ik ben ook weer thuis… 17.000 stappen verder (handig zo’n stappenteller op de mob) fff rode neus, pijnlijke voeten en heeeeel erg moe.
maar was wel super leuk en gezellig met de hele bups hihi en die mannekes zijn zo leuk om naar te kijken…
@ marion klinkt allemaal super heerlijK!!! lekker genieten van deze tijd
Bloem : ook weer thuis na een heerlijk daagje weg met de hele familie
Nu lekker naenieten en lui onderuit op de bank:)
Roanna :nee in een hotel merk je daar nix van
Mn meisje is een btje raar, mooi rood, en lekker lenig…
Sloopt alles wat ze ziet, haalt hondekwaad uit, breekt uit, en valt haar moeder en broertje steeds lastig: Kortom: het hondje wat je normaal uit een nestje moet kiezen zeggen ze…
Alleen kan ik me de bovenstaande dingen niet voorstellen bij het volgende lieve fotootje:
Zo, wij ook weer terug van uit eten. :chin: Was lekkel.
Bloem: Weltrusten alvast en hopenlijk… slaap lekker.
@Raak: Och meid, ik twijfel elke dag aan mezelf, dus ook hierin ben jij niet de enigste. :unibrow: Wat betreft posten hier, mag ik niet klagen. Gaat aardig goed, maar foto’s krijg ik hier ook met geen mogelijkheid op, dus dan maar niet he!
*Hoi, ik ook weer klaar met werk voor vandaag. En morgen weer, en de rest van de week…Alleen dinsdag en woensdag cursus op hoofdkantoor, dat wordt filerijden, van hier naar C a/d IJ. Nou ja, heb leuk vooruitzicht, over 2 weken. Geen A vandaag, suikerfeest, hè. Erg weinig “gasten” op werk vandaag, maar die er waren vonden de baklava wel erg leuk en lekker. Verder weinig te melden, o ja Beps, wat een poeppie! * En over foto´s gesproken, ik kreeg net een paar hele schattige van m´n kleindochter toegestuurd. Iedereen een fijne werkweek enzo.
Goede morgen …
Iedereen een leuke dag gehad gisteren. Op het terras met een boek, wandelend, bij de hondjes of op het festival. Ikke even naar de kermis, lekker gegeten bij mijn ouders en toen ik 's avonds thuis kwam was ik totall loss en ben als een blok in slaap gevalllen, om 3 uur weer wakker, en ergens na 4 weer in slaap gevallen. Gelukkig niet door de wekker heen geslapen.
Ook mooie foto’s gezien van lieve meisjes.
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ik vandaag niets bijzonders, straks een paar schapjes halen, vanavond komt ons bankje. Om 23 uur nachtdienst, en we mogen niet meer slapen dus…pffff hangen de hele nacht