bezoek, leuk hoor, je zal ze maar weinig zien.

@raak
Beursje in Istanbul… klinkt niet verkeerd!

gaaf zeg, hoe heb je dat gedaan??

Hier nog geen zon gezien vandaag.
Het begint hier te spatten en er staat een storm.

@ viva ik niet, sietske heeft het geregelt :wink:

leuk hoor, met een sponsor…krijgen ze misschien meer animo om leuke foto’s te plaatsen, ik vond trouwens zo’n vip kadootje ook leuk.

ja he?! leuke wedstijd :smiley: nu allemaal nog even massaal de lente foto insturen… topic is misschien wat moeilijk, lente in turkije, maar neem het niet zo nauw met de regels :wink:

@Bloem: Toppie hoor :thumbsup::thumbsup:, is toch altijd leuk zo’n album, al vind het een maand vip zijn ook leuk
@MK: Hoe is het met jou? Het wordt een surpriseparty voor hub, hij heeft echt geen idee. Hij denkt dat we een grote dikke donkere stripster voor hem geregeld, maar dan doen we nou net even niet:evil:

@toos
Leuk hoor, hij heeft ook wel iets leuks verdiend!
Wanneer is het feest?

Hij is op moederdag jarig, dusss in dat weekend;)

Toos dan krijgt jou hubs van mij deze stripper…hihihihihi

http://lh5.ggpht.com/_3qicrKvuL3c/Rq3Aq55c8-I/AAAAAAAABdM/S0708Qfx3ic/IMG_4335.jpg

oeps een beetje erg groot

Zie niks, alleen een X:crybaby: