Ik heb eigenlijk ook geen nieuws te vertellen. Ben van plan vandaag vroeg naar bed te gaan. @Beps: Rustige nacht @Roanna: Saai he vandaag, het is niet anders. Doe kokkie de groetjes en succes met de administratie
Slaap lekker voor straks en tot morgen:kus:
:dag:
Ik ga er eens rustig voor zitten, gaat iedereen weg hihi!!!
Nee hoor. Ik heb alle spullen klaar gezet, ga zo nog even hondekoekjes met Tonijn bakken voor onze fokker(hihi… heb ik toch nog iets te doen…) Dus denk dat ik de uren wel doorkom.
Dan alle CSI enzo van vanavond opgenomen, dus 3 uur al weer om te kijken, plus een film…ach ik kom er wel door. Rubbie blijft bij me wakker dus gezellig…toastje, mss wel een borrel(hihi NOT)…
Hoi, even gedag zeggen, niks nieuws te melden, gaat al weer wat beter tussen m’n oren, dat wel. Morgen en woensdag BHV cursus, dat wordt lang in de file staan, bleeeeeh. En dan is de week al weer bijna om, en dan nog 1 week, en dan…>>> Ga er maar eens een x vroeg in, wil om kwart voor 7 in de auto zitten, niks voor mij, zo vroeg. @ Allemaal, truste @ Beps, werkze
Jij ook weltrusten Miere en blij te lezen dat het al wat beter met je gaat. Veel succes met de BHV cursus. Is natuurlijk nooit weg, als een paar mensen op het bedrijf dit kunnen. Heb dat zelf mogen ervaren.
Weltrusten allen en ik ga er ook in nu. :lol: Geloof ik. :kus:
Pfff het wordt toch wel zwaarder nu. Rubbie is naar bed, we hebben allerlei crime-night dingen gekeken, die we hadden opgenomen…
Nog ruim 1,5 uur… pffff ff volhouden…
Om 7 uur is de aflos op kantoor aanwezig. Ik heb nu(5.10) al wel 3 telefoontjes gehad…ben echt totall loss…
Zo lekker naar bed, meld me dan niet meer af, meld me wel als we terug zijn in begin vd avond(of later als ik eerst naar bed ga) van de fokker…
Fijne dag allen…oh ja een lijstje…
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
beps welterusten… nieuwe bank, crimenight en koekjes gebakken voor de doggies
bloem!! Wat ben jij vroeg op!
Roanna; naar de bank geweest en cd’s voor toos gezien
Toos; weer de boel aangevuld in huis
cyn; in love en druk
miere; velletje past alweer wat beter
marion; lekker geknuffeld?
ikke weer aan het werk… meld me later weer
Goede morgen meiden,
Ik ben zenuwachtig, opgewonden, emotioneel, ongeduldig, supergelukkig … van alles wat dus. Ik probeer te eten maar krijg bijna geen hap door mijn keel. Nog een uurtje of 3 en dan is het zover … de sleuteloverdracht.
Ik ben ff lekker ego nu maar ik moet vroeger beginnen. Zie jullie straks weer. Kus voor allemaal!!!
Zo, Beps d’r eerste zware nacht er weer op zitten en nu op 1 oor. :slapen:
De rest allemaal weer aan, of op het werk. Iedereen werkse.
@Marion: Heel veel succes vandaag. :kus: Eindelijk he!!!
Verder sluit ik me maar even bij Viva aan.
Oh ja… doet bij jullie hotmail het? Hier namelijk niet. :tssk: Kan mijn berichten niet lezen. Anders maar even wachten, misschien een storing daar, zoals wel vaker.
@Viva & Damber: Oke bedankt alvast. Hier doet ie nog niet, zoals ook mijn MSN startpagina niet, maar ik neem maar aan, dat zij een storing hebben. De rest doet het allemaal wel. Dus effe afwachten maar. Tussendoor maar ff proberen.
:dag: