Turkish Tea Time: 117

Meiden bedankt voor al jullie lieve berichtjes…het doet goed echt waar.
Dikke kus voor jullie allemaal, ik wordt er gewoon een beetje emo van.

BEPS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! hele fijne dag geniet ervan!

Groet jac

Iedereen een fijn weekend!!!

Hallo, kom vlug even binnenwippen om iemand een heel leuke dag toe te wensen :

Beppie : een hele leuke verjaardag !!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/feest147.gif

Ahhh Kaylo: Kom je daarom: Wat lief

De anderen(en Kaylo ook erbij natuurlijk) THANKS MEIDEN!!!
Haartjes weer netjes en nageltjes ook.

Nu op naar de hapjes en de visewiete!!

(ps, het zijn geen 3 maar 4 collega’s die weg gaan/zijn)

Beps … doe de mail maar niet meer kijken vandaag. Is JOU dag vandaag namelijk en die moet leuk blijven :kus:

Het maakt niet uit, ik ga me niet druk maken…maar ging even mail ruimen en toen zag ik de mail waarin de vervangend manager het eea uitlegt. Hierdoor maak ik me minder druk nl

@Beps
Dan is het goed, ik was al bang dat je je er druk over zou gaan maken.

Beps, van harte met je verjaardag!!!

http://www.groencentrumhoogeveen.nl/Uploaded_files/Afbeeldingen/VOORP-Primula-in-mand-1227356725.JPG

Genoeg bossen bloemen, dus nu maar iets voor buiten.
Geen leuke berichten, 4 man weg. Gelukkig mag jij blijven!

ellowww ladies…
ik ben weer terug… lekker naar domburg geweest. was leuk. jammer dat het zo grijs en grauw was en niet echt zonnig, maar ach… ben nu wel een beetje moe… hebben 3 uur aan 1 stuk gelopen :retard: en ben beetje moe… :tssk:

Ik ook weer even hier, ff een andere lens gehaald, links moest een tandje minder sterk, om rechts beter te kunnen kijken, snappen jullie het nog. Daarna naar de kapper haartjes laten knippen, hebben ze weer mijn achterkant verknipt grrrrrr.

@Viva: Het is maar goed, dat je dat zelf niet kunt zien dan. :lol: Mede ook niet, als je nog niet gewent bent aan je lenzen. Het is toch maar wel weer wat!!!

@Bloem: Nu moe, maar wel een leuke dag gehad dus. Straks nog naar de polder? :dag:

Beps : van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijn feestje toegewenst. Je zult er wel helemaal toppie bijzetten want je hebt je al lekker vantevoren laten verwennen.Ga nu maar van je visite genieten
Viva : haren verknipt??? dat is mooi k.t dan:finger:
Roanna : ben je al van het dak??
Toos : al klaar met werken? morgen daagje vrij?
Marion : heeft J gewonnen?
Bloem : onderweg naar L.
en toen was ik het ff kwijt
iedereen alvast een fijne avond

@Raak: Ja hoor. Het was wel echt nodig, maar waren er ook eigenlijk weer zo mee klaar. Het was niet zo’n groot stuk en we hoefden er niet voor het dak op. We hebben aan de voorkant van het huis een balkon en daar een trappetje opgezet. Kokkie alles eruit geschept en ik alles opgevangen in een zak. Heel veel van dat mos. :tssk:

Jij nog iets leuks gedaan vandaag, of lekker gewoon thuis rond gekeuteld? :unibrow:

Roanna : ik wilde vandaag lekker in het zonnetje, maarre dat was er dus niet:unibrow: heb lekker geluierd

@Bloem
Moe van het wandelen en dan heb je nog een feestje voor de boeg.

@Viva
Ook lekker dan dat ze je haar verknippen. Hoe gaan ze het oplossen nu?

@Raak
Lekker geluierd vandaag en gelijk heb je!
De boys hebben weer gewonnen vandaag, met 3-0.

@Roanna
De klus weer geklaard. Wat zei jij tegen kokkie? Kom van dat dak af, ik waarschuw je niet meer. Ik heb hier lang genoeg met die zak gestaan :unibrow:

Trouwens … ik baal als een stekker. Mijn laptop doet het niet meer. Wilde hem vanmiddag aanzetten maar nada … nop … niente … geen lampje dat gaat branden, alleen het lampje dat er stroom op zit. Ik vrees het ergste, wel snel want het ding is nog maar net 1 jaar oud.

Goedenavond meiden.

@Marion: Aan dat liedje moest ik wel denken inderdaad.:lol:

Zo, weer gewonnen…en dan nog wel met 3-0. Joepie!!! Goed J. :thumbsup:

Jeetje Marion, dat is zeker snel. Ik kan me nog herinneren, dat je zo blij was met dat ding en nu al kaduk. Zou er toch even mee teruggaan naar de winkel, misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen, want dit moeten hun toch ook toegeven, dat dit vrij snel is.

@Raak: Al lekker aan een borreltje toe, of nog aan de koffie? :dag:

@Roanna
Ga maandag ook bellen hoe of wat, bij J zit er 2 jaar garantie op, twijfel nu of dat bij die van mij ook zo was. En anders maar een nieuwe want zonder dat ding ben ik echt nergens.