Turkisch Tea Time.... Deel 131

Viva: nice brilletje :smiley: (maar ik vind 170eu nog wel veel haha) Ik betaal meestal voor mijn merkbrillen van D&G en Replay rond de 140.-

Toos : goed zo meisje en Hubs is echt wel zuinig op je hoor
Viva : neeeee, weet dat je echtnie naar Marmaris wilt haha. Leuke bril van Hubs
Cyn : het is meestal niet het montuur maar de glazen die zo duur zijn. Denk dat J. wilde dat ik ook voor die prijs klaar was, maar ja heb -6 en wil dus geen jampotten he:unibrow:

jaaaah Cynnie, hubbie zijn glazen zijn altijd heel duur, multivocaal he en dan ga je betalen…bij de parel gewoon 195 euri per glas…dus tel uit je winst, daar komt dan nog een montuur en ontspiegelen en kraswerend bij…dus onder de 500 euri kom je niet…ik heb mijn dkn* bril van de parel quantacosta 1020 euro…nu jij en dan ik…hahahahaha.(en zo bijzonder vind ik hem niet oke, alle sterktes die er maar zijn zitten in die glazen maar het is een doogewoon montuur)

raak, jij hebt ook altijd van die giga mooie brillen, maar ja die kosten dan ook altijd een lieve duit.

Viva : dank je, ja meestal ook rond de 1.000, wat een bedragen eigenlijk he :finger:maar … eens in de 2 jaar krijg ik er 100 terug van het CZ hahaha

Raak en gelijk heb je, geen jampotten voor jou…ik vind het ook vreselijk hoor dikke glazen, maar sommige mensen ontkomen er nu eenmaal niet aan…

en nu ga ik echt ff mijn vergadering voorbereiden:lol:

Raak doe je best…ik ga maar wat doen…meld me weer.

Ja springt zonder problemen over de heg in ADR:D.
Ik ben ook behoorlijk kippig, heb -4, bril bij de parel gekocht, een vogue. Zou inclusief glazen ook rond de 450 euries kosten, maar kreeg 50% korting omdat er van de vorige bril niks deugde

Ik had een mooi montuur gezien van gacci, zou inclusief glazen 700 euro gaan kosten, vond dat echt te gek vooral ook omdat mn bril maar weinig draag

@Raak: Succes met vergaderen

Wattttt 1000 euro voor een bril?? Ik wordt niet goed hahaha…

Goedenmiddag. :dag:

Nou, vanmorgen op het werk ben ik gebelt door de dealer, dat alles nu in orde is en we hem vanwege de drukte bij hen ( ja, echt waar zij hebben het nog druk) volgende week dinsdag kunnen ophalen. We doen het ook gewoon, want de (hoek)buurtjes hebben aangeboden dat hij voor een week best bij hen in de garage mocht staan. Nou, net zo mooi dus.

Verder alles bijgelezen, weet alleen niet meer wat, want ik kreeg net ff onverwachts visite van een neef met vrouw uit A’dam die graag een kanarie van hier wilden meenemen. Wilden voor de file weer weg, dus weet niet meer wat ik allemaal gelezen had.

Over brillen. Nou, de mijne was ook €338 bij de Specspaarder en kreeg €80 van Menzas terug. Inderdaad… ook hier… de glazen zo duur!

Nou, ik had het vliegveld ook op Spaanse taal proberen te zoeken en was ook al wel aardig in die buurt, maar helaas zonder resultaat, mar gelukkig had Bloem 'm wel.

Raak naar de vergadering. Succes meissie. Beps… weet ik ff niet meer waar die zit. TRL toch wat ziekjes. Beterschap hoor. :kus:

Kaylo nog even afgevallen langs geweest. Viva geen hol te doen op het werk en weinig licht thuis in de straat. Toos toch weer veel teveel gedaan en er nu last van. Rustig aan he meisje. Bloem en Cynthia vanaf het werk nog even gemeld en toen… leeg!!! :unibrow:

@ roanna noww… nog heel wat onthouden dan :wink:

@ TRL beterschap. blegh niet leuk om 's nachts zo te spoken…

Zo wij al gegeten…witlof, kookaardappels en een sausijs (met rozemarijn en tijm, maar vond het niet zo geweldig). Dus de avond kan beginnen…

Kijk Roanna dat is het betere werk, nieuwe auto net voor je op vakantie gaat, hahahaha…toe maar.

mijn schoonzus heeft er een die kost 1200 euro, en die heeft niet eens een merkmontuur maar gewoon een van het hui*. Maar wel met zeiss glazen, echt mega duur…

Dat kan best wel kloppen Viva. Heeft mijn nicht ook met van die speciale dure glazen. Ook iets van €1200. Nou… echt nie. Ga voor dat geld liever naar Turkije. :lol:

Wij ook net gegeten. Gewoon rijst met sajoer groenten en een heerlijk door kokkie geklusts gebakken ei met prei erdoor erbij. :thumbsup:

Ja meiden ik ben eigenlijk van dat type… als ik iets koop, dan gelijk meenemen he!! Net als met die klepdoos laatst. Lukt niet altijd natuurlijk, maar dit is ook goed zo.

@Roanna: Nou mooi geregeld hoor, volgende week de nieuwe auto ophalen en mag hij ook nog uit logeren bij de buren. Ga je weg trouwens omdat je auto naar de buren gaat:unibrow:
@Viva: Wilde ik je nog vragen, heb je al gebeld???

@Toos: Of wij weggaan? Ja toch!!! Weet je dat al niet meer dan? Wij gaan naar Jamaica volgende week. :lol:

Huh? Krijgen wij een nieuwe auto? Oh, zat zeker bij dit reisje. smkiek