Marion : gelukkig computer niet echt kapot, scheelt weer geld he
Cyn : is al weer aan de laatste daagjes bezig, gaat snel
Bloem : heeft vannacht veel vreemde dingen voorbij zien komen
Beps : Hubs iig na 20 juli onder het mes, heb je tenminste een indicatie
Trl : fijne dag voor jou
Viva : nee nog niet voorbij, helaas
Toos : vrije dag, druk programma, probeer toch ff van het zonnetje te genieten hoor
Jill : suc6 bij de HA, toch beter dat je er naar laat kijken
Roanna : vitaminepilletje kan nooit kwaad en het zonnetje geeft natuurlijk
ook alweer wat, dus ook jij : het zonnetje in
Geen datum voor hubs, zelfs die week 30 is maar een ‘indicatie’ en de arts had nooit mogen zeggen in juli…pffffffffff Maar we wachten af
truusen…doet hubs(die stapelt tante Truus vol) is niet mijn ding(niets in huis is mijn ding haha)
en nu…net warm gegeten(ik had trek) straks dus prikkie voor Aiji en daarna werken
Raak :kus:
Ik heb een hp klepdoos, had ook eens een storing dat de batterij niet meer wilde opladen. Vervolgens een en ander nagekeken, een driver gedownload en hups daar deed hij het weer. zoonlief zit in de ict (bij defensie is netwerkbeheerder) en zei, dat als ik mijn laptop niet gebruik, bijvoorbeeld alleen aan het draadje ik de batterij eruit moest laten…of anders net als wat Bloem al zei, iedere keer even helemaal leeg laten lopen, hetzelfde met de batterij van je mobiel, ook helemaal leeg maken, anders wil hij steeds aan de lading en laad hij maar voor de helft op, en ook dat wordt steeds minder. Op een gegeven moment gaat de batterij dus gewoon dood:mad:. Fijn dat zulke dingen ook bij de beschrijving staan (NOT)… al hoewel tegenwoordig wordt het bij sommige dingen wel vermeld, mijn nieuwe huis telefoon moest ik 3x helemaal leeg laten lopen voordat ik hem mocht gebruiken, dit ook in het kader van dat de batterij dan niet zo snel het loodje zou leggen.:biggrin:
Beps ik ben ook niet zo van truus netjes inruimen, hubs doet dat wel. Ik flikker altijd alles er maar in zoals het uitkomt. Het gevolg daarvan is dat hij bij mij dus veel eerder vol zit. hihihihi.
ja in principe lijkt me dat algemene kennis… batterijtjes worden lui dat moet je voorkomen…
ik snap het wel hoor, als je een weekend weg gaat en je batterij is half leeg, ff weer volgooien maar je kunt hem echt beter leeg laten lopen…
niet elke keer, maar op het randje…
Het lui worden ligt aan de soort batterij. De moderne(huidige) telefoons hebben een lith ion batterij, welke niet meer lui worden. De ‘oude’ batterijen hadden daar wel last van.
Gelukkig hebben we op beide klapops er geen last van…
Zo ben terug van de huisarts met een voorschrift voor radiologie als het morgen niet beter is even een foto laten maken want het zou kunnen dat er een scheurtje in mijn enkelband zit.
Verder een zalf en pilletjes voor het ontzwellen,afwachten dus maar!
@Jill: Arme jij!!! Nou rustig aan dan maar…
Beppie bedankt voor de tip ik ben ook zo lui de laatste tijd ligt dus aan de batterij…een hele geruststelling!
@ jill hahaha
dus dat is het!! hahaha
maar wel verstandig dat je even langs de doktor bent gegaan. waarschijnlijk is het gewoon de zwelling die een zenuw afknelt, maar als het morgen nog niet over is, kun je wel meteen de volgende stap (hihi) zetten… doe igg maar rustig aan!!
staat trouwens wel mooi die blauwe voet in mijn nieuwe witte schoenen!!
kijK! elk voordeel heb zn nadeel… ![]()
Ok dames, ik ga naar de dierenarts, dan door naar mn werk(via de winkels…)
Dus tot later of vanavond laat
:dag:
Beps werkse.
Bloem niet iedereen weet het hoor van die batterijen…en bij mijn nieuwe telefoon was het ook heel snel mis…iedere dag aan de lading, en als je een lang gesprek voerde was het kreng al weer leeg.
Jill blauwe voeten, met witte schoenen…rustig aan meissie ahum aan de lading dus.
Zo ik lekker thuis, heerlijk bijna 1 week vrij, moet dinsdag weer beginnen.
Jill : rustig aan dan maar he
Viva : lekker een kleine week thuis
Beps : werkse maar weer he
Bloem : niet zo druk nu bij jullie?
Hier best wel rustig met telefoon, is vakantie in Belgie
@Viva
Wist het wel van de batterij dus heb hem in het begin een paar keer helemaal, en later regelmatig leeg laten lopen. Maar och we zien het wel, laat het oplossen en stuur de rekening naar de zaak.
Fijn idee he, een lang weekend!
@Jill
Maar rustig aan nu, even de batterij leeg laten lopen en anders morgen de foto.
@Beps
Met Aiji voor de prik, winkelen en dan weer aan de slag.
@Raak
Een keertje rustig bij jou. Dan heb je lekker de tijd om hier even bij te kletsen.
Marion : ja of…van de rotklusjes opknappen die je altijd laat liggen:unibrow: ![]()
Zo Aiji is ge-ent…dwars door dr velletje heen, entstof op de tafel… nu heeft ze een flankpiercing!!!(:lol:)
Nu aan t werk