Turkisch Tea Time.... Deel 131

@beps
Wat een foto… heerlijk hondje hoor!

@bloem
Met de hele familie op stap geweest, gezellig maar vermoeiend.

@marion
Alles uitzoeken, alles nieuw, helemaal je eigen stijl… een nieuw begin.

Afgelopen weekend en vandaag is het harddraverij weekend hier in de buurt en het hele weekend dus feest. Ik gisteren naar de feesttent geweest naar het muziekfestival, allemaal verschillende bandjes en erg gezellig. En hubs gaat er vandaag heen, het is mooi weer dus dat vast wel goedkomen daar :slight_smile:

@miere
Leuke foto, een schatje!

@MK: Mooi dat jullie zo een lekker weekend gehad hebben. Het was ook heerlijk weer. En dat de kids ook zo genoten. Is iedereen weer ‘hollands gezond’ ??

@Mierre: Helemaal de foto van die kleine meid gemist: Wat een lekker wijffie…

Wij aan de shop nu…

@MK: Jullie ook weer een leuk weekend gehad dus en zelfs nu nog feest. :wink:

@Beps: Nou, hopenlijk kunnen jullie nu wel je geld kwait. :wink:

Beps: in de herkansing voor het shoppen
MK : heerlijk weekend gehad, hubs gaat nu gewoon verder
Marion : heeeerlijk geslapen vannacht
Miere : weer klaar met werken en leuke foto gepost
Roanna : nix te melden vandaag
Ik eigenlijk ook niet:frown: dus : allemaal een fijne dag

Hallo meiden, …

Wat een schatje van een woeffie, ondeugende dame, daar krijg je je handen aan vol Beps.

Miere wat wordt dat snel groot he zo’n baby.

Marion aan het shoppen voor je huis…leuk hoor, maar het hakt er wel in.

Beps nu weer aan de shop, misschien lukt het vandaag wel.

Ik lekker in de tuin, heerlijk weer…de laatste mooie dagen van het jaar maar even pakken nog.

Ik hang aan de telefoon met de gemeente er branden hier nog maar 4 lantaarn in de straat, het lijkt wel een getto, je breekt je nek buiten als het donker is, alleen de gemeente is niet zo snel he…

shop was voor verbouwing motorhok en de schapjes…
dat lukt altijd hihi

Sorry meiden hier zo gigantisch druk… dat ik ff geen tijd heb!!!

Hoop dat met iedereen alles goed is!?!?!

:dag:

CXyn : hier wel hoor, maarre hoe is het bij jou???:wub:

@Raak: Jij ook nog steeds niets te melden? Ik ook nog steeds niet! :drugged:

Nouja, zo’n motorhok als Beps, wil ik ook nog wel voor mijn scoot en dat was het wel zo’n bietje. :unibrow: Heb ook ff in het zonnetje de krant zitten lezen. Heerlijk weer nog buiten.

@Cynthia: Beter werk, dat je het zo druk hebt! :thumbsup:

Zo terug uit het bos, gegeten(entre-cote vd grill, gebakken krieltjes uit De Pan, en witlofsalade) en zo dus maar naar bed. Want ik heb nachtdiensten vanaf nu(2, dan 1 nacht niet ivm theaterbezoek, caberetestafette, en weer 1) En dan… over 5 nachtjes slapen en werken: CHIRA KOMT!!!

Oh, lekker Beps. Wij zo spruitjes, gebakken schijfjes en tartaartje.

Worden zware nachten, als je niet meer mag slapen zeg! :disgust:

En inderdaad… nog maar een paar dagen en dan… :wub:. Leuk!!!

Raak: ja goeddddd :wub:

Good evening

@Beps
Staat de nieuwe bank al binnen? Zit ie lekker?

@MK
Lekker wezen stappen gisteren. En nu afwisseling van de wacht want hubs is aan de beurt.

@Viva
Nu in het zonnetje en vanavond in het donker als de gemeente niet door werkt.

@Roanna
Wil ook een scooterhok.

@Cyn
Helemaal in :wub:

En ik ga er even van tussen, mijn kleine neefje is bij mijn ouders, ga hem ff platknuffelen.

Ja de bank staat er. Hij hoort gewoon voor dat raam. Ik denk niet dat mensen zien dat er een ‘andere’ bank staat. Zo goed past hij.

Ik net 2 uurtjes geslapen. Doet een mens goed…
Ja ach…we moeten ook werken he

@Beps: Oh, mooi zeg dat het bankje zo mooi past. Net of het er altijd al had gestaan? Ook al even een voorslaapje gedaan, dus jij kunt er tegen aan vanancht. :frown:

Zo, heb kokkie weer even aan de klepdoos gezet. Zit muziek te zoeken en luisteren. Is hij ook weer even zoet en hij begint het al aardig te leren. ( de beginselen dan he!)

@Marion:Toch nog even tijd gevonden om te knuffelen. Is het al bekend wanneer je erin kunt, of heb je de sleutel al? ( even niet meegekregen) :confused:

@Toos: Ik zag gister in Zutpen bij een platen/cd winkel 2 cd’s van Bob Marley à €4,99 per stuk. Da’s geen geld toch? Wou ze eerst nog kopen, maar wist niet of je die al had.

Goeieavond,
Kom even aanwaaien. Vanmorgen lekker buiten gezeten en vanmiddag samen met wendy naar de makro geweest. De voorraad is weer aangevuld. Daarna gegeten bij de gele M.
@Roanna; Waren het cd’s met bekende nummers of weet je het niet? Ik heb de cd Legend en nog een dubbele met voor mij onbekende nummers. Goed van kokkie dat hij aan de slag gaat met de klepdoos
@Beps: Echte nachtdienst, Pfff zal niet aan je denken hoor. Bank gearriveerd en aftellen voor jullie :wub: komt.

Kan wel zeggen had even gebeld, maar die lag nog in mn fiatje

@Toos: Geen idee hoe ze heten. Ze stonden bij meer van die antieke cd’s, maarja, ik denk dan altijd… je zal er maar net naar op zoek zijn. Kokkie heeft daar ook weleens country cd’s voor een klein prijsje meeegenomen. Mocht ik er weer eens komen, bel ik je wel vanuit die winkel ( als je de foon hoort tenminste, :smiley: ) hoe die titels luiden. Oke? Weet alleen niet wanneer.

Ook al lekker “uit eten” geweest!!! :slywink: Ik heb vanmiddag nog effies in het zonnetje gezeten. Heerlijk hoor en het blijft de hele week nog zo, dus kan ik mooi de hele week op de scoot.

Je hebt groot gelijk, nog even profiteren van het mooie weer