ga straks pas mn koffer pakken en krijg lichtelijk de zenuwen…maar goed
bedankt allemaal voor de lieve wensen
enne…cyn…ik denk dat je oma ook wel inziet dat met een slecht been, turkije niet ok is, en dan zal ze graag haar plaatsje aan jou afstaan…of niet?? hihihi, hoop wel dat het snel beter gaat, maar ja…3,5 week is een stuk dichterbij dan 7 mnd…niet?
anyway, honden uitlaten, wenkbrauwen epileren en snel snel snel koffer inpakken!!
ieks!!
heb amper geslapen afgelopen nacht, vd zenuwen uiteraard…waarom duurt de reis nou zo lang?? loop echt 2 dagen mis op deze manier, maar goed
doei
@Cyn
OOO wat is dit dubbel voor je!! Je hoopt natuurlijk dat het snel beter gaat met je oma. Maar aan de andere kant zou het super voor je zijn om dit jaar nog een keer naar Yas te kunnen.
Lief van je moeder dat ze meteen aan jou denkt!!!
@Jill
Ook een goede morgen!!! Fijn dat je weer van de partij bent.
Terug van mijn tante en de behandeling was zalig!! Dan vraag je je eigen echt af daarna waarom je al jaren niet meer geweest bent, ging vroeger altijd trouw 4 maal per jaar. Dus meteen maar de volgende behandeling gepland voor in januari!!
Even mijn crackers naar binnen werken en dan op naar de sportschool.
Ja he, Cyn, Sev en ik zijn er de hele dag niet geweest(haha)
Ik heb een goede daad gedaan vandaag. Dus ik mag nu genieten van ff niets doen!! Bloemmie is ondertussen beland op Rotterdam Airport(dat denk ik tenminste) en is onderweg naar haar Thuis!!
Inderdaad dat vond ik ook, hahahahahahhahaa
Maar goed ik ga ook weer verder, ik ben aan het oppassen op mijn 2 kleine neefjes. Stelletjes druktemakers!!!
Kijk net op internet naar de boekingsinformatie. Als er niets verandert hebben we mooie vluchttijden. Gaan weer met Interairlines!!
Heen om 5.20 uur
Terug om 16.50 uur
Nu maar hopen dat er niets gaat veranderen!!!
[http://www.phonehouse.be/images/produits/gsm/maxi/samx500_front_closed.jpg](javascript:;)Was wel niet die supergoedkope, heb hem uiteindelijk niet genomen omdat er geen schermpje opzat vanbuiten en ik graag zie wanneer askim belt direct, zonder eerst de klep te moeten openen hihi ah ja, hoezo luxeprobleem ? Ma ja, ben echt tevreden, moet nu een hele dag opladen… Zal een lange dag worden…
SEV!!! Wat een schoonheid!!! Hoop dat je er veel geluk mee hebt. En wat die luxe-problemen, volgens mij hebben we dat allemaal!!
Kreeg vandaag van de opdrachtgever, waar ik de laatste 3 jaar gewerkt heb een bloemetje! Bedankt voor je inzet! EINDELIJK!!! Had ook geen gekregen toen ik ziek werd, dus…ondankbaar he! Maar nu wel!
@Sev: Ik vind het altijd zo jammer dat er niets gebeurt als je er werkt, en dan ga je weg en dan kan ineens vanalles!! Maar goed, het is een heel mooi boeket, van een heel goede bloemist in badhoevendorp, dus ik heb de eerst 14 dagen weer bloemen staan!!
Vandaag uitzendcontract getekend, dus…joeppie!!! Nu nog ff wachten tot de 16de!!
Heb niet meer alles kunnen bijlezen. Ga nu naar m’n ex en dochter om daar Hutspot te eten. We wonen vlak bij Leiden en daar het vandaag Leiden ontzet is, is dat de traditionele hap op 3 oktober.
Daarna met z’n 3-en naar oma.