Turkisch Tea Time Deel ......21

@turkije-lover: nee nog nooit bij een concert van guus meeuwis geweest

alweer deel 21…super!!

@Cristina: Ben vorig jaar naar n concert van Guus meeuwis geweest. Was gewoon in een sporthal, maar echt heel leuk.

Sorry, bedoelde turkije lover

Hallo stelletje kletskousen,
Nou, we zijn gewrapt, hoor!! (body contour wrap)
Heel bijzonder!
Eerst wordt je op heel veel punten van je lichaam gemeten, dan in warme verbanden gewikkeld die in de klei zijn gedrenkt, vervolgens krijg je een soort van maanpak aan over je wikkels heen om warm te blijven, dan moet je een uur relaxen. Na dat uur gaan de wikkels er weer af(Brrrrrrrrrrrrrrr, koud), krijg je een warme badjas aan. na een kwartiertje gaat ze je weer meten, en dan mag je je weer aankleden. En wat denk je??? Bij mij was er 27,5 cm verdwenen, en bij Marjan 23,5 cm. Goed hè? (gemeten over je hele lichaam, dus bijvoorbeeld bij de hals 0,5 cm, in je taille 3 cm, op je dijbeen 1 cm, etc) en dat tellen ze dan bij elkaar op. Ik voel het wel, hoor. en je huid wordt strakker. En het is heel ontspannend, dus een leuke ervaring!
Verder iedereen weer de groetjes, en o ja, op de valreep, kan nog net:
@ Bep, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele gezonde jaren samen met je Hub!!!

Doei, Marja

Goedemorgen allemaal,

Beps en Bloem,hoe hebben jullie het gehad en hoe was het concert?

Miere,lekker hoor om zo centimeters te verliezen.

Iedereen een fijne dag met wat jullie gaan doen,werken school,shoppen of luieren.

@linda
Balen dat hij er niet was, misschien stuurt hij je nog een berichtje via de site.

@roanna en toos
Wat kunnen jullie kletsen samen :smiley:

@miere
Dat is niet gek zoveel cm’s kwijt, ik heb er nog nooit van gehoord. Blijven deze cm’s ook weg???

@beps en bloem
Hoe was het???

GOEIEMORGEN ! ! !

Jééééé waarom mis ik altijd de opening van een nieuw deel ? Maar toch proficiat ! Op naar deel 22 ! Hoe lang doen we er deze keer over ?

@Miere: waar heb je dat laten doen ? Lijkt me leuk ! Alleen, ik weet dat het hier in mijn streek superduur is !

@Linda: ik blijf voor je duimen hoor ! Hij moet een keertje komen opdagen !

Oei… deel 21 alweer!!! Gaat steeds sneller!!!

Heb me echt sufgelachen om Toos+Roanna… :dope:

@Beps+Bloem: Hoop dat jullie een topavond hebben gehad!!!

@Linda, hee wat jammer nou dat HIJ er niet was…

Vandaag weer werken, ben echt enorm moe… slecht geslapen…

Gisteravond een film gekeken>> The Prince and Me… echt zo’n meisjesfilm, maar wel leuk om te kijken… Zo zie je maar dat Amerikanen en Denen net zo goed samen kunnen gaan als Turken en Nederlanders haha… Aan het einde moest ik gewoon janken… echt te erg!

X

goede morgen dames…!!

@roanna&toos…jullie hebben iig goed kunnen lachen gister…haha super!!

@linda…jammer…volgende week beter…of miss stuurt ie voor volgende week woensdag wel een berichtje…hou ons op de hoogte!!

@Beppie&bloem…hoe hebben jullie het gehad…?

@cristina…succes vandaag…!!

ik ben net terug van sollicitatie gesprek…het ging goed…en over 2 weken ga ik kennig maken op de groep.
nog even bij mn oude groep gaan buurten…weer erg gezellig…nu nog 2.5 uur te gaan voordat ik naar school moet verveling

iedereen een fijne dag

Moe ! :retard:

gelijk heb je cyn…

@mierre…klinkt trouwens heerlijk!!

@filiz
Zo het sollicitatiegesprek weer achter de rug.
Mooi dat het goed ging, nu alleen de kennismaking nog en dan ben jij er klaar voor.

@Bloem & Bep: hoe hebben jullie het gehad gisteren?
@Feliz: Hoop dat he aangenomen wordt.
@MK: Hoe is het met jou, alles goed?

@filiz, ja toch!!! :biggrin:

X

Goedenmorgen

Heeeerlijke avond gehad… gelachen met Bloemmie…gestuiterd op de band van Ilse…genoten van de zang van Ilse… TOPPIE…

Bloemmie op de trein, ik een dagje vrij… ook zalig…en dan morgen SAUNA…

@Toos en Roanna…:hihi: dansende banaan :retard: :biggrin:

Zo meld me straks…

@Beps, super!!! Ben blij dat het geslaagd is!!!

X

@Bep: Tof zeg, dat jullie zo genoten hebben. Had ook niet anders verwacht. Heerlijk he zo’n avondje uit! :biggrin:

@Cynthia:Waarom heb jij zo moeten lachen dan? Ik weet nergens van. :rolleyes:
Jij wel dan Toos? :unibrow: :redface: :redface:

Oh het moet toeval zijn, maar hoor net mijn liedje van Ilse op de radio. Ga dus ff genieten.

I love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu enz, enz.

En zo weer werken dus… Groetjes en geniet van je vrije dag en anders werkse allen.

@beppie…super te horen dat het zo leuk was…morgen nog lkkr genieten in de sauna…:smiley:

@roanna…werkze