Turkish Tea Time: 117

Trusteeeeeeeeeeee :dag:

@Jill: Ben zo blij dat je er weer bij bent. Wou ik nog even zeggen. :dag:

@Raak: Jij ook de groetjes aan je J. hoor!!!

Doeggggggggggg

@Roanna thx goed om te horen slaap lekker meid

Ik ga ook ff afzakkertje nemen en lekker slapen. Jill laten we je denk ik alleen achter. Fijne avond/nacht nog en tot morgen. Enne niet al te veel in een keer uitgeven he. Suc6. We horen het wel;)

slapp lekker Raak,tot morgen en ook voor jou sweet dreams!

Goedemorgen All…
Jullie op mn verjaring een borrel genomen, Jill niet geslaagd, J gewonnen, Marion klepdoos stuk(als je m verleden jr gekocht hebt, zat daar wettelijk 2 jr op volgens bartjes) ehhhh Bloemmie naar L en lekker gewandeld, en Beps jaardag gevierd(niet druk, en doodmoe)

Zo nieuw jaar te gaan, met frisse tegenzin mn bed uitgekomen, en straks met mn dinnetje naar Volendam… Ik meld me weer…

Goedemorgen meiden…

Roanna de goten weer schoon, kokkie van het dat af…
Raak aan de kwebbel met vertaalmachine in de aanslag
Jill niks gekocht
Marion klepdoos kaduuk…

Wij vandaag visite, en Marion ik kreeg 10% korting, heb je nog al wat aan, voordat mijn achterkant weer goed is ben ik ergens richting kerst. Je kunt er boos om worden maar dat werkt ook niet, het is verknipt, veel te kort, en mijn bobrand veel te hoog dus dat duurt maanden voor dat het weer goed is. Maak me er maar niet al te druk om, het is gebeurd, maar die trien komt echt nooit meer aan mijn haar.

Mode voor een maatje meer ik zweer bij miss etm, of promss en nu bij ca hebben ze nog wel leuke dingen…maar sommige dingen heb je dan ook bij de whkamp.
Zo wilde ik van gab*r zilveren teenslippers, nergens te krijgen, ik heb ze donderdag besteld bij www.schoenweb.nl en vrijdag had ik ze in huis.

Mogge Dames, vanuit een heeel klein beetje zonnig Brabant. Ga naar de kust rijden en zie wel of het lekker wordt.
Iedereen een heel fijne dag toegewenst:zon02:

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Marion,balen van je laptop,maar zou zeker bellen is wel erg snel .

Beps en Bloem,veel plezier vandaag.

fijne dag allemaal

Goedemorgen dames.

Nou, hier ook en flauw zonnetje, dus het ziet er beter uit dan gister.
Zit nu nog in de doll, maar ga me zo maar eens fris en fruitig maken.

Ik denk dat wij vanmiddag eens een poosje de Veluwe opgaan, of anders…overal koopzondag :stuck_out_tongue: , dus… misschien toch maar ff de economie een handje helpen. Zeiden we gister niet, dat geld moest rollen?

Ik zat net de zondagstelegraa* te lezen en daar staan vele leuke weekendjes weg voor lage prijsjes in en ga zo eens even zien, ofdat wat is. Heb ik ook wel weer eens zin an, zo’n weekendje weg.

@Viva: Heb net ff daar gekeken. Leuke schoenen en slippers daar hoor. Als je dan een bietje makkelijke maat hebt, hoef je daar ook al niet meer voor de deur uit. Ik had gister nog bij Neckerdame leuke tafellopertjes besteld. Had ik al eens eerder daar gekocht en nu weer in een andere kleur.

Nou dames… iedereen een hele fijne dag. :zon02:Hoor vanavond wel waar jullie allemaal zo’n beetje geweest zijn.

@Bloem en Beps: Hopenlijk nog niet te laat…jullie ook een fijne dag in Volendam. Heb ik ook nog foto’s van en daar staat mijn dochter wel in zo’n pakkie. :unibrow:

Goede morgen …

@Roanna
Is zeker handig zo’n doosje. Ben je klaar dan kan ie de kast in en als het mooi weer is idd mee naar buiten.

@Raak
Fijn gekletst met Turkije gisteravond.

@Jill
Niets gekocht tijdens het winkelen en mag van hubs nog vaker gaan.

@Beps&Bloem
Veel plezier in Volendam vandaag en de groeten aan Annie en Jan.

@Viva
Nou zeg, 10% is echt een lachertje. Je baalt als een stekker en voor jou gevoel loop je wel voor joker. Heeft ze echt vet de schaar erin gezet als je tot kerst moet wachten voordat het weer dezelfde lengte heeft.

@Raak
Veel plezier aan de kust. Hoop dat de zon er door gaat komen want dat zit meteen een stuk gezelliger he! Hier is ie nog niet echt te zien.

