Tlr…jeetje meis…jammer zeg.
Ja baal er goed van,de maandlasten zouden maar een paar tientjes hoger liggen dan wat ik nu betaal,maar wel veel meer ruimte.Probeer nog wel ff naar andere hypotheekverstrekkers te gaan,maar zie het zwaar in.
Weekend weer achter de rug en weer aan het werk, een lekker kort weekje ivm goede vrijdag. Zaterdag geshopt, er gaat wat tijd inzitten om alle zomerkleertjes weer compleet te krijgen en 's avonds lekker uit eten geweest. Zondag familiebezoek en dan is het zomaar weer maandag.
Balen trl, je had er zo’n zin in.
Misschien dat een andere verstrekker het wel ziet zitten, als je maar een paar tientjes meer zou moeten betalen… dat kan het probleem niet voor je zijn.
@ trl… pffff rude!! wat belachelijk om het zo af te doen zeg! beetje aso… hopelijk hebben de andere wel het ligt gezien… paar tientjes :tssk:
@ jill flinke uitglijder gemaakt :finger: oppassen he!! gelukkig was daar de deurklink nog
ppfpff ik ben nu al poepiedoeppie en vanmiddag ook nog training (die ik zelf geef) maar goed…
@TRL
Dat is echt vreselijk balen! Vooral omdat de maandlasten maar een paar tientjes hoger liggen ook moeilijk te snappen denk ik. Ik weet wel dat de banken moeilijker doen op het moment met hypotheken, tenminste zo vertelde onze adviseur ons kort geleden.
@MK
Een druk weekend gehad. Zitten de kids weer helemaal in de kleren nu, of moet je er nog vaker op uit? Ook nog uit gegeten, altijd fijn als je een keer niet achter de pannen hoeft.
@TRL: Balen meis…ik blijf toch een btje duimen…mss dat iemand toch nog een optie ziet!!
Ik nu naar t werk, tot morgen(of laat in de avond)
:dag:
@marion
Voor M. schiet ik aardig op en dan moet G. nog. Nu eerst alles passen wat we nog hebben en dan kijken wat er verder nog moet komen. En daarna… dan moet ik nog.
@beps
Werkze en geniet van de cake.
Verder nog iets gehoord over het ontslag of is het nu weer rustig.
@Beps
Werk ze!!! En geniet van de cake.
@MK
Een heel gesjouw, maar dan lopen de kids er ook weer tiptop bij he. En dan, zoals overal denk ik, komt moeders als laatste.
Beps : aan het werk en heerlijke eigengebakken cake bij
Toos : ook weer aan het werk, idd lekker ff zitten kletsen;)
Viva : meissie, is al gezegd maarre kijk wel een beetje uit he voor het te laat is
Roanna : zit zich al lekker te maken voor een weekendje Maastricht met Kokkie
Marion : nou dat zal best schrikken geweest zijn zeg, goed dat niemand gewond is. N. heeft ook pech he
Bloem : leuk, druk weekend gehad en nu een oresentatie aan het geven
Jill : jij ook uitkijken he anders kan je straks niet eens weg, gelukkig zat de deurklink er
MK : leuk weekend gehad en kleertjes gekocht. zijn ze altijd meteen zo groot om te zien he in nieuwe kleren
Trl : dat is balen he, je had hier echt je zinnen op gezet. Er komt vast nog wel eens iets moois voor jou hoor
Zo op t werk, niets te melden… Geen bijz…
Tot later
en ikke weer thuis… net dat weerpoppetje… die lossen mekaar ook af.
heb ff gauw boodschappie gedaan… moet ik alleen nog maken en schone borden zien te vinden en nog ff stofzuigen en en en… nu eerst plassen!! hahahaha
en de kachel toch maar weer aan, brbrbr
Goedenavond.
Inderdaad Bloem en Beps… jullie lossen elkaar wel goed af he? :unibrow: Maargoed, jou eerste werkdag zit er weer op. Morgen over 2 dagen is het alweer weekend, moet je maar denken…
Nu nog even een schoon bord zoeken.
@Viva: Heel veel adviezen gekregen en zie wat je ermee doet hoor meissie. Iedereen heeft het goed met je voor, maar dat wist je wel wel he?
@TRL: Oh meid… wat sund . Had het zo voor je gehoopt!!! Tja… ik denk ook dat je net in de verkeerde tijd zit qua kopen en inkomsten. Ze ( de banken) letten nu veel meer overal op. Maargoed, wie weet in de toekomst.
@Marion: Oh, nog steeds geen verandering bij N. Het is toch te hopen, dat het niet te lang gaat duren. Vind het zo erg voor haar. Doe je ook ff van mij beterschap wensen?
@MK: Oh leuk zeg, de kids weer lekker in het nieuw en nu jij nog. Veel succes met shoppen. Leuk werk he!!!![]()
Raak en Jill ook nog even op de koffie/thee geweest.
Toos is maar druk met crocken de hele tijd. Doet momenteel niet anders. Heeft helemaal geen tijd om de TL’s van Raak uit te proberen.
@Beps: Werkse. Hoe vonden ze je eigen gebakken cake?
hahaaa… morgen (Dinsdag) over 2 dagen (woensdag/ donderdag ) is het bijna weekend… helaaaaaas… vrijdag tot 18h werken!
@Bloem: Sorry… weer blij gemaakt met een dooie mus… :unibrow: maar dan nog een keer. Overmorgen over 2 dagen is het alweer weer weekend. ![]()
Jij geen goedevrijdag? Wij in ieder geval niet.
Ikke ook nog even buiten gezeten maar nu toch te koud en weer bij de kachel met een kopje koffie
pffff balen mijn voet is nu zo dik dat ik bijna helemaal niet meer kan lopen, shi… ik dacht dat het meeviel maar onderhand doet heel mijn lijf pijn maar mijn voet,ik kan mijn gewicht er bijna niet opzetten.
Misschien na een nachtje slapen dat het beter gaat.
@Raak: Ik ook heerlijk vanmiddag in het tuintje de foldertjes doorgenomen. Ik heb nu binnen wel weer de kachel aan, maar kom net van buiten… eeneh… het was hier nog heerlijk hoor. Wel met jas an tuurlijk! ![]()
Ga ook ff een Sense*tje maken. ![]()
@Jill: Oh, wat erg nu weer. Had je er nog geen ijs/compres of iets dergelijks opgedaan? Niet te lang mee door blijven lopen, als het pijn blijft doen he? Anders liever even naar de HA.