Turkish Tea Time: 117

@Jill
Nee, gelukkig was er niemand gewond.

:idea:
Kunnen we wel hebben, man wat is het donker

@MARION!!! Wat is er gebeurt(Wie heeft het ongelukje gehad, en valt het echt mee???) Hopelijk vertrekt Murphy snel, want je kunt m wel schieten denk ik!!!

En nu naar mn werk…(kort dienstje tot 10 uur)

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Marion,dat is schrikken zeg,maar gelukkig niemand gewond.Zit jullie niet mee de laatste tijd.

Beps,kort werkdagje voor je,en dan lekker genieten van het weer.

Zeeland ben er geweest toen ik 16 was 2 weken op vakantie met een vriendin,Scharredijke vlakbij Renesse,daarna nooit meer in Zeeland geweest.

Fijne dag allemaal

mogguh

sow ** marion** wat een nieuws zeg!!! :eek: kan me voorstellen dat je geschrokken bent en dat het nu wel mag ophouden… doe maar ff rustig aan zou ik zeggen.

@ roanna, nederland is echt heel mooi. zoals dit weekend was ideaal… paps rijdt naar zeeland… ikke naar beps toe en vanuit daar door. ik was nog nooit in die hoek geweest maar wel errug leuk. maastricht ook nog niet… ach we zien het wel…
misschien kunnen jullie die gratis treindag eens gebruiken voor naar maastricht?!

maar goed… ff door eten hier, opschieten… heb echt zalig geslapen, gedroomd! niet normaal… hahaha ook 5 dingen door mekaar…

Ik heb geen kort werkdagje, maar 2 delen, nu tot 10 uur en va 15.30 t/m 18.30…(dus 2 diensten van 3 uur!!)

goedemorgen meiden…

ik op kantoor, wist vanochtend dus echt niet wat ik aan moest trekken.

Marion jeetje meis wat een schrik zeg…dikke knuffel voor jou
Raak op minimeeting geweest bij Toos maar die was aan de crock
Tlr. leuke schoentjes voor C. zeg, staat altijd zo schattig bij zo’n kleintje
Roanna aan het shoppen geweest.
Beps 2 diensten, is ook niet ideaal, maar goed het verdient nietwaar.

Ik gisteren heerlijk in de tuin gezeten…en nu daar komt de zeurzak weer, wederom in mijn rug geschoten…grrrrr…ik loop nu als een bezemsteel…gadeverdegadver…wanneer houd dat nu eens op al die gekke dingen.

Krijg net een berichtje van mijn vriendin…die heeft verleden week de politie gebeld omdat er ingebroken werd in een kelderbox, de daders hebben haar gezien, en nu zijn ze onder begeleiding van de politie hun huis uit gehaald, ivm bedreigingen het schijnt een groot netwerk te zijn, maar nu kunnen ze niet meer in hun huis blijven wonen.

Goedemorgen all.

@Marion: Jeetje wat heftig allemaal zeg. Ik had je verhaal gisteravond nog gelezen, maar had de boel al afgesloten en wats even te moe om toen te reageren.

Dat van N. Dat moet verschrikkelijk zijn en niet alleen voor jou om naar te kijken, maar ook voor haar, die nu met zo’n face moet rondlopen. Hopenlijk is het al wat bijgetrokken. Ze staat er neem ik aan, wel ff onder controlle?

En dan jullie ook zo’n pech met de carr. Het zit je ff niet mee he? Pffff… nou hopenlijk komt daar ook snel verandering in. :kus:

@Bloem: Oh, maar dat gaan wij zeker eens doen met de freecard en dan maken we er meteen een leuk weekendje Maastricht, of waar dan ook, van. Krijg vaak leuke weekendjesweg aanbiedingen via nieuwsbrieven, maar dan wordt het wel na onze ADR vakantie, want als kokkie wel bij de boer gaat werken, kan het ook niet en dat is nog even afwachten, of hij moet/gaat werken.

@Beps: Weer vroeg aan de bak en dan straks ook nog weer. Nouja, toch weer mooi meegnomen of niet dan? :wink: Werkse.

Nou, verder ook iedereen weer een fijne (werk) dag. Hier weer een lekker :zon02:

@Viva: Morre meid.

Nou, het begint weer lekker daar bij jou he? Wat een verhaal weer.

