Turkisch Tea Time.... Deel 131

Nou zelfs hier niet te vinden hahahahaha…

Goedenmiddag.

Zo, de haartjes weer lekker kort.

@Beps: Haast een onmogelijk opgave weer, maar we gaan weer zoeken straks. Was al even bezig geweest met de loep op het beeldscherm ( hoe achterlijk ik ben, hi, hi ) en zie best alles dan nog groter, maar kan er geen ei van bakken. :wasted: Zie geen Eifeltoren ofzo. :paranoid:

Had vanmorgen vlak voor dat ik naar mijn werk ging een smsje van Toos, dat ze al in de plain zaten, dus dat is allemaal keurig op tijd gegaan vandaag.

@Raak: Nou, van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs. :kus:

Nu ff eten. Nasi.

Roanna :kan ook gewoon zoomen hoor:D

Nou, nog beter dan en dan daar weer de loep op, moet het toch te vinden zijn he!!! :ninja: Ha, ha.

ppff had geen zin om mn best te doen, heb dus staan kletsen terwijl mams aan het sporten was :smiley:
nu ff wat te eten fabriceren, bankhangen en dan ben ik vanavond weer terug…

heb vandaag echt een creatieve dag… zoveel ideeen!! pfew…(horen jullie allemaal nog wel)

ennnn heb besloten een metamorphose te doen… ik denk, knippen, donkerbruin met rood/lichtbruine lokken… ofzo… ik ga er nog ff overnadenken…

Bloem : wow veel creative plannen, nou ben benieuwd hoor
Ik zit me hier gek te zoeken voor Beps:o

Ik zoek ook nog steeds… Maar goed, nu naar huis, daar weer google earth!!! Dus…
Tot straks…

Nou goed, daar gaan we weer haha… ben nog scheel van daarstraks…
Niemand een ‘idee’??

@Beps: Ik zoek me eigen loens. Waar moet je zoeken en wat hou je aan, wat je aan het zoeken bent op die satelietfoto? Is het een lange rivier?

Een lastige weer hoor!

weg/rivier…geen idee… geen idee ook hoe ik zoeken moet …zit maar wat te ‘rollen’

Ik heb ook nog even mee gezocht, ik vermoed dat het iets met de alpen te maken heeft…je kunt ook zoeken via google maps…en dan kun je met het pijltje + en - naar 2 kilometer (links onderin het scherm kijken en dan kun je ook nog de labels uitzetten zodat je geen namen er meer bij hebt.

t meeste had ik op die manier ook al gevonden
Ik denk nl dat het via googlemaps is enniet via earth(dus op het werk ook via maps zitten zoeken

en ikke ga slapen :dag:
trustel!

Bloem : welterustenBeps : de aanduidingen op de foto zijn idd van google maps, maar iets klopt er niet

laten we wel wezen, zo valt het niet te vinden…het wordt dus een gok…

Viva : ik denk zelf iets dichter bij.Alpen zijn hoger

hihi…ik wil ook niet ‘tever’ over de grens hopen haha
(morgne nog even kijken, en andes… dan ga ik ervoor…)

Trusten meiden, bedankt zover

eifel???

zo meiden ik nok ook af, druk weekend voor de boeg…schilderen bij zoonlief…Beps…goede keuze maken meis…ik meld me weer fijne avond/en welterusten…

Viva : welterusten, ik weet het nog steeds niet zeker
Beps : dit is een serieuze vraag :stuck_out_tongue: