ik wil ooooooooooooooook zo snel mogelijk boeken, maar moeten even nog wachten. Dilemmmmmmma’s
Het ligt eraan of het duurder wordt… Soms zit het vliegtuig niet helemaal vol, soms zeggen mensen last minute af… etc. Naar Turkije is dit echter waarschijnlijk haast nooit het geval, dus ik denk wel dat het naar Turkije alsmaar duurder wordt. Hoewel last-minute vakanties (dus reis+verblijf) wel vaak goedkoper zijn als je echt last-last-last-minute boekt. Dus vandaag boeken en binnen een week weggaan. Maar dan ben je niet verzekerd van een goede verblijfsplaats natuurlijk.
@ Marion: oe, idd wel vervelend dat je internet het niet deed! Gelukkig is nu bijna alles weer in orde!
@Marion: Dank je wel… Niets erg hoor, je hebt toch aan me gedacht… toch??? Nou dan. En ja, Bloemmie en ik hebben vette lol gehad… dikke vette lol!
Nu druk met het huis schoonmaken, hapjes voor bereiden cake bakken enzo dat soort dingen…
Morgen paas…dinges…
@bep: veel plezier met alle voorbereidingen
mijn ervaring met vorig jaar juni. ik boekte 2 dagen van de voren een enkeltje en was onder de €100 kwijt. het was dan geen zomer, maar ik durf te wachten. nu is een enkeltje €129 geloof ik. en ik weet ook niet niet waar ik heen ga. ik dacht eruit te zijn, maar nu weet ik het weer ff niet.
Zo, ben ook alweer terug van het bezoekje. Was een beetje saai, dus snel weer naar huis. :so:
@Marion: Oh wat fijn, dat je er weer bent en dat er niets ernstigs aan de hand was. Ja, computers zijn leuke dingen, maar het moet wel werken he? :unibrow: En dat is niet altijd het geval!
@ Bloem: In jou lijstje gaat crazymar de 20e weg en in die van Filiz de 30e wat dacht ik de juiste was. Ik zal zo nog even een keer terug lezen, misschien zit ik er wel naast. :retard:
@Bep: Mmmmmmmm het ruikt wel lekker die cake. :biggrin: Veel plezier morgen hoor!
@Linda: Alles nog hetzelfde? Geen nieuws aan de horizon? :wub:
@ roanna…oeps…foutje dan! is al aangepast!!
@ marion!! welkom back…gauw een nieuwe foto plaatsen!!
ikke lekker aan het kletsen, moet alleen nodig aan de blender, maar ja, zo gezellig op msn…:wub:
@roanna: alles nog hetzelfde, nog niets veranderd
@ Bloem: Ff storen van je MSN
Er is al een foto geplaatst door Marion. Geef niks, je hebt het nu even zooooo druk dus… :unibrow: help ik je even.
@:Linda: Ow, wat jammer nu weer dan. Dan maar weer afwachten tot woensdag he? ![]()
heb al ff een gokje gewaagd…maar die van marion zijn zoooooo moeillijk!! en zelf weet ze ze in 1x! hihi ![]()
@roanna:ja zit niets anders op, morgen de derby hier twente- heracles
@Linda: Ja streekderby he? Mijn man had het er net met mij over. Hij zit altijd op teletekst de tussenstanden te kijken. PSV staat momenteel achter( inmiddels verloren dus) en als Ajax dan morgen wint, staan ze nog maar 1 punt achter. Spannend! En Twente tegen Heracles, moet ze kunnen winnen, denk ik.
@Bloem: Ja dat kun je wel zeggen. Ik heb ook werkelijk geen idee en ook niet waar ik dat nou zou kunnen opzoeken.
@roanna: als ajax morgen wint staan ze gelijk met psv
@Linda: Klopt. Jij hebt gelijk. Manneke even niet goed opgelet. :biggrin:
@roanna: geeft niet hoor
Goedeavond allemaal,
ik ook weer terug,vanavond niet stappen dat gaan we morgen avond doen altijd gezellig 1ste paasdag in het cafe.
Filiz,bij ons verschilt het ook hoor de ene week meer dan de andere.Me vriend heeft nu weer werk alleen de werktijden zijn niet ideaal van s’morgens 8 tot 12 uur s’nachts is toch eigenlijk niet normaal.
Ja de lampjes weer lekker verloren,hopen dat wij morgen de 3 punten wel pakken en het doels saldo ook wat opvijzelen het gaat nog spannend worden.
Lieve mensen.
Ik ga er vandoor, want ik wou morgen niet zo laat weg naar de zwarte markt. Ga er dus maar een beetje op tijd in.
Weltrusten allemaal.
Nogmaals, hele fijne paasdagen allen.
Ps. Ajax …zet m op! ![]()
@roanna: weltrusten, veel plezier morgen, oh ja alleen ajax?
zo zag mijn zussie weer op tv bij een voetbal wedstrijd.
soms als je laat boek kan het ook iets goedkoper zijn. Sommige to kunnen nog bepaalde stoelen en accommodaties inkopen. Tja de ene kan vroeg boeken dan de andere . Ditjaar ga ik ook voor het eerst laat boeken, maar dat heb als je tot minimaal augustus/ september stage moet lopen
Zo marion wat een leuke foto bij het foto raden. Zal morgen weer eens miijn hersenen laten kraken,
Iedereen morgen een hele fijne 1e paasdag. hopelijk met vele zonneschijn.
@besmile: waar doen jullie dat precies die foto raden?