Goeiemorgen,
Je had de foto al gevonden Beps, ik dus ook:)
@Cyn: Nee heb geen familie in Vlissingen, tenminste niet dat ik weet
ik had het uiteindelijk opgegeven en ben gaan zoeken op google.es omdat ik dacht dat het in chili en/of omstreken zou zijn
en heb toen de spaanse woorden airopuerto torre de control ingevuld
en al snel kreeg ik de achterkant… ff gecheckt en kind kan de was doen ![]()
Beps : spannend hoor, hoop dat je hem wint. suc6 bij de tandarts
Bloem : goed gedaan, ik was via de letters op het vliegtuig gaan zoeken en welke luchthavens die aandeed maar zat er toch nog naast:unibrow: hihi
Viva : jij weer nix te doen?? idd had me gek gezocht naar de luchthaven
Roanna : wij hebben ook al een paar keer oude auto ingeleverd en nieuwe na vakantie opgehaald. vorig jaar september ook.Is garage blij want die kunnen al verkopen en jij blij want kan er nix meer mee gebeuren
Cyn : ook weer aanwezig
Toos : nix meer te doen he? geen koffers pakken en kan ook niet in het:zon02: want die is er niet:angry:
Trl : ben toch niet ziek meisje ?
Zo ik wordt er niet goed van, zit te niksen en krijg er
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_yawn.gif
van…
schoonzus zit al te kijken voor volgend jaar naar turkije, komt ze bij marmaris uit in juni 316 euri p.p. 3 weken in een appartement incl. vlucht.
Raak ik heb ook nog zitten zoeken op wapen van een land, op de toren stond een wapen…
Goeiemiddag iedereen !
Kom ook nog even binnenspringen. Sorry dat ik er de laatste tijd niet veel meer ben, maar heb gewoon rust nodig …
Gisteren wel leuk feestje gehad … schoonmoeder werd 75 en dochter van schoonzus wordt morgen 18. Dat hebben we dus gisteren al gevierd…
En voor de rest laat ik alles op zijn beloop, psychologe etc…
Maar GEEN medicijnen meer voor mij !
Was ik nu in ADR geweest, kon ik lekker met mijn “nieuw” lichaam “pronken”. Hihi !!!
Ben 15 kg kwijtgespeeld sinds juli. Maar de manier waarop is natuurlijk niet gezond.
Maar genieten doen we wel van Ziva !!! Wordt morgen 2 maand en heb nu nieuwe foto’s. Die zet ik er morgen wel eens op
Dikke :kus: voor iedereen
Kaylo beterschap, nee zo te moeten afvallen is niet de manier he.
Roanna,mooi dat je het lijstje heb geplaatst,en misschien wel lekker logeren bij de vogel.Ik zou de auto ook na je vakantie laten komen.
Marion,fijn dat J zo snel vrienden heeft gemaakt.
Beps,wat een lieffie zeg.
Raak,ja ben idd ziek,hele nacht opgelopen,kwam er van beide kanten uit en C was ook niet helemaal lekker,dus vanmorgen opgehaald door me paps.
Fijne dag allemaal
Trl : beterschap dan he meis, lekker vanmiddag nog even terugkruipen in je bedje:kus:
Viva : nou dat is echt geen geld voor 3 weken, maar zijn de zomerprijzen al bekend dan ??
Kaylo: iig gisteren lekker gefeest en alles gewoon rustig aan doen. Dat je geen medicijnen meer neemt is al een heel grote stap toch:kus:
@TRL: Beterschap voor jullie
@Bloem: Goed hoor, ik had colombia ook gevonden, ook de luchthavens, had die van bogota overgeslagen omdat ik dacht dat het gebouw te klein was voor een groot vliegveld
@Raak: Doe vandaag niet zoveel, gister eigenlijk mn schouder teveel belast en er blijkbaar vannacht op gelegen. Voelt niet lekker aan vandaag en er komt denk ik slecht weer aan want het steekt
@Viva: Dat is een koopje voor 3 weken
Toos : kijk dan idd maar uit met je arm he, zou niet goed zijn als je er nu weer last van krijgt net voor de vakantie:kus:
Toos, je krijgt een waarschuwing he, even pas op de plaats…zou toch wat zijn dat je donderdag weg moet met pijn…NO WAY!!!
Raak, sunw*b heeft hier en daar wat prijzen voor volgend jaar…vandaar dat ze dat gevonden had, ik heb ook al zitten kijken voor Alanya dan he, want Marmaris…echtnie…
Tlr…beterschap hoor, verstandig om C. naar opa en oma te laten gaan, kun jij goed uitzieken en je steekt elkaar ook niet aan.
Mk, hubbie had idd net een nieuwe bril voordat we naar ADR gingen, maar hij heeft er altijd 2…een voor op en werk, en een voor thuis. Nu heeft hij nog zijn oude bril naar het werk, maar dat is lastig met 2 verschillende sterktes, dus nu maar er een bijgehaald bij spekspaarders…dan he. kreeg je de glazen varifocaal gratis…dus bril kost in totaal 170 euri, dat is nog eens leuk een bril halen, nu heeft hij er een red or dead een met grijze poten echt een moderne vlotte bril.
Precies, dus vandaag een rustig dagje. Straks nog wat dingen uit het wasmajien halen, kan dat ook de koffer in. Hub heeft gister in huis het een en ander gedaan, hoef me daar ook niet druk over te maken
Toos, ja hubs is zuinig op je…meissie…
Hier een plaatje van hubs zijn bril.
http://www.specsavers.co.uk/media/images/frames/angle0-large/25054651.jpg
Leuke sportieve bril hoor. Ja hub past wel een beetje op me…af en toe
sportieve vent, sportieve bril nietwaar Toos…hihihihihihihii