Zo, kom me ook ff afmelden. Heb me eigen ook onwijs zitten zoeken en kom eerlijk gezegd ook niet tever uit de buurt, uit. Zeker weten doe ik het nog steeds niet. Ik vind het ook bijna een onmogelijke opgave. :disgust:
Maargoed ladies… weltrusten weer en tot morgen. Ik ben weer reuze benieuwd.
Maar ik ben weer wakker en weer onderweg om nog even te zoeken en dan zien we weer…
Eerst de voetzoekster vanmorgen en daarna boodschapjes…
Zou ik vandaag nog naar de kapper komen(ook hier een verandering gepland, mss wel kort…)
Ok meiden, op basis van de ‘inzoom’ afstand, en de kleuren en alles wat ik zie(en hoe de weergave is) heb ik mn keuze ingevuld…(en het bij mijn gevoel gehouden…)
We gaan het zien, verloren heb ik niet…zooo wat zijn WIJ ver gekomen…
Nou, dat wordt weer een spannende ochtend voor de meesten hier. :biggrin: Beps… ik duim hoor!
@Bloem: Oh jee, echt wel spannend die metamorfhose. Gewoon een keer doen. Heb ik vroeger ook weleens gedaan. Ik heb heel lang, heel lang haar gehad en ineens had ik genoeg van en tot nu toe nooit meer, maar het was wel een hele verandering. Ben wel benieuwd hoor!
@Damber: Zo’n zelfde UFO heb ik hier vorige week nog over zien komen en sterker nog, laatst op die bruiloft hebben we met z’n allen van die dingen in lucht gelaten. Het zijn als het goed is… van die behoorlijke uitgevallen parachutjes met een mandje eronder waarin een soort van kaars gaat, die na een poosje in de lucht rond te hebben gezweefd, vanzelf uitgaan en dan terug op de grond komen.
Maar heb vorige week ook nog met bewondering naar zo’n ding staan kijken hier in het donker.
@Viva: Heel veel plezier en sterkte met het klusssen. :biggrin:
Zo, nu even aan de ritulen. Laterssssssssssss :dag:
@Bloem: Mag je een foto ook voor 2e x plaatsen? Vind eigenlijk die foto van mij toen met die mooie bloesem ook best kleuurijk, maarja… had 'm al een keer bij het stranditem gezet. Als niet… dan zoek ik even verder of ik nog wat anders heb, maar dacht het niet.