Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve wensen. Het gaat helemaal goedkomen, alles staat klaar in de auto. Gaan zo nog een poosje knorren.
Neem mn miniklepdoos mee, dus wie weet kom ik nog wel langs. @Bloem: Ik ga voor je zoeken en sterkte meisje @Marion: Succes met je huisje @Miere: Ook voor jou een hele fijne vakantie en geniet:vak02: @Roanna:Een hele fijne tijd in ADR voor jou en kokkie, geniet ervan en doe mn vriendinnetje de groetjes van ons:kus: @Viva:Succes met paps, hub zn rug (doe hem de gr) en hopen dat ze op je werk wat leuks voor je te doen hebben @Cyn: Beterschap @Trl: :kus: @Raak: Succes met de zaken en de groetjes thuis @Beps: Knuffel chira niet te hard, geniet van haar, rubbie de groetjes en succes met de foto @Mk: Veel plezier met de uitjes @Damber: Veel plezier bij de paarden
Tot over 2 weken of misschien eerder:dag::dag::dag:>>>>>>
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
@Raa"k: Hebben er keiveel zin in:tongue:, komt goed:kus::kus::kus::dag:
@Raak: Ja, wel toevallig he en Viva is zelf zo bijdehand om het te kunnen herstellen, maar ikke… Tollol. Gelukkig deed alles het weer normaal, na de stekker eruit getrokken te hebben.
@Beps: Hopenlijk kun je het nog vinden, maar wat je eerder op de avond tegen me zei… daar kwam ik ook niet verder mee. Helaas!!! Niet kunnen vinden.
Lieve Toos JP en de meiden met aanhang
Ik kreeg net een mailtje dat jullie huisje klaar staat, James alles in orde gemaakt heeft en jullie verwacht worden…