Turkish Tea Time: 117

Marion : ja hoop het wel iig :stuck_out_tongue:

Dames : ga ff tv kijken, nog fijne avond verder en tot morgen :dag:

@Marion: Klopt wat je zegt. Daar zit ik zelf ook al aan te denken dat het een wortelontsteking zou kunnen zijn, want het is een poosje geleden begonnnen met een kloppend gevoel in die kies die daar zit. Ben ik wel lekker mee dan, maarja… als het moet… :puke: Jakkes… ik bel gelijk morgen even voor een afspraak. Kan het beter maar gehad hebben.

Oh, gelukkig maar weer voor N. dat ze het er weer een bietje normaal uit gaat zien. Was wel ff eng he?

@Raak: Wat lees ik toch allemaal? Wat is er over 2 weken dan? Ga jij dan weer op vakantie ofzo? Kon het niet helemaal terug vinden of volgen. :question: Vertel!!!

@Raak: Oh… je gaat er vandoor? Nou, dag hoor meid en slaap lekker zo en tot morgen weer. :dag::slapen:

Nee ik moet nog donderdagavond(waarschijnlijk vrijdagavond) en zaterdag de hele dag, EN zondagmorgen een dienstje van 1,5 uur…(jaja heel gaaf, minder uren ik weet alleen nog niet welke week dat ingaat…volgende week ook al weer ehhh 15 uur geloof ik haha)

Zo dames ik ga slapen tot morgen(JAAA VRIJ!!!)

Iedereen op minder uren, maar Beps… mag heerlijk op komen draven. :wink: En je blijft lachen toch Beps? Weltrusten voor zo en tot morgen. Nergens "markt "op dit moment hoor! :stuck_out_tongue: Doeg!!!

Roanna : wilde al weg maar bleef toch weer plakken
probeer eigenlijk wel weg te gaan maar moet een beetje zien te combineren anders is het al weer mei en dat is dan alweer dicht bij juni en dan moet ik ook nog ergens heen… enne eigenlijk heb ik 23/24 april ook nog een beurs in Istanbul, hoef ik niet perse heen, want dezelfde beurs in in mei in Amsterdam, maarre bezoek hem toch liever in Istanbul, weet ook niet waarom…:unibrow:
Beps : een ding is (denk ik) wel zeker…morgen lekker vrij;)welterusten

@Raak: Oh zo ja. Nou, dan zou ik ook wel weten waar ik naar de beurs zou gaan. Naar A’dam kun je altijd nog gaan op een zondagmiddag als je niets te doen hebt, maar Istanbul… kom je ook niet wekelijks. :wereld:Ha , ha.

@Crazymar: Ik zag dat je ook online was. Heb je een fijne vakantie gehad?

@raak… iemand nodig om je te assisteren!!! :unibrow:

@ rien, klinkt gaaf die baan!! ga je het doen!??!
en leuk snoepreisje gezien ja, maar uren op en geld op… dus ff aankijken…
we gaan het zien, nu eerst in juni lekker nixen in de zon!! jeaa

en nu ben ik helemaal stijf van het op de bank hangen… ga dus lekker mn bedje opzoeken. mams kan donderdag nie sporten, dus gaan we morgen weer. :retard: misschien ga ik donderdag zelf ook nog ff…

nu eerst: slaapuhhhh :dag: truste!

@Bloem: Je hebt de smaak nu toch te pakken he? Het is net als ze zeggen van de wintersport… als je 1 x bent geweest, wil je vaker. ( Alleen Ik niet) :stuck_out_tongue: Goed van je hoor!

Ik ga ook naar boven mijn tv progamma kijken.

Weltrusten all en tot morgen weer. :wink:

goeiemorguhhh
iedereen nog op 1 oor of druk bezig met opstarten?!!?

ikke spring maar in de auto, doeiiii

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Jill,van harte gefelciteerd en een hele fijne dag gewenst!!!

