@ marion :kus: moet heerlijk zijn en een flinke opluchting dat J. gewoon lekker in de buurt is gaan spelen… toppie hoor! jij hard gewerkt… nog heel even en je mag in je paradijsje gaan wonen…
ik ga maar weer es naar bedje toe… ![]()
@ marion :kus: moet heerlijk zijn en een flinke opluchting dat J. gewoon lekker in de buurt is gaan spelen… toppie hoor! jij hard gewerkt… nog heel even en je mag in je paradijsje gaan wonen…
ik ga maar weer es naar bedje toe… ![]()
Hier zijn we weer wakker… en omdat wij wakker werden, niet omdat het Draakje vond dat we op moesten…heerlijke uitslaap hond is ze!!!(aiji was daarin anders, als we ons in de ochtend omdraaien: PIEPPPPP IKKE ERUITTTTT)
@llen: werk ze ofzo…
Ikke vandaag eerst mondhygidinges en dan tandarts…daarna naar maasdonk voor een kennis(zo een karretje weer) door naar Veldhoven voor hondenvoer…dan naar huis…eten… en daarna met chira nog een keer naar mn werk…(de andere helft wil haar ook nog zien haha)
mogguh
ik haat zondagnacht… ugh
Goede morgen …
@Beps
Een drukke dag voor jou vandaag.
Mooi dat Chira het zo goed doet, zal idd wel schelen dat Aiji in de buurt is.
@Bloem
Erg he … die zondagnacht want daarna komt de maandagmorgen.
Goedemorgen,
Toos : heb groetjes gedaan en moest terug doen:dag:
Beps : kleintje doet het goed, kan gewoon uitslapen
Bloem : zondagnachtblues
Marion : gisteren lekker in de tuin gewerkt en J vriendjes gemaakt, helemaal toppie in nieuwe buurt
iedereen een fijne dag
Goedemorgen meiden…
zo jullie hebben goed je best gedaan zeg…
gisteren iedereen genoten van het weer, wij ook hoor, heerlijk naar de sauna geweest was echt zalig.
Marion…J. al snel met andere kinderen in de buurt aan het spelen, geweldig toch, zo zie je maar hoe flexibel kinderen zijn.
Roanna gaaf zeg een nieuwe auto, en ook nog bij de vogel mogen slapen…toe maar. Ik zou hem na de vakantie pas gaan halen, staat hij ook niet onbeheerd voor de deur.
Beps wat een lieffie zeg, en ze doet het zo goed fijn hoor, en wat een leuke foto, volgens mij heb je die ook van Aiji en R.
Bloem goed zeg de foto gevonden, ik heb me kleurenblind gezocht.
Raak van de week bij de toekan voor zaken…en misschien ook nog ff weg.
Toos lekker de koffers gepakt, Wendy de deur uit en nu samen verder…Went snel hoor,
Tlr…C aan het optrekken, nou dat duurt niet lang voor hij gaat oversteken.
Ik weer achter mijn bureau…en weer bijna niets te doen…gadver.
Op naar de tandarts…brrrrrr(zeker 5 gaatjes… 4 vullingen zijn eruit gevallen en 1 stukje tand… maar ja geen tijd,bij de tandarts dan: over 3 weekjes…ja dan zit ik in turkije…en daarna niet meer gebeld hihi)
Misschie slaapt TRL een beetje uit, of is wat aan de late kant, dus doe ik het een keer weer voor vandaag. Moest wel even een bladzijden terug, maar hier is ie:
**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen all. :dag:
@Marion: Kijk, dat zijn weer leuke berichten. J. meteen aansluiting in de buurt. Toppie!
@Beps: Brrr… nou succes zo. Ennehhh… fijn dat het spul zich thuis weer netjes hebben gedragen.
@Viva: Nou, weet het nog niet wat we doen. Het is voor beide auto’s een gok om 'm bij huis te laten staan, want hebben al eerder schade gehad terwijl wij op vakantie waren, ondanks dat ie onder de carrpoort staat…
@Bloem: Tja… het is weer zover… hele week weer werken. :retard: Hou je haaks. :kus:
Verder iedereeen weer een fijne dag en vast nog wel tot latersssss. :dag:
Roanna, breng je “oude” auto een dag voor de vakantie weg, en haal de nieuwe een dag na de vakantie op…probleem opgelost, een goede garage zorgt wel voor vervoer.
Beps, jij liever dan ik naar de tandarts brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, en dan zoveel te moeten laten doen…ik krijg al klamme handjes.
:dag:
Roanna: gaaf karretje zeg!!!
Ik zou hem ook na de vakantie halen… ![]()
Beps: :wub: wat een mooi meisje…
Leuke log ook weer!!!
Toos: hebben jullie familie in vlissingen met een vakantiek**rt en die naar Egypte gaan?? ![]()
Verder straks weer aan het werk… ![]()
Zo net weer de gemeente gebeld, weer het hele weekend in het donker gezeten, echt je ziet bij ons geen hand voor ogen, alle straat verlichting ligt eruit…probleempje tussen de aannemer, gemeente, en de enec*. Ze gaan er wat aan doen, jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh tuurlijk…verleden week ook heeft de boel 1 avondje gebrand, daarna weer alles uit.
viva: lekker he die gemeentes ![]()
ja gaat weer lekker, moet wel zeggen dat ik netjes geholpen wordt hoor, ze gaan gelijk over tot actie, alleen degene die het weer heel moeten maken, die maken er een potje van.
O ik ben zo benieuwd bij de reisquiz waar dat vliegveld nu ligt, echt heb uren zitten zoeken, en jij ook he Cynnie, en Toos en Roanna en Raak.
MEIDEN!!!
Ik moet er nog EEN verslaan… we zijn nog met 2 over…
HEELLUUPPPPPPP(ik heb weinig tijd vandaag…maar ga er nu nog even een kwartiertje tegenaan…)(IK WIL DIE CAMERAAAAA hahaha)
Aan Bloemmie de eer om te vertellen hoe ze het gevonden heeft!!!
Net de tandarts, nu weg dus…doeggie
En ik heb m al haha
Mooi Beps. Jij bent ook goe hoed!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
en de laatste 2 kandidaten he…ehhh iemand en ikke haha van de 20
Oke meiden ik ben weg voor vandaag… tot vanmiddag/avond