Morning
Na 10 uur giga slaap ben ik ook weer boven water en wat zien ik:
CYNNIEEEEEE(onderweg naar Bangkok en fietsen daar en genieten van de laatste dagen!)
Nu niets…straks de dierenarts bellen om Aiji te enten, dan bellen met het ziekenhuis om na te vragen of ze al weten wanneer in juli hubbie geopereerd gaat worden(zouden ze moeten kunnen weten nl. Hij was normaal deze maand aan de beurt geweest maar we wilden nog even naar ADR) en dan vanaaf werken van 16.30-20.30… relaxed dagje dus. Nog een filmpje…(gister mamma mia ook leuk)
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Cynnie nog maar 3 dagen…GENIET er van…
Beps benieuwd naar de operatiedatum, ja die zou ik ook willen weten, kun je je erop voorbereiden.
Marion gelukkig niet de klepdoos helemaal aan flarden.
Roanna, weer kapot tandvlees bah.
Raak hoe gaat het nu met je meissie, alle donderwolken weer verdwenen.
Jill…jeetje toch nog erger geblesseerd dan dat je in eerste instantie dacht, wel naar laten kijken hoor.
en ik weer achter mijn bureau…
afwassen, ik heb een truus, maar vind het wel het meest dankbare werk wat er is, zo staat je hele aanrecht vol, en het is binnen een half uurtje allemaal weer in de kast, en alles weer netjes.
@Bloem
Ja je had gelijk dat het iets met de spanning was. Ik heb het vermoeden dat het niet de adapter is maar de aansluiting zeg maar, het stekkertje wiebelt een beetje. Straks maar eens kijken of met de adapter van J de accu wel oplaadt. In ieder geval geen schrikbarend hoge kosten. En … ik had het allerbelangrijkste allemaal op de usb-stick.
@Cyn
Nog een paar dagen genieten, wat gaat de tijd toch snel he! Gelukkig nog steeds aan het genieten na je schuiver.
@Beps
Gaat het ziekenhuis bellen vandaag. Ik ben benieuwd wanneer hubs geholpen kan worden.
@Viva
Weer op kantoor. Is er nu wel wat te doen of nog steeds aan het duimen draaien?
Afwassen, ik heb er echt een hekel aan, terwijl het eigenlijk zo gebeurt is. Maar heb (nu) nog een truus.
@Viva: Mijn tandvlees is niet stuk, maar zit zo’n soort van blaar op. Maargoed… zal wel weer overgaan, maar vervelend is wel. Niet echt pijnlijk maar een bietje een strak gevoel. Ga straks wel weer even de adviezen van sommigen hier opvolgen en zal ff een potje viezemientje halen. Wie weet helpt het en anders moet de TD er maar wat aan doen binnenkort.
@Marion: Oh, gelukkig de klepdoos zelf niet stuk. Scheelt alweer, maar het blijft vervelend ook.
@Beps: Geniet van de dagje relaxen. Neem het ervan. Misschien nog een lekker plakje cake over, filmpje erbij, kom jij de dag wel weer door
En truussen…och… heb hier mijn eigen “truus” (levenslange garantie) en hebben eigenlijk nooit een vol aanrecht, want wij wassen altijd gelijk af na het eten met onze handjes en dan staat het hier binnen 10 minuten weer in de kast.
Leuk om even wat van Cyn te horen en wat is dat snel gegaan zeg!!! :redface:
Nou, verder iedereen werkse weer vandaag en anders lekker genieten van het zonnetje :zon02: die hier nog even heerlijk schijnt.
Ik wil niet perse horen: Die datum zo laat die en die operatiekamer…nee als ik maar weet begin of eind juli…(ivm werk, ik neem een maand vrij, kan ik rustig er voor hubs zijn EN mn collega’s helpen die dan misschien niet eruit hoeven…)
Wanneer zegt u dat uw man aan de beurt zou zijn…OHHH en wie heeft dat gezegd??? OHHHH…
nou en…ehhhh jaa…eehhhh ik zal eens kijken…ehhhh
Nou zonder eraan te kunnen worden vastgelegd de week van 20 juli…(maar het kan alleen maar later worden, Nooit eerder…)
Goeiemorgen vanuit een droog en :zon:nig zuidwesten:D. Vandaag vrij, mag ook wel na 3 dagen rondcrocken. Wil vandaag de TL van Raak in badkamer gaan uitproberen, moet een flinke was wegwerken en vanavond naar het veilinghuis in M. waar wat dingen geveild gaan worden. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. O ja en Cyn ook nog even langs geweest, komt bijna weer terug, wat gaat dat toch snel @Beps: Hebben jullie enigszins een richtlijn wanneer het moet gaan gebeuren. @Marion: Klepdoos gelukkig niet kapot. Heb je toevallig ook een ac*r? Die van mij doet het alleen nog aan een snoertje en was net na een jaar @Trl: Zo jammer voor je dat het niet gelukt is, had echt gehoopt dat je groen licht zou krijgen @Viva::kus: @Roanna::dag:
@Viva
Een beetje is in ieder geval beter dan niets toch?
@Roanna
Is het niet beter om er nu even na te laten kijken? Straks wordt het nog erger of krijg je een joekel van een ontsteking en zit je er in de vakantie mee.
Ik vond de vakantie van Cyn ook voorbij gevlogen. Dat is meestal alleen maar als je zelf op vakantie bent he. Maar ja … time flies when you’re having fun … zeggen ze :tssk:
@Beps
Een klein beetje een idee hoe of wat nu wat betreft de operatie van hub.
@Toos
Yep … heb ook een Acer, Heb je toevallig ook de Extnsa 5210? Wel toevallig dat ze allebei na een jaar dezelfde mankementen vertonen.
Jij een vrije dag vandaag en dan mag je je uit gaan leven met de doekjes van Raak. Goed vooruitzicht he? NOT dus, vooral niet nu de zon nog schijnt. En dan ook nog naar de veiling vandaag. Ga je zelf ook nog bieden om de prijs wat op proberen te drijven?
@Jill
Pechvogel!! Maar goed dat je even naar je voet laat kijken, je weet maar nooit he. Succes!!
mbt laptops… op een gegeven moment wordt de accu lui. hebben veel laptops dat ze niet meer mobiel zijn. ik laat hem geregeld leeg lopen om dit te voorkomen
mbt afwassen, ik maak misschien 10 borden in de week vuil. 3 glazen, 7 messen… das echt niet de moeite om elke keer voor af te wassen, dus spaar ik het op en dan is het meestal in 20 minuten gedaan maar doe er meestal eerst 1 dag over voordat ik eraantoe kom, du duurt bij mij 1 dag en 20 minuten
ppff heb nu al honger :retard: hier niet echt gezellig weer