Ik ook weer wakker, en eindelijk niet van stenen gedroomd, een blok van mn been hihi
Vandaag een korte avond werken, straks met de hondjes even naar het bos… en dan… dan zien we weer verder…
Ik ook weer wakker, en eindelijk niet van stenen gedroomd, een blok van mn been hihi
Vandaag een korte avond werken, straks met de hondjes even naar het bos… en dan… dan zien we weer verder…
Goedemorgen :dag:
moet me schamen… heb toos wendy en rest van fam geen onwijs leuke, geweldige, uitrustenden enz enz enz vakantie toegewenst!!! Toos; lappie is mee, dus hopelijk lees je dit nog :kus:
Veel over stenen gelezen hihi Beps, hopelijk is je antwoord goed.
ikke weer aan het werk… geen foondienst, maar systeem testen blegh! nou ja… moet ook gebeuren
Goedemorgen meiden…
Toos je leest het niet meer, maar een goede vlucht en ik ga duimen dat hij op tijd gaat.
Bloemmie wat lees ik nu MRI, van je been??? Pfff hopelijk valt het mee.
Roanna ja idd bij mij alles vast, en toen dus een mega virus erin, wat ik ook deed ik kreeg steeds een rood scherm met daarin de tekst dan die pagina verboden was. Dus ik heb het hele boeltje eraf gegooid en alles er weer opnieuw opgezet. (recover). Nu doet hij het wel weer goed maar het heeft een paar uurtjes geduurd.
Bloem al kaarten voor het schaatsen besteld.
Beps ik duim dat je het goed hebt…
Raak idd jou foto gaat ook goed. dus daar duim ik ook voor.
Ik weer achter mijn bureau, weer geen reet te doen…bah…
@ viva nee van mn buik…
je buik…oke…kunnen ze daar wat aan doen dan???
uhm… nou…
misschien snap ik je vraag niet, maar je weet toch wel dat ik al 12 jaar onder behandeling ben voor mijn darmziekte?
Ja Bloemmie weet ik (crohne), maar is er een andere behandeling daarvoor dan medicijnen?
een operatie ofzo???
ja en nee, als het nodig zou moeten zijn kan ik geopereerd worden maar daarmee gaat het net weg ofzo. tig chronisch, maar ze moeten nu onderzoeken hoe actief het is en welke medicijnen ik moet nemen
Ik leef mee meis… wat een ellende weer…die onderzoeken BRRRR nee, geen feessie!!!
Maar… haha… het schaats seizoen start weer bijna dames…en dan… dan spreken jullie bloemmie minder en ikke MEERRRRRR(hahahahaha, vaste huisgaste wordt ze dan hahahaha)
Straks voor het eerst met de meiden naar het bos, maar ik blijf eerst wachten hoe de uitslag is…hahahahahaha ben zoooo nieuwsgierig
poehhh meissie waardeloos zeg. Nou we hopen er maar het beste van.
Beps ik duim voor je. (heb toch niets anders te doen)
Goodmorning ladies. :dag:
Jee, dat worden even spannende uurtjes voor Beps he! Nou, weet haast zeker dat het goed is en nu maar hopen dat de andere kandidaat het niet goed heeft. :redface: Ja, sorry hoor!
Viva, alweer geen hol te doen. Wat een leven he!!! Nou, ze kunnen jou best tot je 67e door laten werken. :lol:
Kokkie moet zo ook naar de HA voor de echo uitslag. Eerlijk gezegd, heeft hij er nadat hij bij de hA was geweest geen last meer van gehad, dus hopenlijk valt het mee en als er wel wat is… dat het verholpen kan worden. Pffff… moet ook nog op vakantie volgende week.
Vanmiddag gaan we vanuit het werk even naar de stad. Biede ff naar de Turkse kapper knippen en dan vanavond zelf even kliederen voor de kleurtjes.
Ja helemaal vergeten Roanna, jou kokkie krijgt vandaag de uitslag…we gaan duimen dat het goed is, en dat ze geen akelige dingen vinden…
En dan lekker naar de kapper, …en vanavond een kleurtje…wat doe je ROOD???
Roanna je kunt beter bergen werk hebben dan hier doelloos te zitten, echt de klok kan je wel een schop geven in 1 uur tijd heb ik al 4x op mijn horloge zitten kijken…hier wordt je doodmoe van.
Ja meiden, raar he… dat je zo gespannen kunt zijn… Ik dat bij Volgograd al dat ik een spellingsfout gemaakt had… pfffff hele dag stress… hahahahahahahahahaha…
@Roanna: sterkte bij de HA… en de kapper…ikke denk dat ik morgen even ga… haha HELEMAAL kort(NOT)
Ohhh dat je een uurtje later kijkt op de klok, en dan ziet dat er pas 5 minuten om zijn…:disgust:
volgens mij kun je weer op zoek voor de volgende vraag ![]()
@ beps, nou ja, ben wel blij met dit onderzoek, beter dan scopie. maar goed, zou liever niet aan de prednison gaan maar allicht is het weer onvermijdelijk…
we wachten het af…
@Viva: Rood? Echt niet!!! Het kan zijn, dat het rood gaat uitvallen, omdat ik goudblond heb gekocht, maar dan was dat niet de bedoeling. Hi, hi.
Zo, kokkie is net de deur uit voor om naar de HA te gaan dus, ga ik snel ff showeren en dan in spanning hier wachten op alle uitslagen. :unibrow:
@Bloem: :kus: Ik weet wat je bedoelt. Maar toch wel weer fijn, lijkt mij, dat er weer aandacht aan besteed wordt.