Turkish Tea Time: 117

Bloem,ja dezelfde collega,zal het nooit leren.
hhahaha ja zie je al zitten op een kleedje…
Vanavond gesprek met de bank,komt de adviseur bij me langs,C blijft lekker bij opa en oma slapen.

Hoop ook echt dat het gaat lukken,maar zie t zwaar in.

@Jill: Ja, er gaat een heel verleden door je handen, roept ook veel herinneringen op. Mijn vader is ruim 2 jaar geleden overleden en hebben alles pas ruim een jaar geleden afgerond. Het is best heftig moet ik zeggen. Maar we zijn wel blij dat het verkocht is en de inboedel kan blijven staan

meiden jullie hebben echt gelijk…ik weet het…ik wordt ondertussen stapel van mezelf, ik weet dat ik rustig moet doet, ik weet het echt…maar ik kan het niet.

Jill lekker aan het aftellen he nog 10 dagen en dan vertrek je.

Bloemmie lullig hoor dat je niet op het kleedje wil zitten.

Toos vandaag lekker vrij…en idd … voor jou net zo moeilijk om gas terug te nemen…he…6x keelontsteking in een paar maanden en ook maar door blijven gaan…ik krijg ook de rekening gepresenteerd.

Tlr…ik ga duimen voor jou dat je het rond kan breien…en lekker zo’n collega.

@Toos
Ja, ik heb N al aan de telefoon gehad vanmorgen. Er is nog niet heel veel veranderd. De dokter zei gisteren al dat het een week kon duren voordat ze weer een beetje toonbaar was.

@Viva

meiden jullie hebben echt gelijk…ik weet het…ik wordt ondertussen stapel van mezelf, ik weet dat ik rustig moet doet, ik weet het echt…maar ik kan het niet.

Weten we meis, dat maakt het allemaal extra moeilijk. Dat dit net jou moet treffen. We denken aan je, al verandert dat niets aan de situatie.

@Viva,ik was vroeger net zo altijd maar door door 17 uur per dag werken en dan ook nog van iedereen alles aantrekken en proberen op te lossen.
De dokter had al zo vaak gezegd luister naar je lichaam het probeerd je iets duidelijk te maken .
Eigenwijs als ik was maar door ,tot het moment dat de keuze voor mij werd gemaakt en geloof me ik heb achteraf vaak gedacht,had ik maar…

Ik wil je echt helemaal niet bang maken maar probeer het toch maar eens om alles eens wat meer los te laten.
Sterkte meid!!! het is niet gemakkelijk maar je kan het wel leren.

Je kan alles als je maar wilt!!
En straks heb je niets te willen, nemen ze je op in 't gesticht en wat heb je dan gewonnen… Maar goed…jouw keuze(en ik ga je nu niet meer zeggen dat je dat doen moet, ik vind dat je je eigen keuze moet maken, en sorry Viv… als je keuze is doorgaan, dan is dat je keuze…maar dan ook je eigen gevolgen dragen en niet blijven ‘mopperen’ op t leven… Ik ben er geweest, moet nog een keer erdoor heen… ik weet t…maar op een bepaald moment is het kiezen of delen…sorry maar zo ist…:kus:)

Ikke aan het caken bakken, moet nog trakteren op t werk(en ik wil niet te duur doen, want we moeten blijven inleveren bij die baas hihi)
Tot morgen denk ik, want ook nog werken…
:dag:

@Viva ,ja echt aan het aftellen al had het vanmorgen niet veel gescheeld ,als ik niet wat geluk had gehad was het bijna niet kunnen doorgaan.

Ik geef s’morgens de vogels eten buiten blijkbaar waren mijn schoenen nat en ik ben uitgegleden,ik kon me nog aan de deur vastgrijpen en dat heeft mijn val gebroken.
Ik heb een dikke blauwe knie en mijn voet is wat gekneusd en er zit een dik ei op .
Mijn rug heeft een opdonder gahd maar al bij al is het meegevallen.

