:dag::dag: Weer een nieuw deel om vol te beppen
**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Oh Toos… Sorry. Zat net even op een andere site en hups, het was al gebeurd eer ik er erg in had. Echt! :kus: Sorry dat je het alleen moest doen. Waar zijn dan je vrienden he? Heb je net zo’n mooie mail gekregen en dan dit! :biggrin:
Daar was Roanna weer :dag:, had het kunnen weten. Ben in mn eentje bevallen
http://www.eenmanierom.nl/wp-content/uploads/2008/12/beschuit-met-muisjes.jpg
Tuurlijk:finger::finger:
hallo,
Dank jullie wel voor alle felicitaties, heb nog niet echt een verjaardagsgevoel, ben heel de dag met de kids in de weer geweest en geen tijd gehad om jarig te zijn…!
@Roanna, Bedankt voor je lieve kaart :kus:
@Wendy: Graag gedaan hoor en nogmaals van harte gefeliciteerd en nog een fijne avond verder met veel kadootjes en centjes. :kus:
@Toos: Oh, ik heb het echt niet expres gedaan. Hoe kan ik het weer goedmaken?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lachen/0-0-21lachuhhhej3.gif
Nou daar ga ik eens over nadenken:mad::lol:
Ik ga er van tussen, Hub komt ook thuis. Fijne avond en tot morgen:dag:
Hallo lieverds,
Ik heb jullie een tijdje in de steek gelaten, sorry daarvoor. Ik zat/zit niet echt lekker in m’n velletje, en heb veel nagedacht. En erg druk met werken. Gelukkig over 2 weken vakantie.
Heb een stukje terug gelezen, en het gaat wel aardig met jullie geloof ik. Toos probleempjes met de schouder, en de BA viel gelukkig mee. Beps en Rups gaan fantastisch met afvallen, Roanna weer nare berichten op werk, Bloem zwijmelt terug naar 2 jaar geleden, dochter van Toos jarig vandaag, ook van mij van Harte gefeliciteerd, alletwee, moeder en dochter!
En heel belangrijk, Marion heeft een HUIS!!! Maar nog niet de details verteld, ben benieuwd!!! Maar in ieder geval ook Heel erg gefeliciteerd! Kan je eindelijk echt beginnen aan het opbouwen van een nieuw leven!
Verder is er niet veel blijven hangen bij me.
Gisteren Crazy jarig, heb haar nog gebeld, ze zit weer lekker in Marmaris, en het is weer heerlijk daar, gezellig, mooi weer…
Mijn relatie met A is nog steeds “aan” , maar geeft me wel heel veel stof tot nadenken, maar dat hou ik liever een beetje voor mezelf, als jullie het niet erg vinden. “Live” praten vind ik prima, maar liever niet hier.
Over 2 weken vakantie, ik heb heel lang getwijfeld of ik wel of niet nog weg zou gaan, en zo ja wat ik dan zou gaan doen. Weer naar de familie in Adana? Naar Marmaris? Of iets heel anders???
Maar naar Adana wil ik graag samen met A, en iets anders trekt me niet zo, en dus ga ik nog maar een weekje naar Marmaris. Niet in het appartement, want dat komt uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb. Een hotel HP, met vliegreis en transfer voor 367,80, om precies te zijn. Is een lachertje natuurlijk, thuis blijven is duurder. En ik moet er even uit, alleen, om tot mezelf te komen, en goed na te denken. Zon, zee, strand, en verder niks!
En dan, als ik terug kom, 2 weken later word ik geopereerd aan mijn voet, vergroeiing die me al jaren veel pijn doet, vooral 's winters, met dichte schoenen en laarzen. Dus geen leuk vooruitzicht, 6 weken uit de roulatie. Nou ja, kan ik hier wat meer mee kleppen!
Nou ja m’n post is al weer veel te lang geworden, hoop niet dat ik jullie verveel. Stop er maar mee voor nu…
Alleen nog even vertellen dat het met m’n kleindochter fantastisch gaat, ze is alweer een half jaar, en een echte schat, heb van de week voor het eerst echt op haar gepast, erg leuk!
Nou , uhhhh doei dan maar…
good evening ladies!
toos; je hebt weer keurig je best gedaan en zonder steun van Roanna bevallen van topic 131.
Zo een drukke avond gehad, maar alles is op de pootjes gekomen
Vanmiddag belden ze dat er een storing bij een vd vestigingen was, en of we ajb konden helpen door eerder te komen werken…ik wel natuurlijk ;)!!!
Nu bijna weekend…YEAHHH!!!
@MARION!!! EINDELIJK!!! EEN HUISSSSSSSSSS NIET MEER OP KAMESSSSSS
Zo benieuwd naar de details…maar we hebben geduld(smileydiegeduldighaarvoetopenneertap)
@Miertje…:kus: denk aan je…
@Miere: Wat een verhaal weer he!!! Maar je verteld het altijd wel boeiend, dus hebt het weer met veel interesse gelezen. :kus: Toch nog lekker een weekje laten verwennen in Marmaris. Gelijk heb je!
