@Raak: Of ik druk ben? En of!!! Morgenmiddag de kids hier, want de jongste wordt volgende week alweer 11 en dan gaan we naar onze favorestaurant voor zijn verjaardag. Zondag naar de achterhoek. Dan nog 3 dagen werken en de andere 2 dagen hier de hut strak trekken en dan…>>>. Heel druk dus!!! :unibrow: Tussendoor de koffers nog inpakken.
Roanna : ik was er wel maar ben op zoek naar een mooie foto voor de wedstrijd. Jij bent idd nog heel druk.iig heeeeel fijne dag morgen alvast en gefeliciteerd met je kleinzoon:dag:
Hoi allemaal, na een weekje keihard werken heb ik nu eindelijk VAKANTIE!!! Nou ja, morgenavond nog wat zakcentjes verdienen in het restaurant, maar dat is leuk. Verder niet veel te melden, of het moet zijn dat mijn telefoon zo vast als een huis staat. Hij is gevallen, en blijft ergens in z’n programma hangen, doet niks meer. Gelukkig had ik m’n ouwe nog, dus heb het kaartje maar weer terug gezet. Kan iig bellen, en gebeld worden. @ Beps, jammer joh, maar nu je het weet, ja, ik vond die lijnen van de begroeing al apart. Had gekeken in Luxemburg, maar daar ziet de bebossing er heel anders uit. Nou ja, volgende x beter! @ Bloem, is er gebeurd dan, die laatste 5 minuten? @ Roanna, lekker aan de wandel geweest met de buurtjes, waar zo’n burendag al niet goed voor is! Gezellig weekend! @ Raak…slaat de ww over en schiet meteen door naar TTT…
** En verder…??? Knuf allemaal
Zo ik ben ook weer onder de mensen. We hebben gelachen gister, Aiji en Chira hebben zich verschrikkelijk misdragen gister bij mn ouders: Rennen springen, jumpen, in huis p**pen(heeft ze dus alleen bij de politie en mn ouders gedaan) en ga zo maar door… Ze hebben genoten(zowel H en J als de honden en wij) en we waren om 23.30 thuis.
Meteen naar bed, en nu op voor de hondenschool…
Tot straks…
@Bloemmie: Wat is er…ben er straks hoor, mail maar… rustig aan he…:kus:
Roanna : leuk vooruitzicht he de 6e !!! fijn weekend ook voor jullie
Beps : poepende, rennende honden bij J+H, :tssk: en toch nog genoten hihi
fijne dag bij de hondenshow
Miere : laatste centjes verdienen vandaag voor de vakantie, lekker hoor
Trl : heb jij nog wilde plannen voor het weekend?
Hier druk in huis, zijn een nieuw dak aan het leggen, was nodig voor de winter. Heb er geen last van hoor,is allemaal buiten te doen:D
Iedereen fijn weekend:kus:
Goede morgens meiden …
Even een berichtje van mij. Weekend nu dus een beetje meer tijd. Het was druk de laatste dagen omdat ik meer ingepland was dan normaal. Verkeerde timing maar het is niet anders. Dan nog een hoop uit te zoeken. Verzekeringen, internet, telefoon en dat soort dingen. De dag is eigenlijk te kort en 's avonds ben je dan bekaf. Maar het is voor het goede doel he. Nog een paar weken en dan is het weer rustiger. Dan zijn we er weer voor de volle 100%.
Toos zit inmiddels lekker in het zonnetje op Jamaica. Hier kijkt het ook nog niet zo verkeerd, geen stralende zon maar in ieder geval ook nog niet de vette regenbuien die voorspeld zijn.
mogguh ladies
gisteravond problemen met de verbinding en hem de doos maar dichtgeklapt. word ik te chagerijnig van…
maar goed… nu ff tandjes poetsen en aankleden en dan maar richting kapper… denk ik… twijfel nog hahaha
Zo, kom ook nog even binnen vallen voordat de meute hier is.
@Marion: Lekker druk bezig met klussen en regelen, want ja… je wil alles wel op tijd aangesloten hebben he! Indien mogelijk natuurlijk. Succes met alles hoor!
@Beps: Lekker op en aan werk. :disgust: Werkse meis.
@Bloem: Spannundddd!!! Naar de kapper en dan zien hoe ze er van af komt. Leuk!!!
@Raak: Thuis aan het renoveren ( nouja, laten doen ) want ja… je wilt van de winter natuurlijk wel droog en warm zitten he!!! Allemaal van die dingen die bij een eigen huis horen he. Je bent er nooit klaar mee!! Hier ook zo hoor!
:biggrin: I know!!! hahaha, nee ff serieus…ik ben er mega blij mee en het voelt heel natuurlijk. hoef er helemaal niet aan te wennen ofzo… en ze hebben het geweldig geknipt.