Turkish Tea Time: 117

@Marion: Tja… kan me er wat bij voorstellen. Zijn ook net magneten he? Ik zit er ook over te denken, om er een bij te kopen, want dan kan ik 'm ook mee naar de tuin nemen, want vind het nu vaak zonde om binnen te zitten. Ennehhh… de krant heb ik altijd zo uit, dus zo’n doosje lijkt me wel handig. :biggrin:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dranken/7.gif

Zo, heb even een paar glazen neergezet, hoef ik niet zo vaak te lopen.

Proost nog op Beps d’r verjaardag.

Roanna : ben er ook wel hoor maar zit te chatten met Turkije op msn
was nog aan de koffie maar jouw glaasjes zien er wel heeeeel verleidelijk uit hoor
Marion : goed zo voor J. dikke pluim. Wel rot dat je lappie het niet doet, zou echt wel proberen op garantie te gooien

Goedeavond iedereen!!!

Zo ik ben boven water,pffffffff doodmoe van het winkelen en niks gekocht om moe van ye worden;

Hoi Jill. Niks gekocht en toch moe van het winkelen. Niets naar je zin gezien, of was je ook niet specifieks naar iets op zoek?

@Raak: Jee, wat leuk met mensen uit Turkijke op MSN. Doe je dat in het Turks of in het Engels?

Heyy Roanna,pffff echt niks he ik zoek schoenen maar of heel hoog of heel plat,en ik zocht nog wat rokjes maar ook niks.
Ik vind de mode van de zomer echt niks sorry ja als je maatje 38 geen probleem maar dat is al lang verleden tijd bij mij.

@Beppie leuke verjaardag gehad?
@Marion wat erg van je laptop maar je hebt toch 2 jaar garantie?
Iedereen weer netjes de haren gedaan en de nagels gelakt waaaauw jullie zien er allemaal weer uit om door een ringetje te halen.

@Jill: Nou, dat vind ik dus ook, dat er momenteel niets geen leuks te verkrijgen is. Was vorige week ff met mijn dochter hier naar de winkels en zijn met pijn en moeite voor wat kleding voor haar geslaagd. Zij heeft namelijk ook een maat je meer, zeg maar. Misschien dat het nog moet komen.

Ik zelf kan nog wel redelijk goed slagen en bestel ook weleens via het net kleding bij Wehkam*, Bon Prx of bij Neckermnn. Bevalt me ook goed!

Het enige voordeel van de mode nu is dat alles kan,alle kleuren alle modellen maar toch …pffff als ik dan iets leuk zie is mijn maat er net uit.

En normaal in aken kan ik echt goed slagen maar vandaag echt helemaal niks mijn hubs zei nog gekscherend zo nu mag je nog eens gaan lekker goedkoop!

Roanna :in het Engels, met de paar woordjes Turks die ik ken ertussendoor maar dat gaat perfect hoor. Zit al een paar uur te l.llen :stuck_out_tongue:
Jill: helemaal nix gescoord? nou ben je iig ook niet veel geld kwijt he :smile:

O ja je brengt me op een idee ga zo eens op internet snuffelen heb daar helemaal niet aan gedacht

@raak gezellig!!! wat leuk dat je een beetje turks kent,ik kom niet verder dan merhaba en yarksamlar of zoiets ongeveer hahahah

Jill : zo raak je misschien nog van je geld af :D:D

hahaha ik ga eens proberen!geld moet rollen he anders geraken we nooit uit die crisis he

@Raak: Nou, dat vind ik knap van je. :thumbsup: Doe het je niet na. Wel goed om je geheugen te trainen zo.

@Jill: Je hubs is wel een leukerd zo he? Houd hij weer geld over. :unibrow: Hi, hi.

Ja Jill, moet je eens doen. Best leuke dingen en bij Bon Prix alle maten, dezelfde prijs. Laat daar regelmatig wat van komen.

Maargoed meiden… ik vind het wel weer welletjes voor vandaag. Ik ga de boel hier afsluiten en zie jullie hopenlijk morgen weer.

Weltrusten voor zo. :kus: Sleep well.

Bonne nuit!!!

Jill : heeeel veel meer ken ik ook niet hoor maar vertaal via google translate, dat gaat heel gemakkelijlk. Ja ik probeer ook altijd de economie draaiende te houden:lol:

Slaap lekker Roanna!!!sweet dreams!!!:dag:

Roanna : wowwwwwww jij spreekt ook een aardig woordje over de grens:lol: welterusten he meid en groetjes thuis. Tot morgen:dag:

@Raak thx voor de tip die vertalings mogelijkheid kende ik nog niet heb het even uitgeprobeerd dat is wel superhandig!