En jij nu weer door de rug. Nou, beterschap ermee en je bent heus geen zeur hoor!!. Dt kan toch allemaal gebeuren!!! :wink: :kus:

het houdt op als jij eens rustig aan gaat doen en naar je lichaam gaat luisteren. Je lichaam geeft telkens signalen af dat het ff rust nodig heeft, maar jij raast maar door… pijnpilletje erin en gaan met die banaan.
ik weet dat je geen stilzitter bent, maar er zijn grenzen!! doe nu eens rustig!!

het houdt op als jij eens rustig aan gaat doen en naar je lichaam gaat luisteren. Je lichaam geeft telkens signalen af dat het ff rust nodig heeft, maar jij raast maar door… pijnpilletje erin en gaan met die banaan.
ik weet dat je geen stilzitter bent, maar er zijn grenzen!! doe nu eens rustig

:kus: ik weet het Bloem…

DOE HET DAN OOK!!!(maar nee Viva is net zo eigenwijs als dat ze energie heeft… LUISTER!!! STOP!!!)

Goeiemorgen,
Heb het van het weekend druk gehad. Ik heb allebei de dagen rondgecrockt en we hebben het andere huis opgeruimd, alles wat weg moet is weg en de rest is verdeeld of staat hier. Het lijkt wel het magazijn van malle pietje, overal staan dozen.
@Raak: Gezellig langs geweest, zag je smsje pas om 8 uur, toen was je alweer thuis. Jammer dat ik je gemist heb, hub vond het trouwens gezellig en heb begrepen dat jullie lekker hebben zitten beppen. Kan in ieder geval aan de voorjaarsschoonmaak beginnen.
@Marion: Je treft het niet he, eerst je klepdoos, nou de auto total loss. Zou die murphy maar een schop onder zn k*nt geven. Dan het verhaal van N. Ben je mooi mee, even je haar kleuren. Wens haar beterschap en hoop dat ze toch gauw er weer als de oude uit gaat zien.
@Viva: Je weet het wel, maar valt niet mee om je rust te nemen. Ken het maar al te goed, geen rust in je gat om maar niet na te hoeven denken. De meiden hebben gelijk, neem gas terug en geef jezelf de tijd om alles te verwerken, neem de signalen van je lijf serieus, voor je het weet stort je in. Dikke :kus:
@Bloem: Naar Domburg geweest, leuk plaatsje he. Ligt net bij ons aan de overkant van de brug.
@Roanna: Wordt tijd dat je eens naar maastricht gaat, is daar zo gezellig.
@Beps; Leuke dag gehad en Volendam gezien, daar moet ik nog eens naar toe, ben daar nooit geweest

Viva,denk aan jezelf :kus:.En wat een gedoe zeg met je vriendin,geen pretje denk je goed te doen en dan dit.

Pff en ja hoor hier is het weer zover,collega ruimt spullen op en zegt doodleuk ik neem 1.5 uur op,ze werkt maar halve dagen dus had net zo goed thuis kunnen blijven.Kan me daar zo aan ergeren,maar moet me er maar niks van aantrekken en het ook maar eens gaan doen,maar dat zit niet in me.

@ TRL is dat nog steeds die ene :wink: ??

hoe is het verder…? schijnt het zonnetje al wat vaker…? heb je vanmiddag dat gesprek met de bank?

@ toos tis binnenkort weer rommelmarkt met de koninginnedag he!? :wink:

@Bloem: Mocht je je geroepen voelen om op een kleedje te gaan zitten, heb wel het een en ander hoor

hahahahaa die toos… hahahaha grapjas!!
nee mij niet gezien !!

Goede morgen meiden … kan nog net he?
Had tussendoor al bijgelezen maar nog geen gelegenheid gehad om te posten. Ik heb verschillende updates voorbij zien komen en sluit me daar even lekker bij aan.
Hier gaat het zijn gangetje, voor vandaag geen spectaculair nieuws en maar hopen dat dat zo gaat blijven :wink:

Alleen …

@Viva
De meiden hebben het al gezegd, hoe moeilijk ook meis … probeer aan jezelf te denken :kus:

@TRL
Voor jou blijf ik ook duimen vandaag. Er is nog een beetje hoop he :kus:

En nu ik toch aan het kussen ben … voor allemaal eentje :kus:

@Trl: Duim voor je vandaag, hoop dat er zicht komt op een huisje
@Marion::kus:, nog wat van N. gehoord vandaag
@Bloem: Nou dat valt me een beetje tegen hoor, dacht die wil vast wel op een kleed gaan zitten en een beetje bij verdienen:tear:

Goede middag iedereen,
@Marion gelukkig dat er geen gewonnde zijn dan was het nog veel erger.
@Viva,inderdaad meid naar je lichaam luisteren en eens wat minder hooi op je vork nemen!!
@Toos hzt zal ook wel emotioneel geweest zijn om die spulletjes op te ruimen ?