@TRL
Ga ook zeker bellen, hij is van december 2007. Gelukkig kan ik 's avonds de laptop van J gebruiken dus zit nog niet zonder. En zit het niet meer in de garantie dan gaat er maandagavond iemand naar kijken.

@Raak: Jij ook een fijne dag aan de kust of waar dan ook. :dag: ( Veluwe is ook mooi en gezellig hoor) :biggrin:

@TRL: Vanmiddag cluppie kijken, al dan niet live?

:dag:

@Marion: :dag: Gelijk heb je van die klepdoos. Nou, wie weet.

Roanna, Jep,cluppie kijken live op tv,is een uitwedstrijd en daar ga ik niet meer zo vaak heen,thuiswedstrijden probeer ik wel zo vaak mogelijk te bezoeken,mits het in het weekend is,alleen volgende week spelen ze weer om half 5 en dat vind ik zo’n rare tijd,dus denk niet dat ik ga,alhoewel een vriend gisteren al wel weer vroeg of hij dan moest oppassen…

Koopzondag helemaal niet aangedacht,hmmm misschien na het voetballen nog ff kijken,maar ja zal overal wel ontiegelijk druk zijn.

Raak,lekker naar de kust,hoop voor je dat de zon schijnt daar.Richting rotjeknor zal het wel druk zijn,daar is vandaag de marathon.

Beps en Bloem,ook een leuke foto maken in volendam he,dat hoort erbij.

Gisteren bij de nw yrker hier een hempje en bolero gekocht,koop daar eigenlijk nooit was,maar was niet duur en kon het niet laten hangen.

De eerste schoenen van C http://www.aktiesport.nl/~as_images/products/small/191a007-112.jpg

Ik kreeg net een telefoontje van N. Ze was vrijdag naar de kapper geweest om haar haren te kleuren. Omdat ze nogal snel een allergische reactie krijgt koos ze in overleg met de kapper voor een milde spoeling. Maar ondanks dat had ze toch nog jeuk en gisteren was haar gezicht wat opgezet. De huisartsenpost gebeld voor een afspraak maar langs komen was niet nodig vond men en ze kon bij de apotheek zalf gaan halen voor de jeuk. Nu belt ze net dat ze van de huisartsenpost af komt, haar gezicht is nog veel dikker en zelfs haar ogen zitten helemaal dicht. De arts vermoed dat dit weer een reactie is op de medicijnen van gisteren en nu heeft ze een Prednsn kuur. Straks maar eens even op bezoek bij haar, bereid je maar voor zegt ze want ik zie er uit!

Marion : dat ziet er niet goed uit dan he voor J. Doe je ze sterkte wensen van mij
Trl : have fun met je cluppie enne coole schoentjes hoor
Roanna : op de Veluwe ben ik vorige week nog geweest, bijna bij jou op het hoekie
Ik ga nu vertrekken en lekker onderweg lunchen

Wij weer thuis genoten, lekker weer EN… volendam speelde thuis tegen Feijnoord, dus … genoeg mensen langs de dijk om naar te kijken
Via het polderlandschap teruggereden, aan de dijk enkhuizen-lelystad nog een ijsje gegeten.

Bloemmie nu onderweg naar huis, ik ff bijtanken, moet er weer tegen aan morgen tenslotte

Goedenmiddag.

Wij ook weer thuis van een paar uurtjes slenteren door Deventer. De winkels waren daar ook open en het was overal gezellig druk, omdat er ook een stoffenmarkt was.:question: Nou, daar heb ik zelf niets mee, want ik kan geeneens naaien. :unibrow: Hebben ook nog even op het terrasje van La Pla** gezeten en toen even bij de MM naar binnen en daar nog 2 cd’s à €1 per stuk gescoord. Vraag niet welke, want dan liggen julie dubbel, maar voor ons puur nostalgie. Ha, ha.

@Beps: Ook weer thuis van dagje weggeweest en nu ff de batterijen aan het opladen voor morgen. Nog op de foto geweest in Volendam? :unibrow:

@Raak: Tuurlijk, jij was vorige week nog hier om het hoekje en niet even laten weten he? :wink:

@Marion: Nu denk ik nog bij N. Ik ben benieuwd hoe dat afgelopen is met N.

@TRL: Och jee, wat skattig, die schoentjes. Enneh… cluppie gewonnen he?

Zo, wij zo even eten. Kokkie staat Mie Hoen te maken in de keuken. Ook lekkel!!!

O ja en wat een weertje was het weer vandaag he? Heerlijk!

Beps,dus een hoop kakkerlakken gezien in Volendam,waren ze een beetje rustig zal na die tijd wel minder zijn geweest,na het verlies.

Marion,het zit N ook niet mee he,pfff hoop dat ze snel weer opknapt.