Jill vergeleken bij waar ik nu last van heb en jij, mag ik helemaal niet klagen. Ik begrijp heel goed dat het zo niet door kan gaan, maar heb even geen oplossing voor handen.
Beps heeft het goed gedaan, door het via de zorg te laten lopen, ik voor mezelf kan dit niet.
Maar dat er iets moet veranderen daar ben ik van overtuigd. Maar ja tussen denken en doen zit een groot gapend gat.

Jeetje Jill, nou ja geluk zit dan toch een beetje in een hoekje verscholen.

Beps…je hebt gelijk echt waar. En nu nog aan het cake bakken…heb ik gisteren gedaan…er staat nog een halve…dus vanavond kunnen wij ook nog iets lekkers bij de koffie nemen.

Jammie lekker cake!!! ben niet zo goed in bakken maar heb het wel graag.

@Jill
Toch nog een beetje geluk voor onze pechvogel. Moet je niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Een flinke smak kan je niet gebruiken he? Kus voor jou.

@Beps
Aan het bakken geslagen! Wat zou ik graag bij jou in de keuken zijn nu, ik vind dat altijd zooooo lekker ruiken die baklucht.

Thx lieverds!!!

@Jill: Flinke uitglijer gemaakt, kun je net even niet gebruiken he
@Viva: Ben vandaag niet vrij, moet zo aan de crock. Ik ken het hoor, het maar door willen gaan en wat je zegt tussen denken en doen zit een gat. Ik had en heb dat ook. Je bent bang dat als je stil gaat zitten de klap komt, weet je hij komt toch en tegenhouden kun je het niet. Het is geen kwestie van niet willen, het is je eigen afweersysteem om jezelf te beschermen tegen het verdriet en je groot houden voor de buitenwereld. Dan krijg je dus wat jij hebt en ik ook had.

Het is makkelijk oordelen over wat je wel of niet moet doen, maar als je daar zelf in zit valt het echt niet mee. Je moet het zelf doen, een ander kan je daar niet bij helpen. Het enigste advies wat ik je kan geven is blijf praten,al is het 100 keer hetzelfde. Denk niet zoals ik deed van daar komt ze weer, want dan blijf je maar malen. Dikke :kus:

Maar klappen doet het toch uiteindelijk!!!
Je kunt je niet ‘blijven verstoppen’ voor die klap…

Zo 3 caken in de oven, voor op t werk…
En nu even eieren bijrapen… Heb er veel in de cake moeten doen :lol:

Ik ga jullie verlaten, ga aan de crock. Fijne middag/avond en Beps werk ze vanavond

@Beps
Wat een geluk dat jij de eierboerderij aan huis hebt :lol:

@beps
Cake in de oven, heerlijk dat wordt smullen vanmiddag.

@bloem
Druk weekend gehad, maar wel met leuke dingen.

@jill
Uitgegleden, pas op hoor!

@marion
Auto tegen een boom, balen hoor, maar gelukkig hebben jullie niets.
Balen hoor voor N…. en dan kan het ook nog een week duren…

@raak
Meeting in zeeland gehad, jammer dat Toos aan het werk was.

@roanna
Goedkope cd’s gevonden. Hoe is het nu met dochter, gaat alles goed nu ze weer thuis is?

@toos
Huis al leeg, auto verkocht, nu alleen de overschrijving nog.

@viva
Allerlei klachten, duidelijk waar het van komt. Rustig aan doen, zeggen gaat makkelijk maar doen…… :kus:

@trl
Vanavond de man van de bank, ik hoop dat hij wat positiever is.

Dames,stop maar met duimen,hypotheekadviseur van de bank belde net,omdat het zo druk is,had hij mijn aanvraag bekeken en wilde dit telefonisch afhandelen,bij deze bank is het niet haalbaar…Was zelfs negatiever dan de hpothk*r,baal der goed van.:frown::frown:

Jill,gelukkig kon je je nog vastgrijpen,maar toch een smak gemaakt.