@Damber: Ze/we moesten die jas van jou vandaag wel hebben he? Nouja, als jij 'm mooi vind, wie zijn wij dan? Kun je nagaan, hoe modieus zo’n jas is, want ik had er al een ( met tegenzin ) toen ik een jaar of 12 was en dat is heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden. :biggrin:
@Beps: Ik dacht ook al. :paranoid: Waar is Beps toch, maar je had weer eens storingsdienst dus. Nouja, alleen maar goed voor de pot. :chin:
Ik een tijdje met de klepdoos bezig geweest. Krijg steeds een of andere melding dat er met het opstarten iets fout gaat. Heeft uit zich zelf al een soort van herstel gedaan, maar kwam ook niks uit. Uit gezet en opnieuw opgestart en hij doet het weer. Hmmm… vreemd en anders maar ff de pcdokter ( buurman) erbij halen.
Zo, ik ga zo naar boven nog ff een poosje tv kijken. Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:
Ja daar was ik dus… Nu zo naar huis, en ook naar bed ben doodmoe…
Tot morgen :dag:
gezellig getafelt…
nu blood diamond kijken…laptop op schoot
Hier een recente foto van mijn kleine schatje!
Goede morgen meiden …
En dan nu het hoe en wat. Sorry wel erg laat maar ik moest er even uit gisteravond ik was te hyper! En daarna kreeg ik niets dan telefoontjes. De tamtam gaat snel he.
Gistermiddag werd ik tijdens mijn werk gebeld door de woningstichting of ik nog interesse had in de woning. Welke? Ik had er nl op 3 gereageerd. Ik dacht het zal wel 1 van die tijdelijke zijn. Maar nee, het was het huis waar ik het allerliefste zou wonen. Helemaal verbaasd natuurlijk, bij mijn weten stond ik op plaats 36 en ik ging geloof ik al half uit mijn dak aan de telefoon. Wanneer ik wilde kijken. Wanneer kan ik komen kijken? Vandaag al als je wil. En natuurlijk wil ik dat. Het was krap aan want ik was aan het werk. Maar iemand anders kon ook de sleutel komen halen. Mijn ouders gebeld, wordt er niet opgenomen. Niet op het vaste nummer en niet mobiel. Zus mobiel, voicemail. Stress want ik wil er heen. En dan eindelijk neemt zus op en mams is daar. Ik half huilend aan de telefoon, het watje, en natuurlijk gaan ze de sleutel halen. Ik moet nog 1.5 uur en de tijd kruipt. Bij de gedachte dat ik een huis heb schiet ik telkens vol. En dan is het eindelijk tijd. De auto in, een sigaret en op weg. Zenuwachtig en met een brok in mijn keel. Mijn moeder en mijn zus zijn al binnen en zus maakt open. O Marion, wat een mooi huis, is het 1e wat ze zegt. Maar ik zie alleen mijn moeder en vlieg haar in de armen. O mam ik heb een huis, eindelijk. Ik ben zo blij. En dan komen de tranen. En die blijven komen, als ik het mooie nieuwe keukenblok zie, de nieuwe toilet en de nieuwe badkamer, de muren in de kamer die opnieuw gespoten zijn, ook nieuwe deuren volgens mij. Ik kan gewoon niet geloven dat ik zoveel geluk heb want ik hoef er echt niet veel aan te doen, alleen de kozijnen en de hal moeten geverfd worden. Dat is alles. En geloof me, ik heb heel andere huizen gezien.
Het huis … beneden een grote kamer en best een grote keuken en natuurlijk de hal en het toilet. Boven 2 grote slaapkamers, een iets kleinere en een ruime badkamer.
De buurt … vrijwel aan de rand van de woonwijk en om de hoek een speelveld voor J. Kerk en winkelcentrum voor de deur.
En nu na een nachtje slapen is het nog heel onwerkelijk allemaal maar dinsdag gaat het dan toch echt gebeuren. Dan ga ik het contract tekenen en krijg ik de sleutels van mijn huis.
@Miere
Niet lekker in je vel en een operatie in het vooruitzicht. Geen goed nieuws. Maar eerst nog even genieten in Marmaris. In ieder geval een dikke :kus: voor jou!
Nieuwe foto van je kleindochter, wat een scheetje zeg!
@Roanna
Problemen met de laptop, gelukkig heb je ze zelf op kunnen lossen en anders is daar de buurman nog he!
@Bloem
Gezellig getafeld. Wat heb je gegeten?
@Marion: WAUW!!! A DREAM COME TRUE!!! Wat een heerlijk huis lijkt me dat!!! Je hebt het verdient!!! Geniet hiervan, van de wolkjes onder je voeten, en van alles dat nu komt. Nu komen we vast heel snel je huisje bekijken!!! :kus:!!!
Zo ik ben wakker. Al een poosje, maar was nog met van alles druk. Nu zo naar de markt, dan even wat rommelen aan huis en mezelf hihi, en dan richting Alkmaar om mn ouders te ontmoeten bij zuslief!!
Tot laterrrr
@Beps
Zeker weten dat ik geniet!!! En de koffie (of cay) staat klaar hoor!!