Zo, ik net terug van werk, was poeppiedruk. En morgen (straks) weer werken, op m’n “gewone” werk, UZK heeft een dagje vrij, suikerfeest.
Ik heb ook 3 kilo Baklava gekocht, voor m’n asielzoekertjes op werk, moest een soort van suikerfeest organiseren. Wel leuk, maar wel veel werken achter elkaar. Dus ga maar slapen, net als de meeste van jullie. Truste!!!
Goedemorgen allemaal. een heel fijne autoloze/suikerfeest zondag toegewenst, uiteraard met veel zon !!![]()
**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
we gaan met zn allen naar Vlissingen maar hier is het hardstikke mistig…
TOooooooossss schijnt het zonnetje bij jou???
Môge
Ouders een topvakantie gehad, al als echte terugkeerders(door de andere terugkerende gasten) ontvangen. Ze hebben genoten.
Hier ook kleine wereld, zo naar de kerk, en dan even nietsen. Ben moe, was gezellig gister en waren pas na 2 uur thuis…(Ouders al om 20.30 naar huis…hihi lekker gekletst)
Tot straks…
Ook goedemorgen. :dag:
@Beps: Oh, wat leuk om te lezen hoe je ouders het weer gehad hebben. En tot laat zitten kletsen…dus was er zeker veel te vertellen. ![]()
@Bloem: Ook leuk zo een dagje weg met de hele familie. Hier momenteel geen mist, :zon02: zelfs, maar toen wij gisteravond naar huis reden, hadden wel behoorlijk last van hier en daar van die mistbanken. Maargoed, in iedere geval… heel veel plezier gewenst.
Lijstje al gedaan, dus scheelt mij alweer. :kus:
@Raak: Jij ook al vroeg erbij vandaag!!! :dag:
Wij, waarschijnlijk vanmiddag naar Zutphen naar het chocoladefestival. Nog nooit gezien, maar moet ook een hele happening zijn.
Verder iedereen een fijne :zon02: zondag gewenst.
Goeiemorgen,
@Bloem: Het is hier niet mistig, de :zon02: schijnt, heeft hier wel wat geregent. Wat ga je in Vlissingen doen?
@Beps: Lekker gekletst gister, ouders weer terug en hebben het goed gehad. Wanneer gaan ze weer:p
@Miere: Druk gehad, operatie in het vooruitzicht en…een vakantie in marmaris
Wij waren bij mn zus…daar zijn we blijven hangen… was gezellig…
Nu ben ik zo verrot, en Rubbie heeft last van het vele zitten… we zijn thuis gebleven…te moe…
Goede middag meiden!!!
Bedankt voor de lieve woorden en mooie kaarten :kus:
Het feest is begonnen, ik heb gisteren gekeken naar vloeren en gordijnen. Wat betreft de kamer en slaapkamers ben ik er uit. Keukenvloer weet ik wat ik wil, nu nog even op zoek naar de goede tegel met een leuke prijs. Misschien staat er ergens nog een restpartij. Over de hal twijfel ik nog. Of hetzelde laminaat als in de kamer of dezeflde tegel als in de keuken. Ik had hele mooie rolgordijnen gezien maar schrikbarend duur natuurlijk, en ik moet zoveel wat belangrijker is. Maar eens goed overdenken dus.
@Beps
Pap en mam terug van een heerlijke vakantie
@bloem
Op stap naar Vlissingen vandaag. Veel plezier!
@Roanna
Naar het chocoladefestival. Klinkt heel lekker.
@Toos
Zit lekker in de zon denk ik. Hier komt ie er ook door nu.
@Miere
Met baklava naar het werk vandaag.
@Raak
En wat ga jij doen vandaag? Een terrasje of in de relaxstand?
Ik ga in ieder geval naar mijn ouders straks. Het is kermis, even met de kids erover en daarna eten met zijn allen.
Ohhhh Marion: Zo lekker, alles inrichten naar je eigen idee… zalig hoor!!! JOUW huisje…!!!
Ik nog even naar Galmere geweest…maar nee, niets gevonden wat ik wilde… Kleedje voor Chira, nee, komt hier op de markt wel,… riem…al… lange lijn niet gevonden…pfff wil je geld uitgeven is er niets haha
zo lekker uurtje geslapen, maar er is gewoon NIEMAND hier…
Wat een rust hier, bijna niks bij hoeven lezen.
@Marion: Ben echt blij voor je, nu je paleisje inrichten. Leuk hoor
Vandaag een rustig dagje, weinig gedaan. Vanavond viert wendy haar verjaardag, zal vast gezellig worden
Inderdaad Toos en Beps… niks hoeven bij te lezen dan alleen die heerlijke berichten van Marion. Hopenlijk gaat je je allemaal lukken voor een schappelijke prijs Marion. Tis allemaal al duur zat! :kus:
Wij ook alweer even thuis, maar kregen net nog even visite en die zijn net weg.
Nou, dat chocoladefestival was wel leuk, voor zover ik er wat van mee heb gekregen, want het was overal zo druk, dat ik er bijna niets van kon zien. Dan maar even wezen winkelen en bij de Hama een bakkie gedaan en toen maar weer naar huus op an.
Oh Toos gezelli vanavond. Dus je krijgt het nog druk straks. Denk erom, niet teveel de schouder belasten he!!!
Wij gaan straks na de sport op tv, nog even naar de Ma*, want moet de bonnen opmaken en heb er ook weer eens zin an. :unibrow:
Oh ja, vergeten te vertellen. Heb gister ook nog laarzen gescoord, dus ben weer helemaal op orde. :nod: Mooie zwarte met een lage hak. Net zo’n hak als van jou Toos.
Ik was vanmiddag even langs de Ma* ,… en vanavond lekker patatjes gegeten…
Oh, jij dus dubbel op vandaag Beps. :unibrow: Lekkerrrrr.
Beps : geen geld uit kunnen geven
Roanna : eerst chocoladefestijn en nu naar de Ma.
Toos:lekker relaxed daagje en nu visite
Marion :alles voor kamer en slaapkamer al in haar hoofd, rest nog ff bekijken. Zalig idee he
Ik heb lekker in de tuin zitten lezen vandaag
@Raak: Ook weleens lekker relaxed toch? :dag:
@Beps: Ja, las dat jij je geld vandaag niet kwait kon he! Gebeurd ook bijna nooit he? Hi, hi.
Roanna : ja zekers, af en toe een daagje nix doen kan ik wel van genieten. Wilde eigenlijk toch al niet hier maar in Antalya zijn vanwege Bayram:frown:
@Raak: Tja… wie wil dat ook niet he?
Trouwens vorig jaar zat ik ook op de laatste dag van ramadan/suikerfeest in ADR, maar heb er daar totaal niets van gemerkt. Had het best weleens mee willen maken, maar dan moet je toch denk ik meer onder de locals zelf zijn en niet in een hotel op dat moment.