wat een mooie blommekes allemaal weer⦠word er helemaal vrolijk van
hier ook zonnetje, al zit ik in mn truiā¦
heb kaylo al ff niet gezien⦠of heb ik iets gemist�
wat een mooie blommekes allemaal weer⦠word er helemaal vrolijk van
hier ook zonnetje, al zit ik in mn truiā¦
heb kaylo al ff niet gezien⦠of heb ik iets gemist�
Hier geen zonnetje maar wel een harde windā¦kust he dan weet je het wel
Bloem, Kaylo verleden week voor het laatst hier, volgens mij nam ze vrij.
Roanna succes bij de tandarts, hopelijk kunnen ze je snel helpen. Je kan er maar weer vanaf zijn.
ze is gisteren namelijk wel op de andere subforums geweest maar niet hier ⦠of heb ik haar gemist??
ze is hier niet geweest Bloem
Gosh morgen kwebbel ik hier al 2 jaar meeā¦snel gegaan hoor.
vandaag 3 jaar geleden zat ik in het vliegtuig naar Istanbul voor een half jaar turkije⦠liep ietsje andersā¦
lijkt echt al 500jr geleden :retard:
hihihihi Bloem tja dat is een datum die je dan altijd bij zal blijvenā¦ik had zo niet geweten dat het morgen 2 jaar geleden is, dat ik hier mij aanmelde, maar het staat onder mijn naam vandaar.
Goeiemorgen,
Hier geen zon, maar regen en harde wind. Was leuk om te zien hoe dat gaat op zoān veiling. Opbrengst tot nu toe ā¬225,- , een antieke vaas die best een leuk bedrag op had moeten leveren is blijven staan. Het zou zo maar kunnen dat er nog een schriftelijk bod komt en anders blijft hij staan tot de volgende veiling. Vanvond nog 2 antieke vazen en 3 karaffen.
@Jill: Gefeliciteerd met je verjaardag, nog veel goeie jaren ,al dan niet in turkije samen met je hub en kids.
Toos het lijkt mij ook grappig om te zien hoe dat gaat, en dan het snelle praten van die veilinghuismanā¦of is dat in het echt niet zo.
Toch een leuk bedrag.
Ja dat is echt leuk. Er was een schilderij, leek op zoān geschilderd op nummer ding vast van een bekend iemand, werd ⬠16000,- voor gegeven
"hihihiiā¦lachen hoor.
Ik neem aan dat je wel moet betalen voor spullen die daar onder de hamer gaan. De opbrengt van 225 krijg je die dan uitgekeerd, of moet je daar nog een persentage van afdragen.
@Toos: Nou, toch weer een mooi zakcentje voor de vakantie of niet dan. ![]()
Even tussendoor⦠heb afspraak vanmiddag om 15.05 uur bij de tandarts en zo aan mijn verhaal te horen, dacht ze ook aan een ontsteking van de kies of wortelgebied. Nou, gaan met die banaan dan!
Halloā¦hier een berichtje van een ex-comatueus iemandā¦(zooo heb ik geslapen)
Net wakker. Nu ff koffie en ff Jill feliciteren, dan kom ik terug

Een heel fijne dag meis, en een top jaar voor jou en de jouwe
Roanna succes bij de tandarts, hopelijk kan hij je er vanaf helpen. Enne anders een touwtje aan de deurklink heā¦en goed dicht trekken die deur (hihhi geintje)
Zo Beps ook in het land der levendenā¦of zie je de wereld nog voor een doedelzak aan.
@Viva: Wat de opbrengst is dat krijg ik ook. Ze moeten het hebben van stukken die op commissie zijn verkocht. Kan ik weer keer extra naar de hamam;)
@Roanna: Succes bij de tandarts vanmiddag, als het goed is ben er daar ook weer vanaf
@Beps: Welkom terug in het land der levenden.
@Roanna: De tenaās van Raak werken geweldig, je blijft er lekker droog van:D