Nou, het staat je werkelijk goed. Gelukkig ben je er zelf ook blij mee. Een heel andere face en niets ten nadele over hoe je er eerst uitzag hoor, maar dit staat wat meer… tja… hoe moet ik het zeggen…sjieker. :wub:
Maargoed… hier zijn de plannen ff helemaal omgegooid. Er is/was van alles tussen gekomen en wij gaan zo dadelijk even naar de dochter toe.
Tot later vanavond op de avond en wie weet dan in een nieuwe deel.
Heel druk weekend, gisteren de hele dag gewit en geverfd, vandaag weer en morgen ook nog, maar het wordt heel erg mooi. Maar ik ben helemaal geslacht. Dus ik reageer heel even kort.
Bloemmie gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, vond op fb ook al die foto met donker haar leuk, maar dat wist je al.
Beps jammer niet geraden, maar toch alle lof voor jou dat je zover gekomen bent.
Marion ik weet hoe bekaf je je voelt, en alles doet pijn.
Mierre alvast een hele fijne vakantie, voordat ik je misloop
Raak bij jou thuis ook weer aan de gang…pffffff.
en toen was ik leeg…ik meld me weer
O ja Roanna haren kort, en de koffers in de aanslag.
en nu weet ik echt niets meer, fijne avond allemaal.
Nog niet in een nieuw deel? Pffff…wat zijn jullie traag zeg!
Beps… jij dan ook gefeliciteerd met je moesje, of hadden we dat al gedaan? ( DDDD)
Nou, iedereen een fijne avond dan weer en tot morgen maar weer zal ik dan maar zeggen. Iedereen druk met werken en witten en kalken en verven en weet ik al niet wat meer. Tja, moet ook gebeuren he!!
@TRL: Door een misverstand hier, is er gister niets van de voorgenomen plannen gekomen en het komt er dus op neer, dat wij een paar uurtjes naar hun zijn gegaan. Het etentje houden ze dan nog tegoed. Hij heeft in ieder geval z’n enveloppe met inhoud gehad voor zijn verjaardag, want hij is aan het sparen voor een PSP 3000.
@Beps: Werkse…Oh, moeder dinsdag jarig (oh, dan gelijk mijn onze kleinzoon) dan heb ik nog ff tijd, om een boeketje op het net te zoeken. :idea:Hi, hi.
Wij straks naar de achterhoek. Even de reisplannen voor a.s. vrijdag door nemen. Ja, ja… het is bijna zover. :nod:
Nou, iedereen een fijne dag verder en tot laters ergens weer. :dag:
@ roanna veel plezier met de voorpret
@ trl wat zijn de plannen voor jou? naar het voetballen?
@ beps veel plezier met de familie.
ikke toch ff sporten, nu maar hopen dat ik niet in de middag weer in slaap val…
gisteren lekker pannekoeken voor mezelf gemaakt, mmhh was lekker
Roanna,jammer maar jullie hun kan op geweest,dus een deel voor de psp is binnen.
Bloem,nee vandaag niet naar het voetballen,uitwedstrijden sla ik tegenwoordig over,en Kerkrade ligt niet echt naast de deur.Misschien straks voetbal kijken bij paps en mams.Gisteravond bij vrienden geweest.
Moet een weekendje weg regelen,met 2 vriendinnen ben aan de beurt dit jaar,dus eens op zoek naar wat leuks.Vorig jaar Antwerpen geweest…