Turkisch Tea Time.... Deel 131

Zo, kom me ook ff afmelden. Heb me eigen ook onwijs zitten zoeken en kom eerlijk gezegd ook niet tever uit de buurt, uit. Zeker weten doe ik het nog steeds niet. Ik vind het ook bijna een onmogelijke opgave. :disgust:

Maargoed ladies… weltrusten weer en tot morgen. Ik ben weer reuze benieuwd.

:kus: All en tot morgen weer. :dag:

**:turkey:Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02::turkey:
**Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Zo gedroomd over bergen en bomen…pfffff

Maar ik ben weer wakker en weer onderweg om nog even te zoeken en dan zien we weer…
Eerst de voetzoekster vanmorgen en daarna boodschapjes…
Zou ik vandaag nog naar de kapper komen(ook hier een verandering gepland, mss wel kort…)

nou goed… ben weer googlen…

Ok meiden, op basis van de ‘inzoom’ afstand, en de kleuren en alles wat ik zie(en hoe de weergave is) heb ik mn keuze ingevuld…(en het bij mijn gevoel gehouden…)

We gaan het zien, verloren heb ik niet…zooo wat zijn WIJ ver gekomen…

Beps,ga voor je duimen dat je gevoel goed is.En wie weet hebben jullie het beide fout en kan je weer gaan zoeken

:dag:

Beps : veel suc6, ben ook benieuwd hoor:teeth:

[ame=“UFO Spotted Delfgauw 1 oktober 2009 - YouTube”]YouTube - UFO Spotted Delfgauw 1 oktober 2009[/ame]

@TRL: Als we het nu fout hebben, hebben we tot maandagmorgen…(Pfff weet nog verleden week… met dat vliegveld van Bogota…)

mogguh

late dienst vandaag dus kon langer blijven liggen. mmhh zalig…
ik ga morgen ook naar de kapper… spannend!!

Goedemorgen all. :dag:

Nou, dat wordt weer een spannende ochtend voor de meesten hier. :biggrin: Beps… ik duim hoor!

@Bloem: Oh jee, echt wel spannend die metamorfhose. Gewoon een keer doen. Heb ik vroeger ook weleens gedaan. Ik heb heel lang, heel lang haar gehad en ineens had ik genoeg van en tot nu toe nooit meer, maar het was wel een hele verandering. Ben wel benieuwd hoor!

@Damber: Zo’n zelfde UFO heb ik hier vorige week nog over zien komen en sterker nog, laatst op die bruiloft hebben we met z’n allen van die dingen in lucht gelaten. Het zijn als het goed is… van die behoorlijke uitgevallen parachutjes met een mandje eronder waarin een soort van kaars gaat, die na een poosje in de lucht rond te hebben gezweefd, vanzelf uitgaan en dan terug op de grond komen.

Maar heb vorige week ook nog met bewondering naar zo’n ding staan kijken hier in het donker.

@Viva: Heel veel plezier en sterkte met het klusssen. :biggrin:

Zo, nu even aan de ritulen. Laterssssssssssss :dag:

:dag:

Ik nog steeds niet helemaal top… Maar komt wel weer goed… Vandaag nog werken en dan weekend… :smiley:

wilde even vertellen dat, ondanks dat Raak al zelf VIP is, haar VIP membership nu sowieso met 1 maand verlengt is

@Bloem: Mag je een foto ook voor 2e x plaatsen? Vind eigenlijk die foto van mij toen met die mooie bloesem ook best kleuurijk, maarja… had 'm al een keer bij het stranditem gezet. Als niet… dan zoek ik even verder of ik nog wat anders heb, maar dacht het niet.

@Cynthia: :kus:

Wanneer is die uitslag van Beps eigenlijk? Vandaag toch?

@ roanna van mij mag het hoor, mits je niet al een keer hebt gewonnen met die foto…

shjittt :tssk: beps heeft niet gewonnen… het antwoord was japan en dat had die andere goed

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=77425

hey… jammer hoor… we hebben zo ons best gedaan…

Jammer meiden, ik trakteer jullie op een borrel de voglende meeting…

En nu als troost: Naar de kapper hahaha

Beps: wat jammmer!!! Maar Japan… wie had dat nou gedacht… :frowning:

Beps : :kus:ik zat ook echt NIET in Japan hoor