Turkish Tea Time: 117

@Raak
De vakantie in Belgie duurt langer dan vandaag of niet :smiley:

@Beps
Heeft ze een knopje of een ringetje :lol: ?

yep Marion 14 dagen!!!

@Beps ocharme dat beestje

Beestje heeft nergens last van(gelukkig) maar heel even(piep…piep…klaar)

Pfff meiden, zo rustig, mensen bel!!!(liever niet haha)

ola ladies
ikke weer thuis, was best druk op het werk, vergadering en meteen door naar de sportschool. weer veel gedaan… moe maar voldaan. zit ook nog ff lekker aan de salade. ff gauw de beestjes doen en dan languit op de bank voor de tv!! heyyy

Joehoeeeee waar zit iedereen?

@Bloem heb je je weer lekker in het zweet gewerkt?

Goedenavond.

Ik ben er ook weer eens. Had visite vandaag en geen tijd om hier te komen. Wel alles gelezen en ben weer bij hoor.

@Bloem: Nou, dan heb je zo te lezen al weer heel wat werk verzet voor vandaag. Lekker weer wezen gymmen… toe maar! Nu even rust verdiend hoor! La de afwas maar staan. :wink:

@Jill: Toch even doorverwezen las ik. Beter zo hoor. Je weet maar nooit.

Toos naar de veiling vanvond. Enneh Toos… glimt de BK weer na het gebruik van de TL’s van Raak? Doen ze het goed? :unibrow: Houden ze goed vocht vast?

@Beps: Oh… soo siewig dat beestje van jullie, maarja… het moet he!!! Werkse nog even hoor meid! Hopenlijk niet al te druk daar bij jou!

@Marion: Ik zal er naar laten kijken hoor, want wil natuurlijk niet in de vakantie met een mond vol (rotte) tanden zitten. Moet er niet aan denken zeg! :tssk: Moet toch al voor controle dus… laat het meteen even meenemen.

Nou, hier is het bijna de hele dag mooi lente weer geweest :zon02: en daarnet voelde ik een paar spatjes. Mag geen naam hebben.

Toen was ik even de draad weer kwijt, maar iedereen :zon:

Hallo iedereen!

Ik duik weer eens op :wink:
Bedankt Bloem voor je pb-tje!
Hoe is het met jullie?

Groetjes Rieneke

Heeeee Rien!!!
Hier alles goed hoor…hoe is t met jou dan?? Is t nog gelukt met je ‘inzameling’ voor dat ‘kleine’ bedragje :wink:

Hoi Kelebek. Ik weet niet of je mij nog kent… maar met mij gaat het ook goed hoor.

Ik ga met vele TTT-dames en aanhang naar Turkije en ook nog naar hetzelfde hotel in Juni… dus beter kan het niet, dacht ik zo.

Het ga jou ook goed hoor! :wink:

hey rien! das snel :wink: hahahaaa

hoe is het er allemaal mee!?

hier begint het mega te betrekken :frowning: volgens mij gaat het nog wel plenzen

@ marion, afwas… 1 bord en 1 mes… ga ik de warme kraan nie voor laten lopen hoor!! echt nie!

ik ga zo lekker televee kijken :smiley: paar leuke series achter mekaar

Hehehe… nee ik ben dr nog NET niet… (ehm nog LANG niet dus)
Ik ga eerst maar eens werken en sparen en uitzoeken hoe ik aan dat geld kan komen enzo (beurzen enz) en meedoen aan allerlei lotterijen :stuck_out_tongue:

Verder gaat het wel goed, ben bezig met afstudeeropdracht. Dus druk druk druk… maar wel leuk :smiley:

Marion : zoals Jill al zei : 2 weken, dus zal nog wel regelmatig te vinden zijn hier :smiley:
Jill : al minder last van je voet ?
Roanna : gezellig, visite gehad
Bloem : druk ennnn sportschool : knap hoor. mag je nu lammen op de bank hoor
Beps : ook niet veel telefoontjes
Kelebek : halloooooo, alles goed??

@ rien maar vertel eens iets over het baanaanbod uit istanbul??? wat is het?!?
en hoe is het met E en V en hoe de letters ookalweer waren…?? :unibrow: je kent me, niet nieuwsgierig, willen alleen alles weten :wink:

Ikke naar huis!!!
Doeggie!!!

Hehe!
Ik had een baanaanbieding bij een “3D animatie en media” bureau, mocht ook freelance :smiley:

Letters waren S en K :stuck_out_tongue: K is mijn beste vriend en S mn ex vriend. K is afgelopen zomer getrouwd, ik ben ook op zijn bruiloft geweest en vorige week vertelde zijn vrouw dat ze zwanger is :smiley:
Afgelopen oktober was ik weer in Istanbul en uiteraard heb ik S ook weer gezien. Tsja blijft moeilijk… :stuck_out_tongue:

En Bloem hoe stond het met dat lonkende reisje dat je had gezien? :wink:

Doeg Beppie!! (K)

En toen was ik al weer thuis haha!!!
Zo lekker om de hoek werken, en dan ook al de hond gedaan, eten gegeven, bijgepraat met hubs…jaja heerlijk

Nu nog even tv kijken en naar bedje toe!!

@Bloem
Ik was vanmiddag nog even naar de sportschool, had een beetje papbenen dus maar niet zoveel gedaan. Zochten ze ook nog personen om de lift te testen. Was toe aan pauze dus heb me maar opgeofferd.

@Roanna
Hier een beetje regen vanavond toen ik van N af kwam. Ze kijkt weer een heel stuk normaler moet ik zeggen.
Jou verhaal deed me een beetje denken aan een vriendin van mij. Ze had ook telkens last van haar tandvlees. Maar spoelen met van alles en nog wat. Bleek ze later een wortelontsteking te hebben.

@Bloem
Zou ik ook niet doen voor dat beetje afwas hoor. Moeten heel wat van die beetjes zijn dan. Maar hier is Truus weer aan het werk. Heb haar net weer even snel vol gepropt.

@Kelebek
Leuk dat je er ook weer ff bent. Mooie baan zeg!! En … ga je het doen.

@Beps
Ook weer klaar met het werk. Weekend nu of heb je nog meer diensten deze week?

@Raak
Nog 2 weken rustiger. mooi tijd om de klusjes weg te werken maar vooral de tijd om hier wat vaker binnen te vallen.