Bloem,fanatiek aan het sporten en vanavond en misschien morgenavond ook wel weer.

Marion,gelukkig dat het al iets beter gaat met N.

Roanna,is niet te hopen dat het een wortel ontsteking is.

Toos,hoe is de veiling gegaan?

Viva,al lekker vrij en pas volgende week weer beginnen.

Kelebek,lijkt me een leuke baan,ben benieuwd wat je gaat doen.

Raak,oww lekker Istanbul is beter dan Amsterdam,misschien paar dagen aan vast plakken.

Fijne dag allemaal

oei helemaal vergeten in de haast:

@ Jill Happy BirthdaY!! maak er een leuke dag van!

Goede morgen …

@Beps
Een vrije dag vandaag. Nog geen uren minder voor jou en dat is alleen maar gunstig. Of het nu voor in het potje is of voor de buffer.

@Raak
Een beurs in Istanbul op de planning. Dat is nooit verkeerd, een zakenreisje naar 1 van je favoriete bestemmingen.

@Bloem
Je hebt de smaak te pakken op de sportschool of niet? Top hoor!!

@TRL
Kus voor jou!! Denk dat je het nodig hebt want je bent weer wat stiller aan het worden.

@Roanna
Mooi zo, je gaat toch een afspraak maken. En dan maar hopen dat het geen wortelonsteking is.

En nu moet ik ff shoppen …

@Jill
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!
En natuurlijk nog veel gelukkige, gezonde jaren gewenst. Samen met je hubs en de kids.
Ik hoop dat je voet inmiddels al wat beter is en dat je niet op pad hoeft voor de foto. Want er zijn leukere dingen om te doen op je verjaardag.
In ieder geval een hele fijne dag en geniet er van.

http://www.magnoliabloemen.nl/skin/images/assortiment/01_rozenboeket_roze.jpg

En nu in een sneltreinvaart mijn eigen klaarstomen voor kantoor. Ik heb weer te lang zitten teuten en het wordt er alleen maar later van.
Vanmiddag eerst naar de kapper en dan naar de verjaardag van mijn zwager. De kids zijn vrij en dan gaan we maar zo snel mogelijk. Blijven we meteen eten, is gemakkelijk voor mij en J vindt het leuk. Tot straks!

Goedemorgen meiden.

Beps ipv minder uren, alleen maar meer tot nu toe dan, toch fijn voor je.
Marion shoppen vandaag.
Bloem de smaak te pakken bij de sportschool
Kelebek…hallo een heel bericht
Raak aan het puzzelen voor de beurs waar naar toe te gaan
Roanna toch maar even langs de tandarts
Tlr…knuffels voor jou meis, net wat Marion zegt, je ben heel stil
Toos, en hoe is de veiling verlopen?
en dan Jill meissie van harte gefeliciteerd,en ik hoop dat het al weer wat beter
met je gaat na de schuiver van van de week.

http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BOU06_79.jpg

Goedemorgen allen.

**Allereerst, Jill… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel goede, gezonde en fijne jaren toegewenst voor jou en je gezin. Ook een fijne verjaardag gewenst vandaag, met hopenlijk veel leuke kadootjes. :biggrin: **

http://www.annasanimaties.com/bunch4u.gif

Hallo alle anderen.

Ik ga zeker zo even een afspraak maken voor de tandarts. Niet dat er spoed bij zit hoor, (heb geen pijn) maar het voelt ook niet fijn zo. En een kanaalwortelbehandeling heb ik al wel eens eerder gehad, dus weet wel een beetje wat me te wachten staat, maar vind die verdovingsspuiten erger. :eek: Verder ben ik gelukkig niet zo heel bang voor de tandarts. :tssk:

Nou, heb verder even niet te melden, dan dat ik jullie ook allemaal weer een fijne dag wens. Ik weet niet hoe het bij jullie is momenteel, maar hier is een stralend :zon02:.

Laterssssssss :wink: