Turkish Tea Time: 117

elloowww ladies

@ TRL schattige schoentjes!! liefff

@ marion, als het je voeding/adapter is, ik heb er nog 1 over… voor alle soorten laptops, laa maa weten dan

zo, de rest ben ik alweer een beetje kwijt… zo moe. lekker warm in de auto, moe, file… zzzzz

heb gisteren en vandaag leuke foto’s gemaakt en mooie kaarten gescoord. dezelfde als bij ons maar dan 70 ct goedkoper, per kaart! :smiley:

en beps wilde niet in zo’n pakkie :frowning: ze vond de rij te lang :wink:

Zo eten op en ondertussen ook al ff getruust en nu ff lekker bijkomen.

@Bloem: Jij ook weer goed en wel thuis gekomen. Moe zeker, of nie?

ja best wel behoorlijk
heb ff een soeppie in de pan gegooid en zit nu te twijfelen… de was draait nog, er staat een berg afwas en moet eigenlijk ook een keer stofzuigen… maar ja…
misschien dijk ik wel gewoon zo mn bedje in…

Heyyy meiden!!!
@Bloem de boel gewoon de boel laten en lekker niks doen.
@Trl ooo wat leuk he die eerste schoentjes;
@Beppie ben als kind ooit in volendam geweest en vond dat daar een aparte sfeertje hangen,ik zou er graag eens naar terug gaan.
@Roanna nu ben ik wel heel nieuwschierig naar de cg s die je gescoord hebt.
@Marion hoe is het nu met N? Jeetje ik wist niet dat je zo allegisch kan reageren op haarverf.

Trl : happy, cluppie gewonnen :thumbsup:
Bloem : ook weer thuis en nu twijfel tussen bank en bed:)
Beps : ook weer thuis en wilde niet in de rij voor een foto met pakkie :frown:
Roanna : had het echt wel gezegd als ik al de kleinkids niet bijhad hoor, wij waren in zo’n pannenkoekenboerderij met speeltuin in Voorst, dus eigenlijk echt op het hoekie he???volgende keer bel ik wel, maar je was er niet ook hoor, had ik gelezen
Wij zijn dus naar Zeeland geweest, lekker op terras zitten lunchen en daarna ff bij Toos langs op de terugreis maar die was aan de crock dus hebben we dr Hubs van het werk verlost en daar gezellig wat mee gedronken. Dat was dus alvast een voorproefje he en voor herhaling vatbaar:)

Jill : hi, ook weer op de thee, had je nog niet gezien. Jij ook lekker in het :zon02: gezeten vandaag?

zo raak, lekker naar zeeland geweest?! vandaag wel zonnig daar?

@ jill nie geslaagd maar wel lekker geshopt en dan maar digitaal shoppen :smiley:

@Raak: En of dat hier om het hoekie ligt. Oh ja, wij waren toen naar de achterhoek he, maar zijn er dan practisch langs gekomen, want wij gaan altijd via Voorst. Als ik dat geweten had, dat jullie daar waren, was ik ook even binnen gekomen. :unibrow: Nou, volgende keer beter.

Toch nog even Toos d’r hubs gezelschap gehouden. Vond hij zeker best leuk he?

@Jill:Eh… dat zijn cd’s van Brook Benton en van Rosemary Clooney, hoewel die laatste een bietje tegen viel. Bietje te jazzy. Maarja, voor 1 euro. Missschien kan ik er iemand anders nog eens blij mee maken.

@Bloem: En alles nog gedaan wat je eigenlijk nog “moest” doen? Of toch maar lekker op de bank met een kopje soep? :wink:

Roanna : tuurlijk komt er een volgende keer, kom vaak zat die kant uit hoor. Idd vond hubs van Toos het heel gezellig. Enne ik ken idd die cd’s niet:hihi:
Bloem : ja, was heel lekker weer, hebben terrasjes gedaan en bij Toos ook in de tuin gezeten, was toen toch al rond 6 uur

@ raak lekker hoor. gisteren was het 1 grote grijze massa maar wel weer mooie foto’s gemaakt

@ roanna, nee de bank vandaag niet gezien. de was opgehangen en ff met de foto’s bezig geweest.
ga wel echt zo richting bedje…

Bloem : hier was gisteren ook pet hoor met het weer, jij alvast slaap lekker he voor strakjes
Ik ga lekker kopje koffie maken;)

nu nog koffie?!?!

ik ben even de domburg foto’s voor mn paps en mams aan het branden. kunnen ze die ook even bekijken en dan ben ik er wel klaar mee voor vandaag… gaaaaappp

@Bloem: Ja, zo te lezen, was het voor jou best wel een druk weekend met veel gereis ook. Ga er dan maar lekker op tijd in, ben je morgen hopenlijk weer fris en fruitig. Hmmmm Domburg… daar is heel vroeger een meisje uit mijn klas ook gaan wonen, omdat haar ouders daar een hotelletje overnamen.

Ik ben weleens in Zeeland geweest, maar nooit verder dan Zierikzee en Neeltje Jans en de Zeelandbrug en de Deltawerken. :biggrin:

Roanna : dan ben je langs Toos gereden :smiley:

@Raak: Och meid, dat was voor de oorlog. :lol: Was in de tijd dat onze kids nog klein waren en Philip* iedere jaar nog voor z’n personeel van die uitstapjes organiseerden. Nou en dat is echt lang geleden.

Van de week zei kokkie, toen hij Alkmaar op TV zag, dat we daar ook eens naar toe moesten. Zijn we ook nog nooit geweest. Ben in Limburg overal geweest, maar ook nog nooit in Maastricht, niet anders dan even overstappen bij het MVV stadion met de bus naar Spanje. We willen eigenlijk nog zoveel zien van Nederland en het komt er maar niet van.:smirk:

Roanna : gewoon blind op de kaart prikken en gaan met die banaan :lol:
Ikke ga lekker naar boven, beetje tv kijken en dan slapen.
Fijne avond nog verder en tot morgen:kus:

Ikke ook slapen tot morgen
:dag:

Dames … ik ga met jullie mee.
Heb het ook wel weer een bietje gehad voor vandaag. :wink:

Slaap lekker en werkse allen weer.

Avond meiden …
Ben ik ook nog even voor een bakkie, ik hoef niet te rijden dus doe er maar een flinke neut in, dat kan ik wel gebruiken na vandaag. Wat nu weer, zullen jullie denken. De auto is totall loss, hij heeft een boom geraakt vannacht en daar kon ie niet goed tegen. Het lijkt erop dat we de man met de hamer op bezoek hebben hier en ik hoop dat hij niet van plan is langer te blijven.
Wel nog even bij N gaan kijken vanavond, ik kon gelukkig de auto van mijn schoonouders lenen. En ik schrok me werkelijk rot. Ik had het niet zo erg verwacht. Werkelijk waar, als ik haar op straat zou tegen komen zou ik haar niet herkennen. Haar hele gezicht is zo ontzettend dik, de oogleden blauw. Je ziet wel eens bij opsporing verzocht foto’s van mensen die ze in het water hebben gevonden en helemaal opgelopen zijn. Daar kan ik haar het beste mee vergelijken.

@Bloem
Lief aangeboden van je maar ik denk niet dat het de adapter is. Daar brand het lampje nog wel van.

@Raak
Een gezellige dag gehad en nog even bij Toos haar hubs op bezoek geweest. Wat zal Toos balen dat ze aan de croc was.

@Bloem&Beps
Een leuke dag gehad in Volendam … mooi zo. Hadden jullie verdiend. Wel jammer dat Beps niet in het pakkie wilde.

En toen wist ze het niet meer. Dus voor allemaal een dikke kus!!!

@Marion jeetje toch hoe is dat gebeurd,hopelijk toch niemand gewond?
Het zit jullie echt niet mee he pfffff meid ik heb met je te doen.
Dikke knuffel meid!!!