Turkisch Teatime DEEL 12!!!!!!

hahhaaaa
diamond
je weet toch al waar je naartoe gaat!! hahaha

PAUZE ! :smiley:

Ik zou zo weer kunnen slapen :smoke: Mss goede bedlectuur ?

@Bloem: jaaa haha maar het blijft leuk om alle gidsen door te spitten en dan uiteindelijk opgelucht te zeggen: laten we toch naar Alanya gaan!!! :lol: :lol: :lol:

Maar m’n vriend en ik gaan misschien wel ergens anders naartoe dus zal toch een stapel moeten halen :smiley:

@Dia, rond de kerstperiode, maar zodra de eerste uitzijn dan krijg je het te horen van me hoor!!! Wij zien er al tegen op, omdat we dan zo’n 750 gidsen per week binnen krijgen… En dat is veeeeeeeeeeel!!!

x

leuk toch!!
lekker plaatjes kijken
ik vind internet toch ook wel errug makkelijk hoor

enne, dia, je zegt elke keer dat je misschien ergens anders naartoe gaat!! whahaha

hey meiden…pff…rot humeur van mijn kant…
de buurvrouw is aan het verbouwen…en die mannen beginnen om 8 uur ongestoord te boren. jeetje zoek een cristelijk tijdstip uit!!!:delete:

@sev…succes met leren meid.

@dia…ja de nieuwe gidsen zijn altijd leuk!! ben benieuwd wat je 2e bestemming gaat worden;)

@bloem…wel lkkr dat je op het werk gewoon ff hier kunt gluren :stuck_out_tongue:

@cyn…jeetje 750…!!

vanaaf slaapdienst. ben allang blij, wordt ik teminste normaal wakker…
tot later…xx

@ filiz…altijd erg vervelend, zo irritant boren enzo alstijd zo lang
pfff…

enne, tis niet alleen gluren, er zit als het rustig is een half minuutje tussen de gesprekken, kun je veel in doen in een half minuutje…wub wub!

oh ja…wat is slaapdienst??

Ben er weer, lekker bakkie erbij, even pauze!

mar, lekker gewerkt??

Goeie middag meiden !

Ik geef mezelf een half uurtje tot een uur internettijd ! :king:

Ow vanalles getypt druk ik op delete grrrrrrrrrrr:evil: :evil: :evil:

Dus nog maar een x…

@Cyn: 750 per week??? Da’s wel vreselijk veel ja…

@Bloem: i know :smiley: Kijk dus maar niet verbaasd op als het gewoon Turkije wordt hoor hahaha. Alhoewel vriend het de hele tijd over Amerika heeft…

@Filiz: ow irritant! Is je humeur inmiddels alweer wat beter :wink:

@Marion: geniet van je kop koffie!

Zag net nog een grappige site: http://www.myheritage.com/ kun je een foto van jezelf laten vergelijken en dan zie je op welke bekende persoon je lijkt.

@bloem…ik loop stage in een internaat…en 2x in de maand, draai ik een slaapdienst mee en slaap ik een nachtje bij de kinderen.
erg leuk om te doen…je bent 2 hele middagen thuis, maar je werkt ook in een keer 2 dagen;)

@dia…humeur gaat beter worden…askim belde net dat ie zo online komt:D

@Filiz: da’s de best manier om je humeur met sprongen te laten verbeteren :smiley: Geniet ervan!!!

@Filiz: super dat je askim online komt !

@Dia: turkije ! Turkije ! Turkije ! :wink: De vrouw heeft het laatste woord toch ?

@Bloem
Ja het werken ging lekker vlot, begin er weer wat in te komen na de vakantie. En de beestjes werken ook wat beter mee en dat scheelt al de helft.

@Dia
Op welke beroemdheid lijk je?

@Sev
Geef mezelf ook altijd een half uurtje maar dat loopt altijd uit.

@Filiz
Lijkt me zo’n leuk werk! Jij doet de opleiding SPW of niet?

@Marion: hmhm het halfuur zou nu al om zijn, toch maar een uurtje dan :wink:

@ sev, ja je meot wel flexibel zijn
@ mar, die beestjes ook altijd
@ diamond…amerika…wat zei je…voor dat geld kunnen we 3x of 4x naar turkije (denk ik dan zo)
@ filiz, druk met askim, volgens mij kan jouw dag niet meer stuk!!

pauze voorbij
nog 3 uurtjes, aftellen!!

@marion…het is ook echt leuk…klopt ik doe spw.

@bloem…3 uurtjes zijn zo voorbij joh;)…

@dia…humuer in 1x een stukl beter…was dan wel maar een klein uurtje, maar beter dan niks natuurlijk:D

xx

@Filiz: amai, is dat al een uur geleden dat je zei dat je askim erop zou komen ??? Mijn vrij uurtje gaat ook snel !