Turkish Tea Time: 117

Ik zou als ik haar was het maar niet uitproberen. Of ze moet aan de kapper vragen of er verf is waar het niet in zit, haarverf op natuurlijke basis misschien

Ik ga eens even onder de grote regenbui, tot laterss

@Marion: Nou, daar is N. dan ook weer lekker mee he? Eerst uit zien te vissen waar je allergisch voor bent en anders… het haar niet meer verven. En dan? Doe haar ook weer even de groeten van mij. :kus:

Kreeg net ook een mailtje van mijn dochter. Was vanmorgen ook even naar de huisarts geweest, omdat ze met slapen toch nog een druk op de borst had. Het kan nog van die operatie komen, vanwege dat ze beademd is geweest en ze toen zo’n tube hebben geplaatst. Dan kan de luchtpijp geirriteerd zijn, want haar longen waren goed. Nu ook dus 7 daagse Prednison kuur gekregen.

@Toos: Oh, wat jammer dan. Misschien heeft Bonny St. Clair nog wel tijd. :lol:

Nou dames, ik ga me gereed maken voor de arbeid.

We gaan trouwens wel lekker weer he? Al weer ruim over de 700.

Tot laters weer. :dag:

Ze durft het ook niet meer uit te proberen voordat ze een allergietest gehad heeft. Maar dat wilde de huisarts niet want die was 20 jaar geleden al gedaan. Echt een lachertje. Tja en wat dan he! Dan wordt je op den duur grijs.
Wat vervelend voor je dochter Roanna, maar hopen dat het van de tube komt en dat de Pr*dnison helpt.
Leuk idee Toos om Bonnie uit te nodigen. Dan wordt het vast … hik … heel … hik … gezellig:lol:

Marion : ja maar bij ons was het maar een aanrijding he waar ik het over had, de rest nog niet rustig hoor:frown: Doe je groetjes aan N
Bloem : zie nu pas dat je :wub: waarschijnlijk echt verdwenen is, dat is wel balen he
Viva : sterkte weer voor vandaag
Roanna : ziet ernaar uit dat de medicijnen dus aanslaan. Is minder nieuws van je dochter he, hoop dat ook daar de Prednis.n aanslaat
Beps : heeft echt het uitslapen nu helemaal onder de knie
Trl : gaat het niet zo lekker meissie???:kus:
Toos : helemaal happy dat alles nu geregeld is voor verjaardag Hubs enne jouw verjaardagsdatum vind ik niet zo leuk hoor, ga ik alweer naar huis:tear:
Hier nog steeds redelijk rustig en een flauw zonnetje

@Raak
:kus: voor jou.

En nu ben ik naar de kapper. Zit me een partij te teuten.

Leuk he dat bonnie komt, laat haar eerst indrinken voor ze begint. Wordt het vast wel gezellig. Kan ze vast wel een beetje tropisch zingen. O ja en dokter Bernard komt ook mee voor het geval ze instort:lol:

@Raak: Hoop maar dat het verder ook rustig wordt voor jou, dikke:kus:

Toos : staat weer koel he Jamaica in je handtekening;)

Ja he, heb er veel zin in

Voor ik het vergeet, heb jij toevallig cd’s met caribische muziek?

Toos : heb ze niet maar kan ze je wel bezorgen hoor ik heb een heeeeeeel grote muziekbibliotheek

Zou mooi zijn, want dat is het laatste waar in nog naar op zoek ben. Reggae heb ik wel, maar niks caribisch

Zo meisjes ben ik weer, terug van paps…en alvast wat boodschapjes voor de pasen in huis gehaald.
Paps was goed te spreken…voelt dan gelijk weer wat lekkerder…hij heeft zelfs koffie met mij gedronken.

Beps uitslapen…vanaf je 45e…ahum ik wordt 48 en kan het nog steeds niet, maar wel lekker hoor meissie.
Raak…hopelijk krijg je de boel op orde voordat je naar ADR gaat, ff relaxen
Toos…caribische muziek…geen idee…ja rithem and stealband …dat kan toch ook.
zag gisteravond ook Bonie M op de tv, die gaat ook weer optreden, is dat niets voor hub zijn feestje.
Roanna…goed teken hoor dat de boel open is, nu zorgen dat het helemaal schoon wordt.
Bloemmie balen hoor dat HIJ weg is van het bedrijf, misschien ergens gedetacheerd.

Zo ik nu aan de was van paps.

@Viva: Gelukkig dat paps in een goeie bui was vandaag

Viva : dat was dan toch een stuk prettiger he
Toos : ik regel dat wel voor je hoor

Ja dan kom je heel anders thuis hoor.

@Viva: Geloof het, het is echt niet leuk als er zo tegen je gedaan wordt, zeker als je zoveel voor hem doet

@Raak: Je bent geweldig:kus:

Ik ga er vantussen, moet straks aan de crock.
@Viva: Succes met de was, duim voor je dat het zo gedaan is;)
@Raak: :kus: