Turkisch Tea Time.... Deel 131

Bloem we hopen er het beste maar van meer kan je niet doen.

hahahah Beps in de stress…voor het antwoord.

Roanna we duimen voor kokkie.

Ohhh man… het idee dat ik weer die stenen in moet… krijg er de kriebels van…
Heb nu ook niet de stenen maar de trap in de gaten gehouden…hihihihihi

hahahaha…nog een half uurtje Beps…dan weet je het.

@ beps tis goed, de vraag is alleen of er een winnaar is of dat je verder moet zoeken met iets anders… :biggrin:

Als ze om 10 uur de boel open gooien… maar gister werd het ook 11.30 pffff

Nou precies… mannn het gaat om de eer(en een fototoestel…:so:) maar OHHHHH stressssss

nou ja plaatje weg

en nog een plaatje weg.

Ja er kwam te staan, dat je betrapt was op het ‘niet downloaden’ maar copieren van het plaatje…

ik kan hier op mijn werk niet downloaden is allemaal afgeblokt…dus dan maar kopieeren…helaas vond de plaatjes wel leuk…

helaas… moeten we het maar met het idee doen hihi

GRRRRR ze heeft het ook goed GRRRRRRR

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en wat nu? :stuck_out_tongue:

Hier is alles oke. Niets bijzonders kunnen vinden en over 4 weken toch even terug komen en dan bloed prikken voor cholesterol te meten ( is/was altijd goed) maar hij wil weten of het misschien door het gebruik van die bepaalde merk medicijnen kan komen, omdat kokkie zo nu en dan ook spierklachten heeft.

Nouja, gelukkig niets ernstigs en de rest maar weer afwachten.

@Roanna: Gelukkig dat het niet iets ernstigs is…dat hadden ze toch anders wel gevonden!!!
En nu… volgende vraag…tot er 1 een fout antwoord geeft en de ander het juiste

@ roanna owhkey lekker rustig op vakantie dus…
@ beps he bah… ik hoop dit keer een ander soort vraag… ze laten je er wel voor werken he?

jeetje Beps, zo kan het wel even duren zeg.

Roanna gelukkig geen ernstige dingen bij kokkie, dus jullie kunnen gaan genieten in ADR

Ja ach, als jullie er niet moe van worden…heb jullie hulp wel nodig…(hihi)

is de nieuwe vraag er al? kan t nie vinden…

Roanna,kokkie gelukkig niks ernstigs.

Beps,owwww JAMMER dat ze het ook goed heeft,nu op naar de volgende vraag.