Turkish Tea Time: 117

Bij ons is goede vrijdag een feestdag, maar helaas niet bij jullie dus :frowning:
Donderdag ben ik al vrij, dat wordt dus een superlang weekend.
Hier is huis is het nog 21 graden en de kachel brandt nog niet, buiten is het ook nog lekker.

@jill
Dat klink niet goed, morgen maar even langs de huisarts voor de zekerheid.

@MK: Bij Achme* vroeger ook, maar sinds een paar jaar niet meer, dus iedereen gewoon werken, al zullen er veel vrij nemen denk ik.

En de kachel moet hier echt nog wel aan hoor. Het was hier binnen net 20 graden en dat vind ik veel te koud. Onze woonkamer ligt ook op het noord-oosten, dus moet altijd al wat harder stoken, maar heb een hekel aan kou, dus dan maar een paar graden hoger. :wink:

@roanna
Ik heb ook een hekel aan kou, verwarming heeft een automatisch programma, dus slaat vanzelf aan als het te koud wordt.

Hier de buitendeur(tuindeur) gewoon open he…
Cake in goede staat ontvangen haha…zo ging die erin!!!

Lekker thuis gegeten, en verder lekker Mama Mia gekeken.

Nu even verder nietsen (hihi…wat een leven)

@beps
Heb je niet voor niets staan bakken.
Hoe gaat het eigenlijk met je teen?

@Beps: Jij zeker de tuin op het zuiden? Nou, als ik hier de tuindeur nu open zou zetten… brrrrr… terwijl het aan de voorkant van het huis nog heerlijk vertoeven is.

@MK: Hier de thermostaat als het warm is, gaat hij automatich lager, maar ik stel 'm altijd zelf ook nog even bij.

Oh ja, Beps. Wat fijn dat je cake zo goed beviel en erin ging als koek. :unibrow: Hebbie niet voor niks zoveel werk verzet.

@MK: Teen gaat goed, tenminste die aan mn linker voet…nu rechts zelfde probleem. Hopelijk onder controle te krijgen en anders…

@Roanna: Nee op het oosten…dus niets zon in huis nu zon in de ochtend…dus… Maar nu deur dicht…

ik zo naar bed. Morgen alleen de avond(waarschijnlijk) en dus…SLAPEN!!!
Doeggie

Beps : welterusten voor strakkies, cake dus gesmaakt :stuck_out_tongue:
Roanna : jij lijkt wel een tropenkind:slywink:
MK : dus jij hebt ook al witte donderdag? nou bij ons in het katholieke zuien ook geen goeie vrijdag hoor, gewoon werken
Jill : voorzichtig he anders blijf je er straks veel te lang last van hebben

@beps
Zit dus niet echt mee met die tenen van jou, ik hoop dat die ander zelf weer onder controle te krijgen is. Anders weet je wat je te wachten staat.

@raak
Ik ben wel katholiek, maar niet aktief. Maar een extra vrije dag… dat sla ik natuurlijk niet af. En die vrije donderdag valt niet wel erg gunstig.

MK : ik ben van huis uit ook katholiek maar doe er nix meer aan, weet nog wel van de paasweek :stuck_out_tongue: enne vrije dag is idd nooit weg he
Beps : hopen dat je teen nu vanzelf wel overgaat

owh hier ook niet koud, maar toch een beetje kil
dus ff de verwarming aangezwengelt…

pfpff heb de halve afwas nog staan, maar ff tv kijken, konijntjes doen en morgen maar de andere helft doen :retard: luikjes worden al aardig zwaar…

onze vrienden in manila hadden vandaag ook weer een vrije dag… geen idee waarom, maar die hebben me toch vaak vrij! nie normaal

owhh zie dat autralia op dvd uitkomt… nice!! was echt een geweldige film!!

@Raak: Ha, het kan mij niet warm genoeg zijn. Ook in de zomer hoor. Heerlijk. Maar dat ik het zo snel koud heb, ligt ook aan bepaalde medicijnengebruik (aceremmers) die ik moet gebruiken en heb dan snel last van koude ledematen. Ik heb soms zelfs hele witte (dooie) vingers en zeg dan altijd tegen kokkie… dat ik al een bietje aan het afsterven ben. :biggrin:

Nou, ga nog ff tv kijken en dan ook maar eens op tijd erin. Oh en ik moet nog naar de bank zie ik net. Moet nog rekeningen betalen. :mad: Ik heb trouwens weer last van mijn tandvlees linksbovenin… Is volgens mij, weer onstoken ondanks alle middeltjes die ik al gebruikt heb. Maargoed, moet deze maand toch voor controle, dus maar even naar laten kijken, maar ververlend is het wel weer. :retard:

Nou dames… voor wie er gaan slapen… alvast weltrusten en tot morgen weer. :dag:

truste!! en doe P & W de groeten :dag:

misschien is de terugkomende onstekening aan je tandvlees een teken van gebrek aan viezemientjes… of gewoon behoefte aan warmte en relaxen :smiley:

ikke toch de afwas gedaan, zo tassie pakken en lekker slaapie doen

truste

Roanna : wat Bloem al zegt misschien beetje vitaminegebrek als het steeds terugkomt, toch ff naar laten kijken misschien. slaap lekker.
Bloem : jij toch nog de afwas gedaan en nu ook lekker vroeg je bedje in
ik ga ook maar naar boven, kan wel een nachtje doorslapen gebruiken:D
tot morgen alll

Ik terug van de computerman. En je raad het nooit, heel het weekend tussendoor geprobeerd en niets. Die man stopt het stekkertje erin, drukt op het knopje en het kreng begint. Dacht dat ik erin bleef. Vroeg al of hij magische handjes had. Gelukkig niet kaduuk dus. Aan de stroom doet ie het nu dus wel maar zo te zien laadt de accu niet op. Morgen nog maar eens proberen met de adapter van J, kijken wat hij dan doet.

En waar hebben jullie allemaal over gekletst.

@het weer
Hier was het nog lekker vanavond, ik ben in een shirt en bodywarmer op pad geweest.

@de afwas
Staat hier nog lekker op het aanrecht en daar blijft ie mooi staan tot morgen. Hij zal niet weglopen denk ik

@Roanna
Weer last van het tandvlees, vervelend zeg.

@Raak
Gaat vroeg het bed in want kan wel wat slaap gebruiken

@Beps
De cake had goed gesmaakt

@BLoem
Gaat ook het bed in en de tas al klaar voor morgen

Truste … slaap lekker allemaal!

Hello ladies!!

Even snel een berichtje van mij!! Hier alles goed, geweldig land!! Wel heeeeel erg warm hoor!!! :wink: Gaan vandaag weer richting Bangkok voor de laatste 3 nachten…Helaas maar aan alles komt een einde :wink:

Nou zaterdag ben ik weer thuis dus dan horen jullie van mij!!!

:kus: :dag:

yeaahhh jippieee cyn!!!

veel plezier nog!!

@ marion, toch iets met de adapter? klonk al zo bekend… gelukkig niet meteen een nieuwe kopen

ikke slecht geslapen, liggen woelen en draaien weer… de mafste dingen kwamen voorbij…