Oh Beps… wat jammer. Dat wij dat nu niet in 1 oogopslag hebben gezien he!!! Kan er met de pet niet bij. :redface: Nouja… volgende keer beter en nu eerst even rust.
Ja Bloem, ik zag het. Ik schrok al. Ik dacht, waar zitten we nu dan weer, maar het is een nieuwe startpagina. Keurig gedaan.
Raak, jij zat dit keer dus ook niet goed? Ik zat nog bij GM in Zuid Korea wat ernaast ligt, maar Japan had ik volgens mij ook overgeslagen en ik denk, ook vast niet herkent. :tssk:
Zo, straks even een hapje eten en dan voor het eerst even met de buren aan de wandel. We hebben een cluppie opgericht voor mensen met een enz, enz. :lol: We gaan in ieder geval even een poosje wandelen in de buurt. Half zeven starten.
Bloem : Nieuwe pagina ??? Mis ik iets? bij mij nix veranderd
Beps : fijne avond, doe je ouders de groetjes van ons
Cyn : wat zie jij dan??? hahaha
Roanna : veel suc6 met je cluppie. Nee hoor, zat niet eens in Azie
@Raak: Meen je dat nou, dat jij geen soort van startpagina eerst krijgt als je deze site aanklikt? Ikke wel. Ik heb deze site zoiezo bij de favo staan en klikte aan vanmiddag en dacht eerst… wat is dat dan?
Oh, dus jij zat helemaal de andere richting op!!! Ik later ook wel, vanwege ik dacht dat er een lange rivier door dat land stroomde en dacht toen aan hier in de buurt. Wat een zoektoch was het he!!!
tja… eerder vandaag was er een andere startpagina… nu niet meer…
maar als je naar www.wereldwijzer.nl gaat moet er een andere pagina zijn… geloof ik
nog ffkes en ik mag weer naar huis :retard:
ja idd, zoals altijd ja
dit keer met zn 4-en, de ninos blijven thuis… ach kan ook wel een keer weer gezellig zijn
geloof dat we op speciaal verzoek frietjes eten
Ja Dames, bij mij start de computer op met Turkijeforum en ik heb dus echt nix nieuws gezien en nu nog niet :biggrin:
Roanna : ik kon geen bergen, rivieren, bomen en dorpjes meer zien. Zoefde over GE van de ene kant naar de andere Nee joh ik zat meer in de Elsas
Zo hee… volgende week om deze tijd maak ik me al gereed om af te reizen naar Schiphol. >>> Ja, ja.
@Raak: Oh zo ja… ja dan sla je inderdaad een heel stuk, waarschijnlijk voor jou niet zo relevant gedeelte, van Wereldwijzer over. Dan kom je gelijk op het Turkijeforum. Tja… dan ook ook natuurlijk.
Nou zeg, wat hebben wij een eind gewandeld met de buurtjes. Ben al met al bijna 2 uur weggeweest. Was best wel gezellig en het deed mijn lichaam ook wel goed. Had heerlijke warme voeten toen ik thuis kwam en was lekker moe. Voorlopig kan ik even niet meer mee doen, maar zodra ik er de tijd weer voor heb… doe ik zeker weer mee met wandelen. :slywink: