Maar iig is de foto groter, en hebben we een nieuwe kans…
Ik dacht eerst het te herkennen maar nee…dus dames… Hulp is gewenst haha
ik zie geen tip of grotere foto…?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=77360
eerst was het een kleiner deel van de foto(het midden stuk)
owh okey… ik zat nog in het oude topic…
nu zie je idd wel meer… maar nu geen tijd voor te zoeken
Beps : neem ff pauze om mee te zoeken,
Rest reageer ik later wel:D
Zo ik weer terug…paps was alweer gevlogen, ik denk ga op woensdag dan is de hulp er en is hij zeker thuis…nee hoor weer naar vriendin…nou ja laat maar zitten dan he.
Beps nieuwe kansen nieuwe ronde…ga straks meehelpen zoeken.
Toos leuk hotelletje van mk hoor…en zelf 180 wanhunderdandeightieeehhhh)gegooid…toe maar, nu heb je het zelf gedaan en dat is alleen maar makkelijk hoef je niet steeds naar de assistente van dr. v.d. ploeg.
Heb visite, zoon en dochter en 4 kleinkids dus…soort van druk hihimaar wel gezellig
Ik dus op het werk, ook te druk… helaas… was al wel begonnen…
@Raak: kan niet de foto vinden waarvan jij zegt: Het is de dinges…(hihi, ik zet t niet neer, Big Sister zal wel meelezen hihi) Vanavond nog een paar uurtjes maar haha
@Beps: Ik ben ook al aan het zoeken geweest en ga straks weer verder. Het blijft alsnog een opgave hoor om die foto ook duidelijker te zien! Pfffff… :tssk: Maargoed… we geven de moed nog niet op. Werkse :dag:.
Verder iedereen even :dag:.
Heb zojuist via de mail de tickets binnen gekregen ( en al uitgeprint ) en we vertrekken op zaterdag 10 -10 om… 4.40 uur in de morgen en terug om 10.05 uur in de morgen. Met de Transav**. >>> Ben er zelf wel tevreden mee zo!!
Kijk aan Roanna mooie tijden nietwaar…je zit om 11 uur aan de koffie…in bikini…
Beps heb ook al gekeken, maar kreeg daardoor ineens een virus in mijn pc…ben dus daarna al weer uren bezig geweest om de boel voor elkaar te krijgen…mijn hele klepdoos gerecoverd…dus alles eraf en weer opnieuw erop…
Roanna,lekkere tijden hoor.
Viva,paps niet thuis,is niet leuk als je voor niks komt.
Zo ik ook thuis. Na het werk ‘gezellig’ een bbq(was wel lekker maar niet echt gezellig… alles binnen eten buiten bakken du sniet met elkaar)
Nu even koffie en aan de zoek…al denk ik toch dat we het ‘al’ weten…(you wish)
Tlr, dit is al de 3e week op rij dat hij er niet is als ik kom…ach maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit. Ik hoor en zie hem niet.
Viva,geen bericht goed bericht zeggen ze,maar lullig is het wel als je voor niks komt.
Beps,jammer dat het niet zo heel gezellig was,maar wel lekker gegeten.
ppfpff was weer es in slaap gevallen
naar het ziekenhuis geweest… zag er slecht uit.
krijg eind oktober een MRI.
Afwachten dus maar…
daarna het grote nix.
net snel gegeten en nu de spaanse droom en grenzeloos verliefd kijken… lekker laptop op schoot.
net kaartjes besteld voor NK Afstanden…ging alleen een beetje raar… rare verkoopmanier… gelukkig is het goed gegaan maar vraag me af hoe dat strax moet met wk enzo… ach, we zien het wel…
@ beps
zie je snel hahahah ![]()
Zo, goedenavond.
Ben weer terug van de grote zoektocht en nog geen steenk verder. :tssk:
@Bloem: Och jee, dat zijn niet zulke leuke berichten dan vanuit het ZH. Tja, dan is het inderdaad beter dat er even verder naar gekeken word. Best heftig weer dan. :kus:
@Viva: Lekkere vader he? Het is me wel een flierefluiter he!! Hi, hi.
@Beps: Oh, best jammer dan het niet zo’n geslaagd feestje was dan. Nouja, wie weet hebben we morgen groot feest!!! ![]()
@Toos: Voor ik het vergeet… wil ik jullie allen een hele fijne, toffe, gave, super en zonnige vakantie toewensen. Geniet er weer met z’n allen van en ook nog een goede reis met de vlaai gewenst. Heel veel plezier daar en alleen maar leuke dingen
doen hoor!.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vakantie0032na3xr.gif
@ toos jaaaa goede reis! geniet!! en doe het gewoon dubbel en dwars goed!! :kus:
Toos : meisje voor jou en de hele familie wensen J en ik je een heeeeeeeel fijne vakantie, ga er lekker van genieten. Ik vind het stoer hoor dat je zelf de spuit zet !!! Hoop echt dat het goed blijft gaan ook met je arm maar weet zeker dat ze goed voor je zullen zorgen. Goeie >>> en nogmaals een heel fijne :vak02:
Bloem : dat is minder dan he meisje, doe maar rustig aan hoor
Trl : gezellig ook ff langs geweest
Roanna : jij ook op zoektocht geweest en nix gevonden
Beps : hoop zo voor je dat je het vindt, ik duim en zoek mee hoor
Viva : dat was ook weer mooi ritje voor nix he, maar ja, kun je geen ruzie maken ook met hem:)